loading...

ردیاب جی پی اس وایزر

تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 70 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

انواع مختلف ردیاب های شخصی را می شناسید

ردیاب کودک یا جی پی اس کنترل افراد 

معرفی انواع مختلف ردیاب شخصی و کاربرد آن برای افراد، حیوانات خانگی و اشیای قیمتی 

شاید برای شما سوال باشد که ردیاب خودرو چیست و ردیاب شخصی چطور کار می کند و نحوه نصب آن چگونه است؟ باید بدانید ردیاب شخصی کوچک یک دستگاه جی پی اس کوچک است که به همراه افراد، حیوانات خانگی و اشیای قیمتی حمل می شود و مسیر حرکت و سرعت آن ها را به تلفن همراه شما یا سیستم کامپیوتر تان می فرستد و قابلیت ثبت اطلاعات حرکتی را تا چندین سال دارد.
بنابراین دستگاه ردیاب شخصی درحقیقت نوعی وسیله ی الکترونیکی است که دارای ابعادی کوچک و سبک بوده و داخل کیف یا چمدان قرار داده می شوند، یا مانند بند ساعت به دور مچ دست یا پا و به دور گردن (جی پی اس حیوانات خانگی) بسته می شود. 
ردیاب شخصی عموماً در ابعاد کوچک ساخته می شود تا به راحتی در قسمتی از کیف یا بدن قرار گیرد و به سهولت حمل شود. شما می توانید دستگاه ردیاب را به کودک یا فرد مسن و ناتوان خانواده تان بدهید و از دلواپسی آن ها آسوده شوید.
به علاوه برای نگهداری از حیوانات خانگی داشتن یک دستگاه ردیاب کوچک ضروری به نظر می رسد.
همچنین ردیاب شخصی برای حفاظت و نگهداری از کیف و چمدان ها در سفر یا اشیای قیمتی مانند تبلت، موبایل و لپ تاپ قابل استفاده است.
از کاربردهای دیگر ردیاب شخصی می توان به کنترل و نظارت دائمی از کارمند، بازاریاب و تراکت پخش کن اشاره کرد و حتی کنترل افراد مجرم که در دست قانون هستند. 

چرا از ردیاب استفاده می شود؟


برای آن که این دستگاه ها با اتصال به سیستم موقعیت یاب ماهواره ای قادر به مکان یابی هر جسم متحرک هستند، فقط کافی است که از نظر حافظه داخلی و میزان نگهداری شارژ باتری متناسب با شی متحرک مورد نظر طراحی شده باشد. 
انتخاب یک دستگاه مناسب از بین مدل های متنوع ردیاب ممکن است گیج کننده باشد و موجب سردرگمی شما در انتخاب یک نمونه ی مناسب شود. اینجا می توانید اطلاعات ضروری مربوط به ردیاب شخصی را به دست آورید. قبل از آن باید بدانید که ردیاب های شخصی افراد با ردیاب خودرو و وسایل نقلیه از نظر منبع تغذیه و برخی از قابلیت های دیگر متفاوت هستند. به عنوان مثال دستگاه ردیاب F150 یک نمونه ردیاب خودرو است که در مقاله "مشخصات دستگاه ردیاب ضد سرقت F150 وایزر" توضیحات کامل آن را می توانید بخوانید. این دستگاه برای هر خودروی سبک و سنگین و موتورسیکلت قابل استفاده است.
خرید ردیاب کوچک یا جی پی اس ردیابی افراد 
مقاله ی "ردیاب و دزدگیر ماهواره ای F100-R وایزر" نیز درباره ی یک دستگاه ردیاب مناسب وسایل نقلیه ی موتوری توضیح می دهد. وجه مشترک این دستگاه های ردیاب این است که برای خودروهای شخصی طراحی شده اند و سیستم امنیتی به شما اجازه می دهد که تنها به یک تلفن همراه یعنی تلفن همراه صاحب خودرو متصل شوید.

10 مورد از مهمترین ویژگی های ردیاب شخصی


اکنون به موضوع ردیاب شخصی باز می گردیم. از مهم ترین ویژگی های ردیاب شخصی افراد موارد زیر است که باید قطعا در خرید ردیاب شخصی به آن ها دقت نمایید:
توان نگهداری شارژ باتری داخلی به مدت طولانی
آنتن دهی مناسب
قابلیت ارتباط صوتی
ابعاد کوچک و وزن سبک
چگونگی اتصال به بدن یا اشیا
قابلیت ردیابی لحظه ای و آنلاین
قابلیت اتصال به اپلیکیشن ردیابی در موبایل و / یا کامپیوتر 
سهولت در استفاده از دستگاه و اپلیکیشن
گارانتی و پشتیبانی محصول
ارزش و قیمت محصول متناسب با کیفیت دستگاه

نحوه ی شارژ ردیاب های شخصی

تفاوت ردیاب افراد با سایر ردیاب های وسایل نقلیه عموما به دلیل شکل دستگاه و ساختار منبع تغذیه ی آن است. باید توجه داشته باشید که ردیاب وسایل نقلیه به باتری خودرو متصل می شوند در صورتی که ردیاب شخصی افراد باید دارای منبع تغذیه داخلی قدرتمندی باشند تا بتوانند مدت زمان طولانی کار کند. معمولاً جی پی اس های شخصی یا جی پی اس همراه کوچک بین یک تا چند روز می توانند شارژ خود را حفظ کنند. اما ردیاب وسیله ی نقلیه با قابلیت اتصال به باتری خودرو، محدودیت زمانی نخواهد داشت مگر در زمانی که اتصال آن به باتری خودرو قطع گردد. در هر صورت شما می توانید دستگاه های ردیاب شخصی را مجدداً توسط برق شهری یا کابل مخصوص از طریق خودرو شارژ نمایید. 

آنتن دهی ردیاب افراد


میزان آنتن دهی دستگاه ردیاب شخصی باید بالا باشد زیرا افراد قادر هستند به هر مکانی از جمله مکان های سرپوشیده و مسقف بروند و این امر میزان کنترل و ردیابی شما را کاهش خواهد داد. بنابراین در خرید دستگاه ردیاب به میزان آنتن دهی آن توجه نمایید. 
ردیاب شخصی بدون نصب و ردیاب تلفن همراه 

انواع ردیاب های شخصی از نظر شکل ظاهری

ساعت هوشمند ردیابی

یک نمونه از ساده ترین و راحت ترین نوع ردیاب افراد، ساعت هوشمند برای بستن به دور مچ دست کودک، افراد مسن یا بیمار است. برخی از این ساعت های هوشمند علاوه بر ردیابی موقعیت مکانی دارای دکمه ی اضطراری SOS، تماس صوتی و پایش تناسب اندام هم هستند. 

ساعت هوشمند ردیابی کودکانه

برخی از ساعت های ردیابی هم مختص کودکان ساخته شده اند. این ردیاب ها با ظاهری کودکانه طراحی شده که کودک راحت تر بپذیرد آن را به دور مچ خود ببندد. همچنین قابلیت بازی و فعالیت های آموزشی که در این ساعت های هوشمند برنامه ریزی شده است علاوه بر سرگرم نمودن کودکان، امکان تعامل کودکان با والدین را افزایش می دهند. اما باید توجه داشته باشید که محافظت از دست سارقان نیز از وظایف دستگاه های ردیاب است. اگر سارق متوجه ردیاب ساعتی شکل شود به راحتی می تواند آن را از کودک جدا کرده و از آن مکان فاصله بگیرد. بنابراین شما قادر به ردیابی دقیق نخواهید بود. دستگاهی مناسب حفاظت از افراد است که کمتر جلب توجه نماید و بتوان آن را در قسمتی از کیف یا خودرو و یا بر روی بدن پنهان نمود. این راه یکی از روش های محافظت از کودکان در مسیر مدرسه نیز به شمار می رود.

ردیاب جی پی اس کوچک مکعبی و دایره ای شکل


ردیاب های دایره ای یا مکعبی شکل کوچک که می توان آن ها را به گردن آویزان کرد یا در قسمتی از کیف قرار داد. این نوع ردیاب ها با توجه به نوع و ساختار باتری می توانند برای ردیابی کودک، نوجوان، سالمندان، حیوانات، اشیای قیمتی، وسایل نقلیه مانند دوچرخه، موتورسیکلت و یا خودرو نصب و استفاده شود. 
قیمت ردیاب شخصی 

خرید ردیاب کوچک

اگر نگران رفت وآمد فرزند عزیزتان یا افراد ناتوان خانواده و حیوانات خانگی تان می باشید بهتر است یک دستگاه ردیاب برای آن ها تهیه نمایید. ردیاب ها به گونه ای طراحی شده اند که انواع ویژگی های مربوط به ایمنی، امنیت و ردیابی را برای با ارزش ترین دارایی هایتان مهیا می کنند. 
آیا می خواهید اطلاعات بیشتری درباره ی انواع ردیاب شخصی افراد، استعلام از قیمت ردیاب کوچک و نحوه نصب ردیاب خودرو کسب کنید؟ پس با تیم وایزر تماس بگیرید.
شرکت کاوشکام آسیا (وایزر) ارائه دهنده بهترین و به روزترین ردیاب های خودرو با قابلیت های منحصربه فرد ردیابی ماهواره ای و لحظه ای وسیله نقلیه شما می باشد. شرکت وایزر دارای اپلیکیشن سرو است که می توانید بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کرده و به صورت آنلاین موقعیت وسیله نقلیه تان را مشاهده نمایید. همچنین ردیاب های وایزر این امکان را به شما می دهد که به هنگام باز شدن درب خودرو با ارسال یک پیامک شما را مطلع سازد. جهت مشاوره و اطلاع از قیمت دستگاه ردیاب خودرو می توانید به وبسایت (www.wizerco.com) مراجعه کرده و یا با تلفن 86045860-021 تماس حاصل نمایید.

ردیاب وسایل شخصی، ردیاب کودک و ردیاب حیوان خانگی
شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:
تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 150 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

انواع ردیاب حیوانات

ردیابی حیوانات گمشده
در جستجو گر گوگل "آگهی حیوانات گمشده" را سرچ کنید و ببینید چه آمار بالایی از حیوانات خانگی مانند سگ و گربه در اینترنت پیدا می کنید؟ امروزه در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و سایت های مختلف، صفحاتی صرفاً جهت درج آگهی حیوانات گمشده ساخته شده اند و هر روز تعدادی از صاحبان این حیوانات آگهی حیوان گمشده شان را در آن درج می کنند و گاهی مژدگانی با مبالغ بسیار بالایی در نظر می گیرند که نشان از میزان غم و امید به پیدا شدن حیوان دوست داشتنی شان را دارند که به آن وابسته شده اند.
اگر شما از یک حیوان خانگی مثل سگ، گربه، طوطی و پرنده های زینتی، همستر و ... مراقبت می کنید یا تصمیم دارید یکی از این موجودات جذاب را به خانه ی خود بیاورید، حتماً به شیوه های مناسب نگهداری از این موجودات دوست داشتی توجه کنید. 
آیا برای قبول سرپرستی یک حیوان خانگی دوست داشتنی آماده هستید؟
اگر هم اکنون شما صاحب یک حیوان خانگی هستید می دانید که نگهداری و مراقبت از یک موجود زنده هم زیبا و هم نگران کننده و بسیار سخت است و برای آن که به خوبی از عهده ی این مسئولیت برآیید باید اصولی را رعایت نمایید. شاید از همان ابتدا آگاهی لازم را نداشته اید ولی باید در حالت یادگیری دائمی بوده باشید تا به درستی از حیوان خود مراقبت نمایید. البته میزان توجه و زمانی که برای یک نوع حیوان صرف می کنید با حیوان دیگر متفاوت خواهد بود. مثلا سگ ها نیاز به توجه بیشتری نسبت به گربه ها دارند و پرندگان نیز نسبت به سگ ها و گربه ها کمتر نیاز به مراقبت و توجه عاطفی خواهند داشت. 
اگر اکنون تمایل به خرید یک حیوان خانگی دارید بهتر است با همه ی مسئولیت های نگهداری حیوانات و هزینه های جانبی آن آشنا شوید و سپس اقدام به خرید و قبول مسئولیت نمایید. اگر می خواهید از بروز هر نوع فاجعه اجتناب کنید، همه ی جوانب را در نظر بگیرید و به مواردی که در زیر به آن اشاره کرده ایم توجه کنید:
کلی ترین و مهم ترین نکته آن است که باید مسئولیت پذیر باشید و متعهدانه به نگهداری و تربیت حیوان خود توجه کنید. 
نکته دوم در نظر گرفتن هزینه های جانبی نگهداری از حیوانات است. این هزینه ها شامل داروها، غذا، محل خواب، وسایل بازی و دستگاه های امنیتی و نگهدارنده ها ی آن ها می باشد که گاهی هزینه های شما را ماهیانه بین چندصد هزار تومان تا چند میلیون تومان افزایش می دهد.
نکته ی سوم مربوط به محل نگهداری این حیوانات است. اگر شما یک حیوان خانگی دارید باید خانه ی خود را متناسب با حیوان خود در نظر بگیرید دقیقا مانند زمانی که شما یک کودک نوپا دارید. مسلما در خانه تان محدوده های ممنوعه وجود دارد که یا به دلیل وجود خطر یا دلایل دیگر اجازه ورود به آن محدوده را به حیوان خود نمی دهید. در چنین شرایطی باید آموزش های لازم را به مرور به حیوان بدهید اما حیوانات بازیگوش هستند و زمان زیادی باید صرف تربیت آن ها کنید. 
نکته ی دیگر درباره ی افرادی است که ساعات طولانی مدت بیرون از خانه کار می کنند یا دائما در سفر هستند. برای آن که از موقعیت و حال و هوای حیوان تان باخبر باشید می توانید از دستگاه GPS استفاده نمایید. با نصب یک دستگاه جی پی اس کوچک و سبک از همه ی مسیرهای حرکتی آن باخبر می شوید و هشدارهای لازمه را دریافت می کنید.
چه زمانی و چرا باید از ردیاب حیوانات استفاده نمایید؟
آمار فرار، گم شدن و سرقت حیوانات خانگی بسیار بالا است. به همین خاطر استفاده از یک دستگاه ردیاب برای حیوانات ضروری است. جلوگیری از به سرقت رفتن حیوانات در شهرهای شلوغ یکی از مهمترین فاکتورهایی است که باید به آن توجه نمایید.
حیوانات خانگی به شما وابسته شده اند و فرار ناگهانی و گم شدنشان موجب بروز خطرات مختلفی برایشان می گردد. آن ها نمی توانند از خود در برابر خطرات بیرون از منزل مراقبت نمایند و به سرعت غذای خود را بدست آورند. بنابراین استفاده از یک دستگاه موقعیت یاب شما را سریعا از مکان آن ها مطلع می گرداند. 
یکی دیگر از دلایل ضروری برای استفاده از دستگاه های ردیابی، جلوگیری از صدمه روحی به شما و اطرافیان تان است که با حیوان خانگی زندگی می کردند. گاهی کودکان به شدت به حضور یک حیوان خانگی وابسته می شوند و هر نوع صدمه به حیوانات در روحیه ی آن ها تاثیرات منفی طولانی مدت خواهد گذاشت.
مشخصات ردیاب حیوانات
ردیاب حیوانات دارای ابعاد کوچک، سبک و قابل حمل است و به راحتی به قلاده حیوان نصب می شود. 
استفاده از ردیاب حیوانات معمولاً مانند استفاده از ردیاب افراد است. یعنی همان طور که ردیاب افراد دارای منبع تغذیه قوی هستند ردیاب حیوانات نیز باتری قوی دارند که بتوانند شارژ خود را برای ساعات طولانی و حتی روزها حفظ کنند. 
قدرت آنتن دهی هم در ردیاب حیوانات اهمیت دارد تا در هر مکان و شرایطی امکان دریافت موقعیت وجود داشته باشد. 
همچنین ردیاب حیوانات قابلیت ارسال اطلاعات به تلفن همراه صاحب خود را دارند تا از هر فاصله ای بتواند موقعیت و مسیر حرکت را شناسایی نماید.
این ردیاب ها اطلاعات را به صورت پیامک یا آنلاین از طریق اپلیکیشن ردیابی ارسال می کند. 
ردیاب حیوانات چه کاربردهای مهمی دارند؟
دستگاه ردیاب برای حفظ امنیت حیوانات خانگی در برابر سرقت، یا ورود به محدوده های خطرناک و در زمان هایی که از شما فاصله گرفته اند مفید و کاربردی است. اگر شما فردی شاغل هستید که ساعات طولانی در طول روز بیرون از منزل هستید یا دائماً در سفر هستید بهتر است از یک دستگاه ردیاب استفاده نمایید تا وضعیت و موقعیت مکانی حیوان دوست داشتنی تان را ببینید. اگر از محدوده ی مشخص خارج شده یا وارد محدوده ی غیر مجاز شده پیامک و هشدار دریافت کنید. 
6 نکته ی مهم در انتخاب ردیاب حیوانات در هنگام خرید
قدرت و دقت بالا آنتن دهی
وزن سبک و نصب آسان
پشتیبانی شرکت تولید کننده
ردیابی آنلاین و لحظه ای
قابلیت هشدار خروج از محدوده ی تعریف شده
قابلیت نمایش تاریخچه ی مسیرهای حرکت و مکان های رفت و آمد در گذشته
ردیابی آسان با کمک اپلیکیشن ردیابی
تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 213 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

لیست نمایندگی های رسمی ردیاب GPS خودرو وایزر در سراسر ایران

وایزر برای دسترسی همه کاربران دستگاه های ردیاب وایزر به خدمات و آخرین اطلاعات سیستم ماهواره ای، نمایندگی های رسمی خود را مستقیما در شهرستان ها فعال نموده است. لیست نمایندگی های مجاز فروش و نصب ردیاب های وایزر را می توانید در صفحه نمایندگی ها با نام، شماره ی تماس و آدرس مشاهده کنید. 
هم اکنون وایزر در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان جنوبی، مرکزی و شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان وبلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد نمایندگی رسمی و فعال دارد. اگر به راهنمایی بیش تر برای یک انتخاب مطمئن جهت تجهیز خودروی خود به آخرین سیستم ضد سرقت نیازمند هستند حتماً با نزدیک ترین نمایندگی ردیاب خودرو شهر خود تماس بگیرید. 
همچنین برای افزایش اطلاعات و خرید بهتر یک دستگاه ردیاب ماهواره ای ادامه ی این مقاله را بخوانید:
آیا برای خرید ردیاب ماشین نیاز به راهنمایی دارید؟
نگران خودروی خود نباشید، ردیاب وایزر هوای خودروی شما را دارد.
برای خودروی شخصی چه دستگاه ضد سرقتی بخرم؟
بهترین ردیاب شخصی برای موتورسیکلت کدام است؟
تفاوت دستگاه های ریاب شخصی و ردیاب ناوگان حمل و نقل
آیا برای خرید ردیاب نیاز به راهنمایی دارید؟
در شرایط کنونی جامعه ی ایران که میزان سرقت از وسایل نقلیه افزایش پیدا کرده است، انتخاب یک دستگاه ضد سرقت قوی برای هر خودرو ضروری به نظر می رسد. در حالی که یکی از مشکلات عمده ی صاحبان وسایل نقلیه عدم شناخت درست دستگاه های ضد سرقت است. اکثر مردم نمی دانند چه دستگاه ضد سرقتی برای خودرویشان مناسب است و نمی توانند به فروشنده های خرده فروش و گارانتی محصولات شان اعتماد کنند. به علاوه رشد تکنولوژی باعث ورود دستگاه های متنوع به بازار شده است به طوری که هم اکنون تعداد زیادی دستگاه ردیاب با اسامی و برندهای مختلف در بازار وجود دارد و این امر موجب سردرگمی افرادی است که می خواهند خودروی خود را به یک وسیله ی ضد سرقت مناسب و کاربردی مجهز کنند. این مشکل بغرنج تر می شود وقتی می بینیم ورود دستگاه های بی کیفیت چینی به داخل کشور روزبه روز بیش تر می شود و به این ترتیب قدرت تشخیص و انتخاب درست را بسیار سخت و دلهره آور می کند. عملکرد ضد سرقتی ردیاب جی پی اس بر وسایل نقلیه مجهز به آن به گونه ایست که در هر وسیله نقلیه به نحوی متفاوت می باشد.
یکی از مهم ترین عواملی که به شما کمک می کند تا از انتخاب یک دستگاه ردیاب جی پی اس خودرو پشیمان نشوید، مشورت با متخصصین و افراد آگاه در این زمینه است. ما به شما برای یک انتخاب درست و منطقی مشاوره خواهیم داد و پس از خرید شما را تنها نمی گذاریم. تیم وایزر در سال های گذشته تمام تلاش خود را برای رفع نیاز مشتریان خود نموده است. تیم پشتیبانی وایزر برای راهنمایی یک انتخاب درست و خدمات پس از فروش با شما در ارتباط کامل است و هوای خودروی شما را خواهد داشت. 
قیمت جی پی اس وایزر 

نگران خودروی خود نباشید، ردیاب وایزر هوای خودروی شما را دارد

اکنون که می دانید برای خرید خودرو باید به نمایندگی ردیاب وایزر مراجعه کنید، دیگر نگران امنیت خودروی خود نباشید. تجربه نشان داده است که تجهیز خودروها به تمامی وسایل و ابزار ضد سرقت مانند انواع قفل فرمان و پدال و دزدگیرهای تصویری، تنها برای بازداری سارقان کارساز است و راهکاری مناسب برای صاحبان خودرو پس از سرقت ندارد. اما به کمک یک دستگاه ردیاب می توانید تا هر مکانی در دورترین نقطه ی کشور یا خارج از مرز ایران، خودروی خود را ببینید و سرعت و محل های توقف آن را بازبینی کنید. این دستگاه ها شما را از ضربه ی ناگهانی، باز شدن درب خودرو، حمل غیر مجاز و یا روشن شدن خودرو آگاه می کند و پس از آن شما می توانید با درخواستی که به دستگاه می فرستید، به صورت آفلاین یا آنلاین مسیر حرکت و موقعیت وسیله ی نقلیه را ردیابی نمایید. بنابراین می توانید بدون نگرانی خودروی خود را در هر فاصله ای پارک کنید و به کار خود بپردازید. 

برای خودروی شخصی چه دستگاه ضد سرقتی بخرم؟

وایزر برای دارندگان خودروهای شخصی بهترین پیشنهادات را دارد. محصولاتی با کیفیت بالا که توسط تیم مجرب، با بیش از 15 سال سابقه ارائه می گردد. این شرکت، به جای گسترش محصولات و تمرکز بر سود افزایی، هدف خود را بر ارائه ی محصولات باکیفیت و پشتیبانی قوی گذاشته و در این راستا تمرکز خود را اختصاصا بر ردیاب های شخصی وسایل نقلیه قرار داده است. از این رو بر خلاف شرکت هایی که انواع گسترده ای از ردیاب های شخصی و ناوگان های حمل و نقل، ردیاب افراد و ردیابی حیوانات خانگی را تولید و عرضه می کنند، وایزر بر کیفیت تولید و پیشتیبانی قوی متمرکز است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که جهت خرید ردیاب برای خودروی شخصی از دستگاه های تخصصی و ضد سرقت وایزر استفاده نمایید.
بهترین ردیاب خودرو و متورسیکلت

بهترین ردیاب برای موتورسیکلت کدام است؟

موتورسیکلت سواران از آن دسته از صاحبان وسایل نقلیه هستند که دائما باید تمام حواس خود را به موتورسیکلت خود بدهند. این وسیله ی نقلیه ی کار راه انداز آن قدر سبک و سریع است که ربودن آن برای سارقان حرفه ای و غیر حرفه ای مثل آب خوردن است. بارها دیده یا شنیده ایم که غفلت کوچکی موجب وسوسه ی یک رهگذر شده و موتورسیکلت به سرقت رفته و هیچ گاه پیدا نشده است. اما با نصب یک دستگاه ردیاب موتورسیکلت که آن هم از نوع ردیاب شخصی وایزر است می توان همیشه حواستان به این وسیله ی سریع السیر و سبک، حتی از فاصله های دور باشد. سیستم ضد سرقت موتورسیکلت به گونه ای متفاوت با خودرو و وسایل نقلیه دیگر می باشد.

تفاوت دستگاه های ریاب شخصی و ردیاب ناوگان حمل و نقل

همانطور که گفته شد محصولات وایزر تاکنون برای خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها طراحی شده اند. یعنی سیستم نرم افزاری این دستگاه های ردیاب به گونه ای تنظیم شده اند که تنها به یک تلفن همراه اطلاعات مسیریابی را ارسال می کند. برخلاف آن، دستگاه های ردیابی ناوگان های حمل ونقل که اطلاعات را از چندین خودرو دریافت و به تعدادی تلفن همراه منتقل می نماید. بنابراین بهترین و امن ترین انتخاب برای وسایل نقلیه ی شخصی دستگاه های ردیابی است که قابلیت ارسال اطلاعات را تنها به گوشی همراه صاحب آن دارد. 
شما می توانید اطلاعات تخصصی ردیاب خودرو وایزر را از طریق مطالعه ی مقالات پیشین دریافت نمایید و جهت کسب مشاوره ی تخصصی با شماره ی پشتیبانی ردیاب وایزر 02186045860 تماس بگیرید. 

شرکت کاوشکام آسیا (وایزر) ارائه دهنده بهترین و به روزترین ردیاب های خودرو با قابلیت های منحصربه فرد ردیابی ماهواره ای و لحظه ای وسیله نقلیه شما می باشد. شرکت وایزر دارای اپلیکیشن سرو است که می توانید بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کرده و به صورت آنلاین موقعیت وسیله نقلیه تان را مشاهده نمایید. همچنین ردیاب های وایزر این امکان را به شما می دهد که به هنگام باز شدن درب خودرو با ارسال یک پیامک شما را مطلع سازد. جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ردیاب خودرو وایزر می توانید به وبسایت (www.wizerco.com) مراجعه کرده و یا با تلفن 86045860-021 تماس حاصل نمایید.
تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 172 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

نمایندگی ردیاب خودرو GPS وایزر 

تیم پشتیبانی ردیاب وایزر به منظور حمایت از تمام وایزری ها در سراسر کشور و افزایش دسترسی کاربرانِ دستگاه های ردیاب وایزر به خدمات و آخرین اطلاعات تکنولوژی ماهواره ای بر آن شد که محصولات را توسط نمایندگی های رسمی خود مستقیما در شهرستان ها ارائه دهد. از این رو هم اکنون وایزر در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، مرکزی و شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد نمایندگی رسمی و فعال دارد. 
شما می توانید اطلاعات تخصصی انواع ردیاب خودرو را از طریق مطالعه ی مقالات پیشین دریافت نمایید و جهت کسب مشاوره ی تخصصی با شماره ی پشتیبانی وایزر 02186045860 تماس بگیرید. 
همچنین می توانید لیست نمایندگی نصب جی پی اس خودرو اصفهان را در صفحه ی نمایندگی های وایزر در سراسر ایران مشاهده کنید. 
نصب جی پی اس خودرو اصفهان 

معرفی شرکت وایزر و گروه تحقیقات کاوشکام آسیا

تیم متخصص وایزر با تمرکز بر ارائه ی ابزارهای هوشمند برای وسایل نقلیه ی شخصی در تلاش است بهترین دستگاه های ردیاب جی پی اس ماشین خودروهای شخصی را با بالاترین کیفیت و خدمات به شما هم وطنان گرامی ارائه دهد. این تیم با اتکاء بر تجربه ی 25 ساله ی شرکت مادر خود، گروه کاوشکام آسیا یکی از توانمند ترین شرکت های ارائه دهنده ی ردیاب در ایران می باشد که هدف اصلی خود را بر ارائه ی راهکارهای موثر برای حفاظت و امنیت دارایی ها و اموال شما گذاشته است. 
گروه تحقیقات کاوشکام آسیا به عنوان یکی از مجرب ترین پیشگامان صنعت مخابرات و فناوری اطلاعات در ایران است که توسط چند تن از اساتید و اعضاء هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف تاسیس شده و در زمینه ی خدمات مهندسی و ارائه ی راهکارهای فنی و مهندسی در زمینه ی سیستم های الکترونیکی مخابراتی و فناوری و ارتباطات فعال است. بهره مندی از نیروهای مجرب و مسئولیت پذیر و توسعه ی پایدار از جمله دلایل موفقیت این شرکت در طی 25 سال گذشته می باشد. 
طرح تجهیز همه ی خودروها به سیستم ردیاب
افزایش آمار سرقت، مسئولین را بر آن داشت که در برخی از استان های کشور طرح تجهیز همه ی خودروها به سیستم ردیاب GPS را مطرح نمایند. این طرح با هدف افزایش امنیت در جامعه و به صفر رساندن میزان سرقت خودرو بیان گردید. تا اجرایی شدن این طرح، مسئولین نیروی انتظامی دائماً به دارندگان وسایل نقلیه هشدار می دهند خودروی خود را به بالاترین ابزارهای امنیتی مجهز کنند تا گرفتار عواقب سرقت نگردند. در این راستا پیشنهاد ما به شما استفاده از دستگاه های GPS وایزر برای حفاظت از خودروهای شخصی است. در ادامه چگونگی دسترسی به نمایندگی های فروش و خدمات وایزر را معرفی می کنیم. 
دو خبر از اتفاقات سرقت خودرو و موتورسیکلت در استان اصفهان

کشف 305 دستگاه وسیله ی نقلیه مسروقه در اصفهان در آذر ماه 98

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان در آذر ماه سال جاری 305 دستگاه وسیله ی نقلیه مسروقه در طی 15 روز کشف شد. از این تعداد 266 دستگاه خودرو و 39 دستگاه موتورسیکلت به سرقت رفته بود. این آمار نشان می دهد که با وجود تلاش نیروی انتظامی، میزان سرقت وسایل نقلیه در استان اصفهان بالا است و صاحبان خودرو ها و سایر وسایل نقلیه باید استفاده از ابزارهای پیشگیری کننده را مهم بدانند. 

انهدام باند سارقان خودرو در اصفهان 

همچنین به گزارش همین خبرگزاری در مهرماه سال جاری، ماموران کلانتری 23 اصفهان با برخورد به یک خودروی مشکوک و متوقف نمودن آن موفق به کشف باند سارقان و پارکینگ خودروی سرقتی شدند که در آن 50 قطعه پلاک سرقتی و قطعات اوراقی خودروهای سرقتی کشف شد. سرهنگ محمدرضا خدادوست گفت "این سارقان پس از سرقت خودروها، آن ها را اوراق کرده و قطعات خودروها را می فروختند. وی به صاحبان خودرو هشدار داد که در نگهداری از اموال خود توجه کرده، هرگونه امکان سرقت را به صفر برسانید و از وسایل و تجهیزات امنیتی و بازدارنده استفاده کنید."

نمایندگی ردیاب خودرو GPS وایزر در استان اصفهان

نمایندگی فروش و نصب ردیاب خودرو وایزر در اصفهان توسط افراد مجرب صورت می پذیرد که می توانید جهت کسب اطلاعات تخصصی ردیاب خودرو های سبک و سنگین به نمایندگی وایزر مراجعه نمایید. اگر می خواهید مستقیما لیست نمایندگی های فروش ردیاب خودرو در اصفهان را ببنید اینجا را کلیک کنید. به مرور زمان تعداد نمایندگی ردیاب وایزر در استان شما افزایش خواهد یافت و می توانید هر نوع تغییری را در همین صفحه دنبال نمایید.
نمایندگی جی پی اس خودرو 

برخی از ویژگی ها و مزایای خرید ردیاب از نمایندگی های رسمی وایزر در اصفهان:
با مراجعه به مراکز رسمی وایزر می توانید دستگاه های باکیفیت و با اصالت قطعات را برای خودروی شخصی خود انتخاب نمایید. 
با مراجعه به نماینده ی رسمی محصولات وایزر، می توانید با مشاورانی که دارای مجوز تخصصی هستند، مکالمه و مشورت کنید.
به اطلاعات کافی درباره ی آخرین تکنولوژی روز دنیا در سیستم های ماهواره ای GPS دسترسی یابید.
با تیم فنی و مجرب ارتباط بگیرید که شما را از پیش از وقوع حادثه سرقت و نیز پس از سرقت جهت بازپس گیری خودرو راهنمایی می کنند.
خدمات سخت افزاری و نرم افزاری دائمی ارائه می دهند.
پشتیبانی نرم افزار و اپلیکیشن سرو جهت ردیابی آنلاین
به روزرسانی اپلیکیشن ردیاب خودرو جهت استفاده آسان و کاربردی
دسترسی به سرور قدرتمند و با سرعت بالا با مجوز سازمان ارتباطات رادیویی
ردیابی آنلاین با کمترین خطا در موقعیت یابی
ارسال داده های موقیعت مکانی و زمانی به هر دو سیستم اندروید و iOS
ارسال پیامک موقیعت مکانی و زمانی به صورت آفلاین

خرید ردیاب وایزر در اصفهان و پشتیبانی محصول

توانمندی تیم وایزر بنابر دانش و تجربه ی 25 ساله ی شرکت کاوشکام آسیا و سال ها تجربه در زمینه ی محصولات و خدمات مرتبط مهمترین نقطه ی قوت محصولات وایزر نسبت به سایر ردیاب ها می باشد که موجب گردید بیش از سایر دستگاه های ض دسرقت مورد توجه کاربران قرار گیرد. 
هموطنان ساکن اصفهان می توانند هر گونه سوال و مشکلات خود را در زمینه ی انتخاب و استفاده از بخش سخت افزاری دستگاه یا نرم افزاری ردیاب را با ما مطرح نمایند و مطمئن باشند که تیم مجرب پشتیبانی وایزر، شما را در لحظات بحرانی سرقت همواره حمایت خواهد نمود.
شرکت کاوشکام آسیا (وایزر) ارائه دهنده بهترین و به روزترین ردیاب های خودرو با قابلیت های منحصربه فرد ردیابی ماهواره ای و لحظه ای وسیله نقلیه شما می باشد. شرکت وایزر دارای اپلیکیشن سرو است که می توانید بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کرده و به صورت آنلاین موقعیت وسیله نقلیه تان را مشاهده نمایید. همچنین ردیاب های وایزر این امکان را به شما می دهد که به هنگام باز شدن درب خودرو با ارسال یک پیامک شما را مطلع سازد. جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ردیاب خودرو وایزر می توانید به وب سایت (www.wizerco.com) مراجعه کرده و یا با تلفن 86045860-021 تماس حاصل نمایید.

نمایندگی ردیاب خودرو GPS وایزر در اصفهان 
شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:
تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 130 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

جی پی اس چیست؟ اهمیت آن در کجاست؟

تعریف جی پی اس GPS به طور ساده یعنی استفاده از تکنولوژی موقعیت یاب جهانی جهت ایجاد امکان ردیابی برای افزایش رفاه زندگی. اما اگر بخواهیم به صورت دقیق تر اصطلاح جی پی اس را بررسی کنیم می توانیم به همه ی اجزا و فرایند سیستم ماهواره ای GPS مانند 32 ماهواره ی شناور در جو زمین، گیرنده های دیجیتال، دستگاه های GPS و سیستم های نرم افزاری اشاره کنیم. بنابراین سیستم موقعیت یاب جهانی GPS شامل طیف وسیعی از ارتباطات بین فرستنده های دیجیتال و گیرنده های روی زمین است که هر یک به نوعی می تواند نقشی در موقیعت یابی داشته باشد. GPS از ضروریات زندگی معاصر است که می توان نهایت کاربری را از آن در زندگی شهری و صنعتی امروز انتظار داشت. در کنار استفاده از قابلیت مسیریاب GPS، به کار بردن دستگاه ردیاب به عنوان موقیعت یاب اشیای متحرک و ابزار بازدارنده ی سارقان را نباید از یاد برد. چرا که مراقبت از اعضای خانواده و اموال برای دارنده ی آن مهم و ضروری است و از دست دادن آن لطمه ای قوی به هر فرد و خانواده می زند. 

کاربرد جی پی اس چیست؟ 

مهم ترین کاربرد های جی پی اس: با استفاده از سیستم موقعیت یاب جهانی GPS، 2 مقدار را برای هر شی می توان در هر نقطه ی زمین تعیین کرد: موقعیت دقیق زمانی و مکانی فرد. 
همچنین می توان سرعت، شتاب، مسیر، زمان و فاصله را به دست آورد. به همین دلیل ابتدا از GPS در نقشه برداری، کشتیرانی و خلبانی استفاده می شد. ویژگی های جی پی اس خودرو در گذشته به اندازه امروز نبوده و به بر این اساس جی پی اس در ابتدا بیشتر کارکرد نظامی داشت. 
جی پی اس آنلاین یا جی پی اس ماهواره ای
امروزه یکی از بزرگترین بازارها برای GPS، ترافیک جاده ای است. یک وسیله نقلیه از طریق سیستم GPS قادر به مسیریابی است و می تواند بهتر مسیر خود را تا مقصد بیابد. همچنین در مواقعی که ترافیک سنگین است با کمک GPS مسیر بهتری را که دارای ترافیک کمتری است پیدا کند و در هنگام سفر زمان را برآورد نماید. 
در اوقات فراغت نیز استفاده از GPS در حال افزایش است. در پیاده روی، دوچرخه سواری، کوهنوردی یک گیرنده ی جی پی اس می تواند خدمات مناسبی را فراهم کند. در کل GPS را می توان در هر جایی که سیگنال های ماهواره ای قابل دریافت است، مورد استفاده قرار داد. 
همچنین استفاده از انواع GPS در تکنولوژی ارتباطات روند رو به رشدی دارد. برای مثال از GPS برای هماهنگ کردن شبکه های ارتباطی سراسر جهان استفاده می شود. از سال 2001 کمیسیون ارتباطات فدرال امریکا (FCC) در حال افزایش تقاضای سیستم GPS است به طوری که تلفن 911 اورژانس امریکا می تواند به طور خودکار موقعیت را با دقتی در حد 125 متر تشخیص دهد. این قانون به نام E-911 (Enhanced) معروف است و تلفن های همراه باید با این تکنولوژی جدید سازگار و به روز رسانی گردند.
امروزه تقاضا برای استفاده از GPS در صنعت حمل و نقل و ناوبری در حال افزایش است به امید آن که با استفاده از آن بتوان ترافیک جاده ای را کنترل نمود. به علاوه شرکت های حمل و نقل با تجهیز خودروهای متعدد خود، قصد دارند بخش عمده ای از نگرانی های شرکت جهت پیگیری رانندگان، کارمندان و پیگیری اهمال کاری آنان کاهش یابد. بنابراین امروزه می بینیم که کاربردهایی مانند AVL (Automatic Vehicle Location) و مدیریت ناوگان های حمل ونقل در حال افزایش است.
بسیاری از قطارها و خطوط ریلی امروزه مجهز به GPS هستند. GPS همچنین می تواند برای تعیین موقعیت خودرو و هم به عنوان یک وسیله ضد سرقت مورد استفاده قرار گیرد. 
سیستم موقعیت یاب GPS همچنین کاربری های متفاوتی دیگری هم دارد. در یک خانواده از GPS برای مراقبت از کودکان، سالمندان ناتوان، کنترل رانندگی نوجوانان از راه دور استفاده می شود. این نوع کاربرد جی پی اس خودرو تقریبا در سال های اخیر مورد توجه بیشتری از سوی عموم قرار گرفت.
قیمت دستگاه جی پی اس کشاورزی 

اهمیت استفاده از جی پی اس GPS 

جی پی اس امروزه اهمیت بسیاری پیدا کرده است. برای اهمیت آن می توان دلایل بسیاری را برشمرد. در حال حاضر انسان ها با دلایلی متفاوت به GPS روی می آورند. مثلا اگر به عنوان پدر و مادر شاغل باشید، شما ناچار هستید که از ابزاری برای دیدن فرزندتان در مسیر مدرسه استفاده کنید. با نصب یک دستگاه جی پی اس، راننده ی کودک خود را کنترل می کنید و با خرید یک دستگاه ردیابی و نصب آن بر خودرو و کنترل سرعت و مسیر حرکت به هدف خود می رسید. نیاز ما برای کنترل خودروهای شرکتی نیز یکی دیگر از دلایل خرید و نصب ردیاب است. شهرها به سرعت در حال تغییر است و سیستم بازاریابی و اقتصاد به شدت در حال دگرگونی است. در چنین جامعه ای باید خود را با شرایط جدید منطبق کنید. همه ی ما نیاز به آرامش فکر داریم و در شرایط پرمشغله ی کنونی استفاده از یک دستگاه ردیابی به آرامش ما کمک می کند. در واقع انسان ها به ابزار ضد سرقت جی پی اس خودرو برای نگهداری از سرمایه های خود که در طی تلاش چندین ساله بدست آمده است نگاه می کنند. بنابراین دلایل لازم است به استفاده از سیستم جی پی اس اهمیت بیشتری بدهیم.

ردیاب وایزر 

وایزر این امکان را فراهم آورده است که با استفاده از هزینه ای معقول از بهترین و به روز ترین دستگاه ردیابی بهره ببرید. ردیاب جی پی اس یکی از تولیدات وایزر است که با به کارگیری دانش 25 ساله ی شرکت مادر خود، شرکت کاوشکام، امکان بازپس گیری اموال ارزشمند را فراهم می گرداند. این ردیاب ها کابردهای متنوعی دارند که می توان به ردیابی ماشین های کشاورزی، خودروهای شرکتی، سرویس مدارس و اتومبیل های اجاره ای و به خصوص ردیابی خودروهای شخصی و موتورسیکلت اشاره نمود. 
در انتخاب یک ردیاب خودرو باید به المان های مهمی توجه شود. یکی از این المان ها نوع نیاز شما به ردیاب است. بر این اساس باید بتوانید با مشاوره ی صحیح دستگاه ردیابی را انتخاب کنید که همه نیازهای شما را براورده کند. اما چگونه می توانیم این عناصر را شناسایی کنیم؟ بخش سخت افزاری قوی و نرم افزاری با اجرای ساده و پشتیبانی همیشگی از جمله مهم ترین المان های انتخاب دستگاه ردیاب هستند. ردیاب های وایزر می توانند به عنوان یک هشدار دهنده ی قوی، ابزاری دقیق و قدرتمند در یافتن وسیله ی نقلیه پس از سرقت و جابه جایی غیر قانونی باشند. 
شرکت کاوشکام آسیا (وایزر) ارائه دهنده بهترین و به روزترین ردیاب های خودرو با قابلیت های منحصربه فرد ردیابی ماهواره ای و لحظه ای وسیله نقلیه شما می باشد. شرکت وایزر دارای اپلیکیشن سرو است که می توانید بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کرده و به صورت آنلاین موقعیت وسیله نقلیه تان را مشاهده نمایید. همچنین ردیاب های وایزر این امکان را به شما می دهد که به هنگام باز شدن درب خودرو با ارسال یک پیامک شما را مطلع سازد. جهت مشاوره و اطلاع از قیمت دستگاه ردیاب خودرو می توانید به وب سایت (www.wizerco.com) مراجعه کرده و یا با تلفن 86045860-021 تماس حاصل نمایید.
استفاده از دستگاه جی پی اس در ورزش
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:
تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 137 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

 نکات کاربردی برای خرید ردیاب جی پی اس ماشین 


اهمیت انتخاب ردیاب جی پی اس خودروهای شخصی
به یاد بیاورید که هر روز صبح از خانه بیرون می آیید تا سوار خودروی تان شوید و به اداره بروید. وقتی به محل کار می رسید خودروی خود را در محلی پارک می کنید و تمام زمان روز را در اداره کنار همکارانتان مشغول کار هستید. در پایان روز دوباره به سمت خودروی خود می روید، آن را روشن کرده و مسیر را به سمت منزلتان رانندگی می کنید. داشتن یک وسیله ی نقلیه برای هر کارمندی ضروری به نظر می رسد و موجب آرامش و آسایش است. خودرو را می توان به عنوان یکی از ارکان آرامش در دنیای پرمشغله ی امروز دانست. با نشستن در خودرو و روشن کردنش، گوش دادن به موسیقی مورد علاقه و بعد حرکت به سمت خانه، می توانیم تمام احساسات منفی که داشتیم را از خود دور کنیم. وقتی برای رفتن به محل کار یا بعد از گذراندن یک روز پرمشغله، خودروی خود را می بینیم و از آن برای رسیدن به مقصد کمک می گیریم، احساس امنیت و قدرت می کنیم. در ان مقاله سعی داریم درباره ی اهمیت انتخاب ردیاب جی پی اس خودروهای شخصی بحث کنیم.
اما نقش مهم دیگری که خودروها ایفا می کنند ایجاد استقلال در رفت و آمد ها است. افرادی که به هر دلیلی باید از وسایل عمومی استفاده کنند، مجبور هستند هر روز هجوم مسافران، صف های طولانی انتظار مترو و اتوبوس های حمل ونقل عمومی را تحمل کنند. بنابراین با داشتن یک وسیله ی نقلیه ی شخصی کمی از هم همه ی آزاردهنده ی اماکن عمومی در امان خواهیم بود.
نقش دیگری که خودروها ایفا می کنند، حمل وسایل و محموله های سنگین هر روزه ی شما به محل کارتان است. اگر از آن دسته از افرادی هستید که هر روز باید با کیف لپ تاپ و اسناد و مدارک به محل کار بروید، داشتن یک خودرو برای حمل وسایلتان از درب منزل تا محل کار مفید و کاربردی است. 

اهمیت و ضرورت دستگاه ردیاب برای خودروها

 
تصور کنید یک روز صبح از خانه تان بیرون می آیید و به محل پارک خودرو که شب قبل ماشین تان را پارک کرده اید نزدیک می شوید، اما آن را نمی یابید. چه احساسی پیدا می کنید؟ قطعاً ترس و نگرانی تمام وجودتان را پر می کند. با این حال شما تمام اطرافتان را جستجو می کنید و در ابتدا از تصور اینکه خودروی شما را سرقت کرده اند امتناع می کنید. اما ما شاهد این اتفاق در جامعه ی خود بارها و بارها هستیم. با این حال تمام المان های لازم برای مراقبت و محافظت از خودروی مان را رعایت نمی کنیم. نمی توانیم در استفاده از ابزارهای ضدسرقت کوتاهی کنیم و خودرو را در محلی نامناسب پارک نماییم و در نهایت انتظار داشته باشیم خطری خودروی ما را تهدید نکند. چطور می توانیم از ابزارهای ضدسرقت مناسب استفاده کنیم تا امنیت را برای خودروی خود فراهم کنیم؟
اضافه نمودن ابزارهای مختلفی به خودرو می تواند امنیت آن را بالا ببرد. یکی از این ابزارها استفاده از دستگاه های ضد سرقت ردیاب ماهواره ای است. دستگاه های ضدسرقت ردیاب در ابعاد و اشکال و کارایی مختلفی تولید می شوند که باید در انتخاب یکی از بهترین آن ها دقت کافی را به کار بست. 

10 نکته ی ضروری در انتخاب ردیاب ماهواره ای خودرو
نکته ی اول: برای خرید ردیاب خودرو که باید بگوییم آن است که اگر قصد خرید ردیاب دارید با تحقیقات کافی، از مناسب ترین قیمت در بازار یا فروشگاه های اینترنتی مطلع شوید. گاهی اوقات، فروشگاه های مختلف، یک دستگاه با مشخصات واحد را با قیمت های متعدد عرضه می کنند.
نکته ی دوم: در خرید دستگاه ردیاب GPS، بررسی میزان خطای دستگاه جی پی اس در نمایش مکان خودرو است. بهتر است بدانید که دستگاه های ردیاب می توانند با توجه به شرایط تا چند متر خطای ردیابی داشته باشند.برای مثال ردیابی خودروی در حال حرکت به مراتب دقیق تر از خودرو ایستاده است.
نکته ی سوم: در خرید ردیاب، امکان نصب اپلیکیشن دستگاه ردیاب خودرو بر روی تلفن های همراه آی او اس و اندروید است. برخی از مدل های ردیاب خودرو سیستم عامل iOS را پشتیبانی نمی کنند و برخی دیگر از دستگاه های جی پی اس بر روی بعضی از ورژن های اندروید دچار مشکلات نمایشی می شوند. 
نکته ی چهارم: در خرید ردیاب GPS برای خودرو، طراحی مناسب دستگاه است. دستگاه های ردیاب مناسب، معمولاً کوچک و دارای قابلیت نصب آسان هستند، به طوری که بتوان آن را به راحتی در هر قسمتی داخل یا خارج خودرو نصب نمود.
نکته ی پنجم: برای خرید GPS خودرو، برد الکترونیکی باکیفیت است. با توجه به رشد تکنولوژی در این زمینه، مطمئن باشید که خرید دستگاه هایی با برد الکتررونیکی ابتدایی و ضعیف، به معنی دور ریختن پول است. به جای آن می توانید با صرف هزینه ی مناسب، دستگاهی با کیفیت سخت افزاری مناسب خریداری نمایید.
نکته ی ششم: در خرید دستگاه ردیاب GPS، برای خودرو این است که حتماً نصاب و پشتیبانی قابل قبولی داشته باشد. خرید بهترین و باکیفیت ترین دستگاه و صرف هزینه ی بالا، در صورتی که پشتیبانی خوبی وجود نداشته باشد، خرید مناسب و منطقی برای ردیاب نمی باشد. 
نکته ی هفتم: در خرید دستگاه جی پی اس، توجه به داشتن قابلیت روشن و خاموش کردن خودرو از راه دور است. این قابلیت با نصب رله ی قطع کن دستگاه در مسیر برق خودرو قابل اجرا است که بسته به نظر شما فعال می شود.
نکته ی هشتم: در خرید دستگاه جی پی اس، امکان ردیابی آسان با تلفن همراه به صورت آنلاین است. 
نکته ی نهم: در خرید دستگاه ردیابی خودرو، قابلیت ردیابی از طریق پیامک در مکان هایی است که دسترسی به اینترنت وجود ندارد و ردیابی با ارسال اس ام اس به سیم کارت دستگاه محقق می شود. ردیابی آفلاین (پیامکی) و آنلاین دو روش متفاوت برای ارتباط با دستگاه GPS هستند. بهتر است هنگام نصب هردو روش را امتحان کنید و توجه داشته باشید که همیشه سیم کارت دستگاه شارژ ریالی داشته باشد.
نکته ی دهم: در خرید یک دستگاه ردیاب GPS برای وسیله ی نقلیه امکان دریافت هشدار ضربه و روشن شدن خودرو است. دریافت هشدار در یک ردیاب خودرو، بسیار مهم است. برای صاحب خودرو دریافت هشدار از وضعیت وسیله ی نقلیه اش می تواند فرصت مناسبی برای ایجاد مانع از به سرقت رفتن خودرو باشد.
دستگاه های ردیاب جی پی اس وایزر، می تواند خودروی شما را در هر فاصله ای با کمترین خطا ردیابی کند. ویژگی برتر محصولات وایزر این است که امکان ردیابی برای همه ی خودروهای شخصی با قابلیت ذخیره ی باتری، در صورت قطع برق خودرو وجود دارد.
تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 48 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

چرا نباید تنها یک دستگاه دزدگیر روی خودرو نصب نماییم؟

برخی از مشکلات دستگاه‌های دزدگیر ماشین
تجهیزات حفاظتی خودرو از چه زمانی اهمیت پیدا کردند؟ شاید از زمانی که خودرو به عنوان یک کالای ضروری در سبد کالای خانواده قرار گرفت و تعداد آن در سطح شهر افزایش پیدا نمود، سر وکله‌ی ابزارهای حفاظتی هم به سرعت پیدا شد. اما دلیل اصلی ما برای خرید دستگاه‌های حفاظتی خودرو، که قیمت قابل توجهی هم دارند، احتمالا به خاطر آشفتگی جامعه و وجود سارقان است. همه می‌دانیم ابزارهای محافظتی وسایل ‌نقلیه متنوع هستند و هر روز پیشرفته‌تر و کامل‌تر می‌شوند. استفاده از آن‌ها در همه‌جای دنیا معمول و متداول است. اما با رشد تکنولوژی و ورود دستگاه‌های پیشرفته‌تر، علاقه‌ی عموم به انتخاب و خرید دستگاه‌های دزدگیر خودرو هم تغییر یافته است. در این مقاله با تمرکز بر دزدگیرهای خودروها، سعی داریم با آگاهی بیشتری پول خود را برای خرید یک یا چند ابزار کاربردی و متناسب با نیاز خود هزینه نماییم.
دزدگیر چیست؟
این سوالی است که باید از خود بپرسیم و همه جوانب را برای دریافت پاسخ صحیح در نظر بگیریم. دزدگیر در اصل دستگاهی است که چند ویژگی اساسی دارد. آن‌ها با ترکیب چند قطعه‌ی مجزا از طریق سیم‌کشی قادر به تشخیص علائم خطر مانند ضربه، بازشدن درب‌ها، استارت و روشن شدن خودرو و غیره هستند. این دستگاه‌ها قطعاتی مانند کیت اصلی، بلندگو، سنسورهای ضربه و صدا دارند که از طریق سیم‌کشی به مخزن برق خودرو، در مواقع خطر، از طریق آژیر و آلارم ریموت‌ کنترل، صاحب خودرو را از وقوع حادثه مطلع می‌کنند. تولید دستگاه ‌های دزدگیر در چند دهه‌ی گذشته در جهان افزایش یافته و شرکت‌های تولید‌کننده توانسته ‌اند توجه مردم را به خود جلب کنند. احتمالا شما هم یکی از طرفداران این دستگاه‌های ضدسرقت صدادار هستید و حداقل یک ‌بار خودروی خود را به این سیستم مجهز کرده‌اید. اما اگر خودروی خود را بیرون از منزل پارک می‌کنید یا در منطقه‌ی پرخطر زندگی می‌کنید، می‌توان حدس زد که خیال‌تان همچنان از امنیت خودرو کاملا برطرف نشده است. احتمالا شنیده ‌اید که سارقان بیش از گذشته حرفه‌ ای و کاربلد شده‌ اند و در چند ثانیه خودرو را به حرکت در ‌می ‌آورند. آیا واقعاً این‌ طور است؟
متاسفانه، جواب این سوال مثبت است. عموما در کلان شهرهای ایران، سارقان بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنند. گاهی در رسانه ‌ها می‌ خوانیم یا می ‌شنویم که یک باند سرقت ده‌ها خودرو را به سرقت برده ‌اند که این خودروها طیف وسیعی از مدل‌ های ایرانی و خارجی را شامل می‌ شوند. متاسفانه، ابزارهای دستی و سیستم ‌های حفاظتی الکترونیکی در برخی از موارد قادر به محافظت از وسایل ‌نقلیه در برابر شگردهای سارقان خلافکار نیستند. در حقیقت با قطع اتصال سیم‌کشی دزدگیر، دستگاه از کار می ‌افتد و سارق با خونسردی خودرو را روشن کرده و از محل دور می‌شود. بنابراین دزدگیرها و وسایلی مانند قفل فرمان در عین این که وسایلی بازدارنده و محبوب در میان ما هستند اما برای حفاظت از خودروها و وسایل ‌نقلیه ‌ی موتوری کافی نیستند.
دزدگیرها و عدم دسترسی به موقعیت خودرو پس از سرقت
بهترین دستگاه‌های دزدگیر در جهان، توانسته‌اند به نیمی از نیاز صاحبان خودرو پاسخ دهند. یعنی این دستگاه‌ها قادر هستند با تولید آلارم و نور، سارق را تا حد زیادی از ادامه اقدام خود منصرف نمایند. اما چنین دستگاهی قادر نخواهد بود که موقعیت مکانی خودرو را پس از سرقت به صاحب خود اطلاع دهد. به‌عبارتی دستگاه‌های دزدگیر، یک بازدارنده محسوب می‌شوند اما بازپس‌گیرنده نیستند. 
موارد بی‌شماری درباره سرقت خودروها می‌شنویم که به دلیل خطای دستگاه یا خطای انسانی صورت گرفته و صاحب خودرو روزها و ماه‌ها در پی یافتن آن دوندگی کرده است. 

دزدگیر و آلارم مزاحم

یکی دیگر از مشکلات دستگاه‌های دزدگیر، آلارم‌های بی‌دلیل و مزاحم است که در طول شبانه ‌روز آرامش ساکنین منطقه را سلب می‌کند. آلارم‌ های مزاحم معمولا در اثر عبور ماشین‌های سنگین از خیابان یا صدای بلند ایجاد می‌شود. همین آلارم‌های بی‌دلیل، باعث می‌شود که صاحب خودرو و اطرافیان احساس خوبی نداشته باشند. 

دزدگیر ماشین و خرابی ریموت‌ کنترل

یکی دیگر از مشکلات دستگاه‌های ضدسرقت وسایل ‌‌نقلیه، ریموت ‌کنترل‌های آن‌ها است. معمولا ریموت‌ کنترل‌ها در انواع ساده یا تصویری در بازار موجود می‌باشند. ریموت‌های ساده اصلا قادر به نمایش موقعیت خودرو نیستند و خودرو حتما باید در نزدیکی پارک باشد که صدای دزدگیر آن به گوش برسد. اما ریموت کنترل‌های تصویری می‌توانند با آژیر، نور و لرزش، صاحب خودرو را تا حد بیشتر در جریان قرار دهند. البته ریموت‌ها به دلایل مختلف معمولا دارای خرابی بالایی می‌باشند و گاها با یک ضربه نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا می‌کنند. به همین خاطر است که معمولا دزدگیرها دارای دو ریموت‌کنترل می‌باشند. 
به‌هر حال یک خودرو باید یک سیستم ضدسرقت قوی داشته باشد. اما موضوع برای خودروهایی که از سیستم حفاظتی مطلوبی برخوردار نیستند، حیاتی‌تر می‌شود. شما ممکن است در طول یک سال چندین بار به سفر بروید، یا روزهای متوالی خودرو را در خیابانی در نزدیکی محل کار پارک کنید و ساعت‌ها در طول شبانه‌روز از خودروی خود خبر نداشته باشید. با این شرایط همیشه قسمتی از فکر شما مشغول آن خواهد بود.
یک ضرب‌المثل داریم که می‌گوید: "دزد بازار آشفته می‌خواهد." معنی این ضرب‌المثل این است که در شرایط آشفته و نابسامانی اقتصادی، دزد‌ها بیشتر دست به سرقت می‌زنند و می‌بینیم که در شهرهای پررفت ‌و آمد و شلوغ هم آمار سرقت بسیار بالاتر از یک شهر یا روستای کوچک است. بنابراین اگر در محله‌ای زندگی می‌کنید که به‌نظر ناامن می‌رسد حتما برای ابزارهای امنیتی خودرو هزینه‌‌ی لازم را انجام دهید. 
اما به‌جای هزینه برای دزدگیر‌های متداول، پیشنهاد ما خرید یک دستگاه GPS خودرو است که مشکلات دزدگیرها را نداشته و شما را پس از سرقت خودرو، از موقعیت مکانی آن مطلع گرداند. همچنین اگر هم‌اکنون خودروی شما دارای یک دستگاه دزدگیر است، می‌توانید یک ردیاب GPS هم در قسمتی از آن مخفی نمایید که در صورت وقوع سرقت ردیابی دقیقی داشته باشید. شما می توانید برای خرید ردیاب جی پی اس وایزر همین حالا اقدام نمایید. تیم وایزر با ارائه بهترین خدمات در کنار شما همراهان گرامی می باشند. برای کسب آگاهی بیشتر درباره‌ی دستگاه‌های ردیاب ماهواره‌ای GPS مقالات پیشین سایت وایزر را حتما مطالعه نمایید.
تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 55 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

نکاتی کاربردی در مورد شیوه نگهداری از خودرو 

نکته‌ های کلیدی مراقبت از خودرو

چرا سرقت خودرو یکی از شایع ‌ترین جرایم است؟

یکی از شایع‌ترین جرائم در کشور سرقت خودروها یا وسایل داخل آن است. مردم آگاه و اقدامات آگاهانه به کاهش این جرم کمک می ‌نماید. معمولا سرقت خودرو برای فروش خودروی سرقتی صورت می ‌گیرد یا برای اوراق کردن قطعات آن و فروش تجهیزات داخلی آن ‌ها انجام می ‌شود. گاهی هم ماشین‌ های سرقتی برای انجام اعمال مجرمانه استفاده می ‌شود. 
بنابراین سارقان پس از اینکه خودرو را به سرقت بردند، معمولا وسایل و تجهیزات داخلی آن را به خلافکاران دیگر یا افراد بی ‌خبر از اموال دزدی به فروش می ‌رسانند. تحقیقات میدانی و نظر اکثر ماموران آگاهی بر این است که معمولا مالباختگان با سهل ‌انگاری، زمینه‌ی سرقت را فراهم می ‌کنند. گاهی رعایت چند نکته به ظاهر ساده و یا دقت در انجام برخی از کارهای پیش ‌پا افتاده اما مهم از ایجاد خسارت ‌های بزرگ جلوگیری می ‌کند و احتمال سرقت خودرو را به حداقل می‌رساند. در این مقاله نکته‌ های کلیدی مراقبت از خودرو را با هم مرور خواهیم کرد. 
 
توصیه ‌های کاربردی برای جلوگیری از سرقت خودرو

مهم ترین نکات مراقبتی از خودرو برای جلوگیری از سرقت

1.سوئیچ خودروی خود را به هیچ وجه روی آن جای نگذارید.
2.خودروی خود را در محل‌ های خلوت و تاریک پارک ننمایید.
3. خودرو را برای روزهای متوالی در یک محل پارک نکنید.
4. مراقب رفت ‌وآمدهای مشکوک افراد ناشناس که اطراف خودروی شما قدم می ‌زنند باشید.
5. با اطمینان از اینکه فرزند خردسال شما در خودرو نشسته است، وی را رها نکنید. 
6. از نگهداری اشیای قیمتی، وجه نقد، اسناد و مدارک در داخل خودرو خودداری کنید و آن‌ها را در معرض دید قرار ندهید.
7. هنگام خروج از خوردو صفحه ضبط را از ماشین جدا نمایید همراه خود داشته باشید.
8. خودروی خود را به لوازم بازدارنده مانند دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان و پدال و قفل سوئیچی مجهز نمایید.
9. خودروی خود را با نصب ردیاب GPS در برابر هر سرقتی ایمن نمایید و از صرف هزینه ‌های اضافی برای سیستم ضدسرقت خودداری نمایید.
10. تجهیزات امنیتی را حتی در لحظاتی که خودرو در پارکینگ است فعال نگه دارید. 
11. از بسته بودن درب‌ها و شیشه ‌ها هنگام ترک خودرو مطمئن شوید.
12. برای خودروهایی مانند پراید و پژو از تقویت‌ کننده‌ ضد خم شدن درب استفاده کنید. 
13. به هنگام ورود و خروج از پارکینگ‌ های بدون کنترل، خودرو را خاموش کنید و سوئیچ را بردارید، سپس اقدام به باز و بسته کردن درب نمایید. 
14. هنگام مواجهه با نقص فنی اجازه ندهید افراد غریبه یا ناشناس پشت فرمان بنشینند و سوئیچ را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهید. 
15. برای ساخت سوئیچ یدکی احتیاط لازم را در نظر بگیرید.
 
راهکار های طلایی برای جلوگیری از سرقت خودرو
16. هنگام توقف در پمپ بنزین، خودرو را خاموش و درب ‌ها را قفل نمایید و سپس اقدام به سوخت ‌گیری نمایید.
17. برای جلوگیری از سرقت باتری خودرو استفاده از بست‌های متخلف مانند پیچ و مهره، بست زیرین و قفل کاپوت استفاده نمایید.
18. هنگام خرید خودرو، سوئیچ یدک را از فروشنده تحویل بگیرید.
19. به هیچ وجه سوئیچ زاپاس را در خودرو نگهداری نکنید.
20. پس از خرید خودرو، می ‌توانید اقدام به تعویض قفل درب ها و صندوق نمایید.
21. هنگام فروش خودرو به تنهایی در مکان‌های ناشناس وارد نشوید و سوئیچ خود را در اختیار خریدار قرار ندهید.
22. انجام معامله با دلال ها و خریداران فرصت مناسبی برای سوءاستفاده مجرمان و کلاه‌ برداران فراهم می‌نماید بنابراین تمام حواس خود را جمع نمایید.
23. به هنگام تعویض چرخ یا برطرف کردن نقص فنی اتومبیل از قفل بودن درب‌های خودرو مطمئن باشید.
24. از قفل مناسب برای لاستیک زاپاس استفاده نمایید.
25. در صورت سرقت اتومبیل چه مجهز به سیستم ردیاب GPS باشد و چه ردیاب نداشته باشد، فورا پلیس را در جریان قرار دهید.
26. مشخصات کامل خودرو مانند پلاک، شماره شاسی و موتور را در جایی امن نگهداری کنید تا در زمان سرقت پلیس را در کشف خودرو کمک نمایید.
27. در حین گردش و تفریح خودروی خود را در مکان‌های امن و در صورت امکان در توقف‌گاه‌ های عمومی پارک نمایید.
28. در سفر از توقف در محل‌های غیر ایمن خودداری نمایید.
29. همه موارد ذکر شده را در هنگام مراجعه به مراکز درمانی رعایت نمایید و آرامش خود را حفظ کنید.
30. هنگام تصادف با جلوگیری از درگیری‌ از احتمال سرقت خودروی‌تان جلوگیری نمایید. برخی هم با بازی یک نزاع ساختگی با هدف سرقت خودرو ممکن است شما را از خودرو خارج نمایند. 

ضعف امنیتی خودروی شما کدام است؟

در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که بعد از رعایت همه‌ی موارد بالا به این امر توجه داشته باشید که هر خودرویی در بخش خاصی از بدنه‌ی خود ضعف امنیتی دارد. بهتر است ابتدا ضعف مدل خودروی خود را بشناسید و بعد بهترین راهکار را انتخاب نمایید. مثلا درب خودروهای ایرانی ضعف عمده‌ی این خودروها هستند. پس بهتر است نقص درب این خودروها را چه از قسمت قفل و چه از قسمت بالای درب برطرف نمایید. 
با توجه به همین نکات ساده، احتمال سرقت خودرو به شدت کاهش می‌یابد. با این وجود اگر با رعایت همه‌ ی این نکات، قربانی سرقت وسیله‌ی نقلیه شدید، بلافاصله با پلیس 110 تماس حاصل کنید و در محل سرقت منتظر نیروهای پلیس بمانید و در صورت مجهز بودن خودروی خود به سیستم ردیاب ضد سرقت GPS، بدانید که یک فرد خوش‌شانس هستید که پیش‌بینی آگاهانه‌ای انجام داده است. با کمک دستگاه ردیاب به راحتی مخفی گاه سارق را پیدا نمایید و حتما با گزارش به پلیس، خودروی خود را پس بگیرید. به یاد داشته باشید به تنهایی با ردیابی خودرو در مخفی گاه سارق حاضر نشوید زیرا ممکن است خطرات جانی برای شما داشته باشد. 
 
مهم ترین نکات برای افزایش ایمنی خودرو
شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:
تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 67 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

ردیاب جی پی اس وایزر و استفاده از اپلیکیشن سرو

فناوری بهترین ردیاب GPS وایزر با ارائه ‌ی امکانات منحصر به فرد به صاحبان خودروها، امنیت غیر قابل توصیفی را برای آن ها فراهم آورده است. این ردیاب با ویژگی ‌های منحصر به فرد خود به کمک استفاده از اپلیکیشن سرو مورد پسند بسیاری از مشتریان عزیز قرار گرفته است. در این مقاله با نصب ردیاب وایزر اپلیکیشن سرو بیشتر آشنا می‌ شویم.

ردیاب GPS وایزر

ردیاب GPS وایزر با امکاناتی منحصر به فرد امنیت فوق ‌العاده‌ ای را برای انواع وسایل نقلیه فراهم می ‌آورد. فناوری ردیاب GPS وایزر به مدد گروه تحقیقاتی کاوشکام آسیا طراحی و به بازار عرضه شده است. ردیاب GPS وایزر منطبق با تکنولوژی روز دنیا و با قیمتی بسیار مناسب به شما عزیزان عرضه شده است. ردیاب GPS وایزر تمام استاندارد های لازم را دارا می ‌باشد و در کنار امنیت و کیفیت بسیار بالا، این تکنولوژی با قیمتی بسیار مطلوب عرضه شده است. در تمام مدت استفاده از ردیاب GPS وایزر می ‌توانید از پشتیبانی ردیاب وایزر و خدمات این محصول بهره‌مند شوید. به منظور نصب ردیاب وایزر به نمایندگی‌ های این محصول مراجعه کرده و پس از بررسی خودرو، این محصول ارزشمند بر روی آن نصب می ‌گردد. همچنین می‌ توانید به سایت اینترنتی ردیاب GPS وایزر مراجعه کرده و از تیم متخصص مجموعه وایزر مشاوره‌ ی لازم را دریافت کنید. تمام اطلاعات جامع در خصوص این ردیاب خودرو وایزر را می‌ توانید در سایت اینترنتی وایزر مشاهده نموده و با آگاهی کامل نسبت به نصب این محصول ارزشمند بر روی خودروی خود اقدام نمایید. همچنین ما آموزش نصب ردیاب وایزر را در سایت قرار داده ایم و شما می توانید از آن ها بازدید نمایید.
نصب جی پی اس

فناوری ردیاب GPS 

استفاده از ردیاب GPS در جامعه‌ ی مدرن امروزی یکی از الزامات زندگی مدرن محسوب می ‌شود. چرا که وسایل نقلیه‌ ی مختلف، جزئی از دارایی‌ های ارزشمند هر فردی محسوب شده و تأمین امنیت این دارایی‌ ها با روش ‌های گذشته امکان‌ پذیر نمی ‌باشد. استفاده از ردیاب GPS خودرو یا موتورسیکلت امنیت ارزشمندی را ایجاد کرده و خیال آسوده ‌ای را برای مالک وسیله‌ ی نقلیه فراهم می‌ آورد. بهتر است برای داشتن امنیتی کامل از فناوری‌ های به روز بهره ببرید تا شیرینی زندگی در کامتان دو چندان شود.
طریقه نصب جی پی اس وایزر 

مزایای استفاده از GPS وایزر

مزایای استفاده از ردیاب GPS وایزر بسیار زیاد است. این ردیاب با نصب بر روی خودرو یا هر وسیله ‌ی نقلیه‌ ی دیگر، به طور مستمر و در هر لحظه، مکان خودروی شما را شناسایی کرده و به اطلاع ‌تان می‌ رساند. ردیاب GPS وایزر دارای هشدارهای متنوع بوده و امکان متوقف کردن خودرو را در هر مکانی برای صاحب خودرو فراهم می ‌آورد. این ردیاب با امکان دسترسی به برق خودرو و برقراری تماس صوتی با داخل ماشین، امکان هرگونه جا‌به‌ جایی خودرو بدون اطلاع مالک خودرو را از بین می ‌برد. ردیاب GPS وایزر در ابعاد کوچک بوده و قابلیت نصب بر روی انواع خودروی داخلی و خارجی و وسیله ‌ی نقلیه اعم از موتورسیکلت و ماشین‌ های سنگین را دارا می ‌باشد. ردیاب GPS وایزر قابلیت به روز رسانی دارد و تحت هر شرایطی با محیط سازگاری دارد. این ردیاب در صورت قطع منبع تغذیه خودرو نیز کارکرد خود را حفظ کرده و هشدارهای متنوعی را در حین روشن شدن خودرو مانند هشدار سرعت بالا، هشدار ضعیف شدن باتری و هشدار ضربه خوردن خودرو را به اطلاع مالک ماشین می ‌رساند. شما می‌ توانید این محصول ارزشمند را به همراه ضمانت ‌نامه از تمام نمایندگی ‌های فروش وایزر تهیه نمایید.
قیمت جی پی اس وایزر 

سامانه‌ی ردیاب GPS وایزر با استفاده‌ی از اپلیکیشن سرو

سامانه‌ ی ردیاب GPS وایزر با استفاده از اپلیکیشن سرو بسیار آسان و کاربر پسند می ‌باشد. این اپلیکیشن با انواع تلفن‌ همراه سازگار بوده و کاربردی راحت و آسوده را برای مالک ماشین فراهم می ‌آورد. اپلیکیشن جی پی اس وایزر یا سرو بسیار سبک و کم حجم بوده و امکان استفاده از تمام قابلیت‌ های تعریف شده بر روی ردیاب GPS وایزر را برای مشتریان عزیز فراهم می ‌آورد. اپلیکیشن سرو با طراحی زیبا و چشم‌ نواز و برقراری ارتباط با ردیاب GPS وایزر، امنیت و آسایش را برای وسیله ‌ی نقلیه‌ و مالک آن فراهم می ‌آورد.

امکانات استفاده از اپلیکیشن سرو

اپلیکیشن سرو به طور مداوم در حال بازبینی از سوی تیم مجرب و حرفه‌ ای کاوشکام آسیا بوده تا نرم ‌افزاری بی‌عیب و نقص را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. اپلیکیشن ردیاب با فناوری‌ های به روز به طور پیوسته ارتقاء می ‌یابد تا رضایت ‌مندی مشتریان عزیز فراهم شود. هدف اصلی در طراحی این اپلیکیشن راحتی استفاده از امکانات ردیاب GPS وایزر بوده که تیم مجرب و متخصص وایزر تا حدود زیادی به این مهم دست پیدا کرده ‌اند. در طراحی این اپلیکیشن تمام موارد دزدگیرهای قدیمی نیز رعایت شده و علاوه بر نمایش تصویری موقعیت خودرو بر روی نمایشگر آن، امکان ردیابی خودرو از طریق GPS نیز در هر لحظه و هر مکان برای صاحب خودرو فراهم شده است. این اپلیکیشن به طور مداوم امکان آپدیت و به روز رسانی را دارا می ‌باشد و تیم مجرب و حرفه ‌ای وایزر تمام تلاش خود را به کار بسته تا امکانات این نرم ‌افزار وایزر را ارتقاء بخشد. جهت خرید ردیاب جی پی اس خودرو وایزر با هزینه مناسب و ارزان می توانید با کاوشکام در ارتباط باشید. شما برای دانلود اپلیکیشن وایزر "سرو" می توانید به صفحه دانلود اپلیکیشن سرو مراجعه نمایید.
ردیابی جی پی ای با اپلیکیشن سرو 
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:
تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 51 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

چگونه می توانیم از سرقت مزدا 3 جلوگیری کنیم؟

در این مطلب می ‌خواهیم با صاحبان مزدا 3 صحبت کنیم. خودرو‌‌یی که ساخت کشور ژاپن است و از همان سال اول در بازار جهانی طرفداران خود را پیدا کرد. اما پس از مدتی نقص‌‌ های امنیتی اولین نسل این خودرو مشخص شد. پس از مدتی شرکت ژاپنی مزدا در مدل ‌‌های بعدی، نقص ‌های فنی و امنیتی این خودرو را برطرف نمود و دیگر از نوع نسل اول را تولید نکرد، به‌‌ طوری که پس از مدتی خودروهای مزدای نسل اول از بازار جهانی خارج شدند. اما در ایران همچنان از این خودرو استفاده می ‌‌شود. خودرویی که سیستم امنیتی پیشرفته ‌‌ای ندارد و نیازمند تجهیزات حفاظتی جانبی است. 
خودروی زیبای مزدا 3 از زمان عرضه در بازار ایران طرفداران زیادی داشته است. اما حتماً در فضای مجازی اخبار سرقت این خودرو را خوانده ‌اید. جالب است بدانید که مزدا 3 علاوه بر این که بسیاری از جوانان را به خود جلب کرده، مورد توجه تعداد زیادی از سارقان هم بوده است. در گزارش پلیس یک باند سرقت بعد از دستگیر و متلاشی شدن به سرقت 50 فقره از این مدل خودرو اعتراف کرده است. 
کارشناسان اداره‌ ی پلیس چند علت عمده را برای حجم بالای سرقت مزدا 3 عنوان می ‌‌کنند. مزدا 3 در ایران قیمت بسیار بالایی دارد، لوازم یدکی آن کم و به شدت گران است، طراحی آن در طی سال‌ ها تغییر نکرده است و در نسل اول این خودرو از سیستم ایموبلایزر استفاده نشده است. همه ‌‌ی این‌‌ موارد موجب توجه بیشتر سارقان به این خودرو می‌‌ شود. علاوه بر این‌‌ها سارقان عاشق خودرو‌‌هایی هستند که سرعت بالایی داشته باشد و به راحتی آن‌ ها را در رسیدن به اهداف مجرمانه‌‌ شان کمک کند. در بسیاری از موارد دیده شده است که سارقان برای انجام جرم ‌‌هایی مانند حمل مواد مخدر و دزدیدن خودروهای دیگر از خودروی پرشتاب مزدا 3 استفاده می ‌‌کنند. اکنون که آمار سرقت این خودرو این ‌چنین در ایران بالا است چه اقدامات پیشگیرانه و بازیابی ‌کننده ‌‌‌ای باید انجام دهید؟ در این مقاله نکات مهم برای جلوگیری از  سرقت مزدا 3 را بررسی خواهیم کرد.

فعال سازی آپشن های الکترونیکی خودروی مزدا 3 

راه ‌‌های جلوگیری از سرقت مزدا 3 

برای به‌‌ کار بردن ابزار امنیتی مناسب برای این خودرو بهتر است با سیستم‌‌ های امنیتی خودرو‌‌ها آشنا شوید. به ‌‌طور کلی 3 نوع سیستم قفل برای درب ‌‌های خودرو وجود دارد. از آنجایی که نقص عمده ‌‌ی نسل اول مزدا 3 به‌‌ خاطر درب ‌‌های آن است، در اینجا این 3 نوع سیستم حفاظتی را توضیح می‌‌ دهیم تا با آگاهی کامل سیستم حفاظتی این خودرو را بهبود ببخشیم. 

سیستم قفل مرکزی درب‌‌‌ ها مزدا 3

قفل مرکزی مزدا 3 و قفل درب مزدا 3 ساده‌‌‌ ترین سیستم ضد سرقت است که امروزه بر کلیه‌ ی خودرو‌‌‌ها وجود دارد. این سیستم به این صورت است که با قفل شدن یکی از درب ‌‌‌ها ‌بقیه هم قفل می ‌‌‌شوند. مزدا 3 هم مانند همه ‌‌ی خودروهای دیگر دارای سیستم قفل مرکزی می ‌‌باشد. 

علت روشن شدن چراغ ایموبلایزر در حرکت 

سیستم دزد‌‌گیر ضد سرقت 

برخی از خودرو‌‌‌ها در کارخانه به سیستم دزد‌‌گیر مجهز می ‌‌‌شوند. در صورت تحریکی مانند ضربه و باز شدن درب ‌ها، سنسورهای دزد‌‌گیر با واکنش ‌هایی مانند صدای آژیر، نور فلاشر یا ارسال سیگنال به ریموت کنترل فعال می ‌‌‌شوند. مدل‌‌‌ های مزدا 3 قدیمی به سیستم دزد‌‌گیر مجهز نیستند. بنابراین اکثر صاحبان خودروی مزدا 3 پس از خرید اقدام به تجهیز آن به دزد‌‌گیر نموده ‌اند.
البته علی‌‌‌رغم تجهیز خودرو به سیستم دزد‌‌گیر توسط صاحب آن، سارقان طی چند ثانیه می ‌‌توانند درب خودرو را باز کرده و آن را به محل مورد نظر خود منتقل نماید. بنابراین باید در برابر سارقان حرفه ‌ای، خودرو را به تمامی سیستم‌ های ضد سرقت مجهز کرد. 

قفل ایموبلایزر

سیستم قفل ایمو‌‌بلایزر در خودروهای جدید استفاده می ‌شود. این سیستم با استفاده از قفل نرم ‌افزاری که بر روی ECU انژکتور گذاشته می ‌‌‌شود مانع روشن شدن خودرو توسط کلیدی غیر از کلید اصلی خودرو می ‌‌شود. قفل ایموبلایزر یک نوع قفل ضد سرقت پیشرفته است که نسل اول خودروی مزدا 3 فاقد این قفل می ‌باشد. البته مدل‌ های جدید مشکلات مدل‌ های قدیمی را ندارند و دارای سیستم ایموبلایزر هستند که توسط سایر ریموت‌ها باز نمی ‌شود. اما صاحبان خودروی مزدا 3 که این سیستم امنیتی را از زمان تولید‌‌شان در کارخانه نداشته‌ اند باید به مواردی توجه کنند.
باید بدانیم که کشور ژاپن تولید کننده‌ ی خودروهای مزدا می‌ باشد که یکی از شرکت‌ های برتر تولید خودرو در جهان است. در ایران شرکت بهمن موتور به عنوان همکار این شرکت بوده و سال ‌ها به مونتاژ این خودرو در مدل ‌های مختلف پرداخته است. مزدا 3 در نسل قدیم و جدیدش تغییراتی در آپشن ‌های خود داده است، ولی افرادی که اکنون صاحب خودروی مزدا 3 هستند باید توجه بیشتری به نگهداری آن داشته باشند. محافظت از خودرو نیاز به درایت کافی دارد. در شرایطی که علی ‌رغم ابزارهای امنیتی که برای خودرو فراهم می ‌کنیم، هنوز خودروی ما در معرض سرقت است چه راه‌ک ارها‌‌یی باید در نظر بگیریم که مانع رسیدن سارقان به اهداف‌ شان شود. همچنین نصب ایموبلایزر مزدا 3، در صورت نداشتن این سیستم کاره ساده ای نیست.
جلوگیری از سرقت مزدا ۳ قدیمی 

تجهیز خودرو مزدا 3 به دزد‌‌گیر پیشرفته و رد‌‌یاب GPS

با توجه به آنچه که گفتیم خودرو مزدا تری ماشینی خوش‌ دست و جوان ‌پسند است و با ورود‌‌ش به ایران رتبه‌ ی بالایی از فروش را به‌ دست آورد اما بعد از مدتی صاحبان خودروی مزدا 3 با چالش سرقت این خودرو مواجه شدند. در حقیقت سارقان هم این خودرو را دوست دارند و برای به ‌دست آوردن ‌اش طرح و نقشه می ‌‌‌ریزند. پس بهتر است از تجهیزات پیشرفته برای افزایش امنیت مزدا 3 استفاده نمود.
جدیدترین نوع دزد‌‌گیر خودرو در بازار جهانی آن مدل از دستگاه‌‌هایی هستند که مکان و موقعیت خودرو را در هر شرایطی نشان می‌‌دهند. اگر خودروی شما در فاصله‌‌ای دور پارک شده است کافی است وارد اپلیکیشن سرو GPS شوید و از توقف خودرو در همان مکان اطمینان حاصل کنید. همچنین با نصب ردیاب جی پی اس خودرو می ‌‌‌توانید مسیر حرکت خودرو را ردیابی کنید. گزارش مسیر حرکت ویژگی منحصر به فرد ردیاب های جی پی اس است که بلافاصله با روشن شدن و حرکت خودرو، شما را مطلع کرده و کمک‌تان می‌کند بدون نگرانی محل خودرو را ببینید. این نکته برای حفاظت از همه خودروها در شهرهای بزرگ صدق می ‌کند و تنها مختص مزدا 3 نیست. هر چه سارقان حرفه‌ ای ‌تر عمل می ‌کنند صاحبان خودرو نیز باید به صورت حرفه‌ ای ‌تر از خودروی خود حفاظت کنند. 

جلوگیری از سرقت مزدا 3

• تجهیز خودروی مزدا 3 به سیستم دزد‌‌گیر پیشرفته ضد سرقت
• استفاده از سیستم ضد ‌سرقت و هشداردهنده‌ ی باز شدن درب‌ های مزدا 3
• استفاده از سیستم ردیابی دقیق و لحظه ‌ای بر روی خودروی مزدا 3

نصب اپلیکیشن ردیاب خودرو وایزر
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:

تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 44 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)
نمایندگی های وایزر
نمایندگی رسمی وایزر در تهران
نمایندگی های فروش محصولات وایزر در تهران و ایران ارائه دهنده ی اطلاعات کامل درباره ی محصولات و خدمات پس از فروش این شرکت می باشند. ارائه ی محصولات وایزر با اطمینان بر اصالت کالا، گارانتی رسمی شرکت، پشتیبانی پس از فروش و قیمت مصوب از دلایل اصلی خرید مشتریان از فروشگاه ها و نمایندگی های رسمی وایزر در تهران است. در این مقاله می توانید با راه های ارتباطی با دفتر مرکزی جی پی اس وایزر و نمایندگی های فروش و خدمات شهر تهران آشنا شوید. 

خرید جی پی اس خودرو وایزر در تهران

فروش دستگاه های دزدگیر و ردیاب خودرو وایزر در تهران توسط نمایندگی های این شرکت صورت می گیرد. یکی از راه های ارتباطی با نمایندگی ها ارتباط با دفتر مرکزی است. جهت دریافت اطلاعات تماس نمایندگی های فروش ردیاب وایزر در شهر تهران به صفحه ی نمایندگی وایزر مراجعه نمایید همچنین برای استعلام از قیمت ردیاب خودرو وایزر و قیمت جی پی اس وایزر با کارشناسان تیم وایزر به شماره 02186045860 تماس بگیرید.
ردیاب wizer 

مراکز فروش ردیاب وایزر در سراسر کشور

وایزر به عنوان ارائه دهنده ی و پشتیبانی کننده محصولات ردیاب های ضدسرقت (دستگاه های ردیاب ضدسرقت موتورسیکلت، خودرو های شخصی سبک و سنگین و ارائه دهنده ی اپلیکیشن سرو) می باشد. تاکنون تیم وایزر با تمرکز بر عرضه ی ردیاب های تخصصی وسایل نقیله ی شخصی بهترین دستگاه های ردیاب را برای خودروها عرضه نموده است و در این مسیر موفق به ارائه ی محصولات باکیفیت و خدمات موثری برای مشتریان شده است. این شرکت هم اکنون دارای تیم فروش و پشتیبانی قوی در سراسر ایران می باشد و همواره در صدد تامین رضایت مشتریان و خریداران محصولات وایزر بوده است.
در حال حاضر فروش محصولات وایزر در نمایندگی ها به صورت حضوری و یا تلفنی امکان پذیر است. نمایندگی های وایزر در چندین منطقه تهران و حومه و سایر شهرستان ها در زمینه ی فروش، نصب ردیاب وایزر و آموزش فعالیت می کنند. مشتریان و دارندگان ردیاب های وایزر می توانند در همه ی نقاط تهران از خدمات این نمایندگی ها بهره مند شوند. نمایندگی تهران وایزر از مجرب ترین کارشناسان فروش و نصب انتخاب شده اند و از سوی دفتر مرکزی مستقیما پشتیبانی می شوند تا در صورت بروز مشکل در عملکرد دستگاه ردیاب، چه در بخش سخت افزاری و چه در قسمت نرم افزار آن، در هر نقطه ای از کشور به سرعت مشکل را رفع نمایند.
خرید از نمایندگی های فروش وایزر مزایایی زیر را برای شما خواهد داشت:
بهره مندی از قیمت مناسب و شرکتی
نصب دستگاه توسط نیروهای مجرب و آموزش دیده
نصب دستگاه بدون آسیب به سیستم برق خودرو
پشتیبانی قوی و آموزش صحیح استفاده از دستگاه
ارائه ی اطلاعات کافی درباره ی محصولات وایزر و انتخاب گزینه ی مناسب با توجه به نیاز شما
دسترسی به تمامی امکانات و خدمات تیم وایزر 
ارائه محصولات با گارانتی اصلی و تایید اصالت و مرغوبیت قطعات
بهره مندی از هدایای ویژه ی وایزر مانند سیم کارت هدیه
سامانه ردیابی وایزر 

ویژگی نمایندگی های ردیاب وایزر در تهران

تیم پشتیبانی ردیاب وایزر در دفتر مرکزی شرکت وایزر در تهران، همواره پاسخگوی سوالات مشتریان بوده است و کاربران می توانند پاسخ هرگونه مشکل و سوالات خود را از تیم متخصص وایزر دریافت نمایند. علاوه بر دفتر مرکزی، این شرکت دارای چندین نمایندگی فروش محصولات وایزر در تهران می باشد که خدمات خود را مستقیماً به مشتریان ارائه می نماید.
هم اکنون نمایندگی های وایزر در مناطق مختلف تهران از جمله در خیابان های تهران پارس، آزادی، مولوی، ستارخان، امام خمینی، ملت و سایر مناطق دارای نمایندگی های ثابت می باشد. و همچنین با در نظر گرفتن نمایندگی سیار در تهران شما می توانید در هر نقطه ی تهران از خدمات تیم وایزر بهره مند شوید.
نمایندگی های رسمی وایزر را می توانید در صفحه ای که به تازگی در این وبسایت قرار داده شده مشاهده کنید و اطلاعات تماس نزدیک ترین نمایندگی به خود را دریافت نمایید. مراکز رسمی وایزر در تهران با بهره گیری از متخصصان، مشاوران و نصاب های حرفه ای خدمت رسانی می کنند. هدف اصلی تیم وایزر فراهم نمودن پشتیبانی قوی برای استفاده ی هر چه بهتر دارندگان خودروهای شخصی از دستگاه های ردیاب بوده است. بدین منظور همواره ارتباط پایدار بین نمایندگی ها و دفتر مرکزی تیم وایزر وجود دارد.
البته دستگاه های ردیاب ماشین وایزر دارای قطعات باکیفیت بوده و اصالت تمامی قطعات توسط متخصصین تایید شده است، ازاین رو میزان خرابی و معیوب شدن دستگاه ها بسیار اندک است و بر خلاف دستگاه های مشابه در بازار کمتر دچار آسیب و نقص در بخش سخت افزاری می شوند. 
ردیاب ماهواره ای خودرو 

خدمات نمایندگی های وایزر در تهران

خرید ردیاب خودرو و جی پی اس وایزر می توانند با حضور در هر یک از نمایندگی ها در تهران، به شیوه ای کاملاً تخصصی دستگاه را بر روی خودروی شخصی یا موتورسیکلت خود نصب نمایند. نصب دستگاه های جی پی اس چندان کار دشواری نمی باشد اما بهره گیری از تجارب متخصصان در زمینه ی نصب را به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید از تمامی امکانات و پشتیبانی تیم وایزر استفاده نمایید. البته جهت معتبر ماندن گارانتی دستگاه های ردیاب جی پی اس و استفاده از اپلیکیشن سرو، صرفاً می بایست توسط نمایندگان رسمی تیم وایزر نصب گردند، در غیر این صورت فاقد گارانتی خواهند بود.
همچنین اگر می خواهید دستگاه را با قیمت مناسب تهیه نمایید بهتر است به نزدیک ترین نمایندگی خودرو وایزر محل خود مراجعه نمایید و از اطلاعات کامل درباره ی ویژگی های هر دستگاه اطلاعات کافی دریافت کرده و با توجه به نیاز و خواسته ی خود ردیاب GPS وایزر مناسب را انتخاب کنید. نمایندگی های فروش وایزر در تهران، ارائه دهنده ی تخصصی ترین سرویس های مرتبط از جمله فروش، نصب و آموزش اپلیکیشن سرو هستند و قادرند شما را در انتخاب مناسب ترین ردیاب وایزر راهنمایی نمایند. 
آدرس و اطلاعات تماس شعب و نمایندگی های رسمی وایزر را می توانید در اینجا مشاهده نمایید. این صفحه در وبسایت رسمی وایزر در پاسخ به پرسش های مکرر هموطنان گرامی مبنی بر دریافت اطلاعات تماس با فروشندگان و نصاب های رسمی وایزر به منظور برقراری ارتباط هرچه بیشتر و بهتر میان نمایندگان و مشتریان قرار داده شده است. 
به شما اطمینان می دهیم که تیم پشتیبانی وایزر مثل همیشه با صبر و حوصله پاسخگوی نیاز و پرسش های شما بوده و از طریق راه های ارتباطی ذکر شده پاسخگوی شما خواهد بود. بنابراین شما می توانید از طریق وبسایت، شماره های تماس یا مراجعه به نمایندگی ردیاب وایزر در تهران با ما ارتباط داشته باشید و سوالات، نیازها و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 
شرکت کاوشکام آسیا (وایزر) ارائه دهنده بهترین و به روزترین ردیاب های خودرو با قابلیت های منحصربه فرد ردیابی ماهواره ای و لحظه ای وسیله نقلیه شما می باشد. شرکت وایزر دارای اپلیکیشن سرو است که می توانید بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کرده و به صورت آنلاین موقعیت وسیله نقلیه تان را مشاهده نمایید. همچنین ردیاب های وایزر این امکان را به شما می دهد که به هنگام باز شدن درب خودرو با ارسال یک پیامک شما را مطلع سازد. جهت مشاوره و اطلاع از قیمت دستگاه ردیاب خودرو می توانید به وب سایت (www.wizerco.com) مراجعه کرده و یا با تلفن 86045860-021 تماس حاصل نمایید.
تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 48 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

دزدگیرهای ماهواره ای F100-R وایزر به چه صورت کار می کنند؟

ردیاب جی ‌‌‌پی ‌‌اس F100-R وایزر مناسب ردیابی‌ همه ‌‌ی خودروها و موتور‌‌سیکلت ‌‌‌های ایرانی و خارجی است. این رد‌‌یاب به ‌عنوان یک دزد‌‌گیر ماهواره ‌‌ای با امکانات برنامه ‌‌ریزی شده‌‌ ی متنوع است که در وسایل نقلیه به‌‌ راحتی نصب می‌‌ شود و قابلیت ‌‌های متنوع آن به صاحب خودرو امکان نظارت کامل را بر روی وسیله ‌‌ی نقلیه می ‌‌دهد. در این مقاله می‌‌ توانید همه ‌‌‌ی اطلاعات ضروری درباره‌‌ ی ردیاب خودرو وایزر مدل f100 را بخوانید.

تفاوت دزد‌‌گیر معمولی با دستگاه‌‌ ردیاب GPS

در حال حاضر دلیل عمده‌‌‌ ی افزایش استفاده از دستگاه رد‌‌یاب خودرو وایزر در وسایل نقلیه، اطمینان از یافتن آن‌ ها بعد از سرقت است. در حقیقت سیستم‌‌‌ های ردیابی در خودرو و موتورسیکلت به‌ عنوان دستگاه بازیابی وسیله‌ ی نقلیه بعد از سرقت احتمالی محبوبیت دارند. برخلاف دستگاه‌‌ های دزد‌‌گیر معمولی که تنها عامل بازدارنده است، با نصب ردیاب GPS، پلیس می ‌‌‌تواند به راحتی اطلاعات موقعیت‌ ارسال شده توسط ردیاب نصب شده بر روی خودرو را دنبال کرده و خودروی سرقت شده را در کم‌ ترین زمان و بدون اتلاف وقت پیدا کند. بنابراین در بین فناوری های جدید، دستگاه ردیاب جی ‌‌پی ‌‌اس بهترین ابزار کمک به پلیس و صاحب خودرو جهت حفاظت از وسایل نقلیه شناخته شده است. 

دزدگیر وایزر و جی پی اس وایزر 

امکان ویژه‌ی ردیابی لحظه ‌‌ای F100-R، بدون محدودیت مکانی

با کمک ردیاب خودرو وایزر مدل f100 صاحب خودرو می ‌‌تواند در هر لحظه از وضعیت خودرو یا موتورسیکلت خود اطلاع دقیق به دست آورد. این اطلاعات نیازی به حضور در کنار وسیله ‌‌ی نقلیه ندارد بلکه صاحب خودرو در هر محدوده‌‌ ی جغرافیایی که باشد، تنها با اتصال به شبکه اینترنت و یا توسط پیامک اطلاعات را دریافت می ‌‌‌نماید. این اطلاعات در قالب هشدارهای گوناگون، لحظه‌‌ ی سرقت یا در صورتی که خودرو در اختیار فرد دیگری باشد قابل دریافت است. هشدار می ‌‌تواند شامل مواردی مانند ضربه، روشت شدن خودرو، سرعت خودرو، مسیر طی شده، خروج از محدوده‌‌ ی جغرافیایی، وضعیت باتری و غیره باشد.
هرگونه ضربه و جابه ‌جایی خودرو هشداری به صاحب آن ارسال می ‌شود. صاحب خودرو این هشدار را از طریق یک پیامک متنی یا از طریق اپلیکیشن سرو دریافت می‌‌ نماید. بلافاصله صاحب خودرو با ارسال درخواست، بر روی نقشه، مسیر خودرو را به صورت دقیق و با کم ‌ترین خطا می‌‌تواند ببیند و نهایتا محل دقیق توقف خودرو را پیدا کند. از طریق این رد‌‌یاب مخفی‌‌گاه سارق یا باند سرقت برای صاحب خودرو و پلیس آگاهی قابل شناسایی خواهد بود. البته صاحب خودرو می ‌‌‌تواند در هر لحظه با ارسال یک درخواست از طریق اپلیکیشن سرو، خودرو را در حین حرکت خاموش نماید به ‌‌طوری که راننده نتواند آن را دوباره روشن کند. همچنین زمانی که صاحب خودرو مجبور است آن را به فرد دیگری امانت دهد، رد‌‌یاب جی پی اس وایزر بهترین ابزار قابل اعتماد پایش خواهد بود. 

ابعاد کوچک و نصب آسان رد‌‌یاب F100-R وایزر

رد‌یاب ماهواره ‌‌ای بر خلاف دزد‌‌گیر‌‌ معمولی که قابل رویت است، باید آن قدر کوچک باشد که به راحتی در قسمتی که سارق نتواند تصور کند نصب شود و اطلاعات حرکت خودرو را به ‌‌طور مخفیانه به صاحب خودرو ارسال نماید. ردیاب جی پی اس F100-R دائما داده‌‌‌ ها (طول و عرض جغرافیایی) را به‌ عنوان موقعیت وسیله‌ ی نقلیه ارسال و اپلیکیشن سرو به بهترین نحو نمایش می ‌‌‌دهد. این دستگاه در ابعاد کوچکی طراحی شده تا در خودرو به راحتی و دور از چشم سارقین نصب شود و به طور مداوم وسیله‌‌‌ نقلیه‌‌‌ ی در حال حرکت را نظارت کند و نهایتا وضعیت خودرو را بر اساس نوع درخواست صاحب خودرو گزارش دهد. 
 
ردیاب ماهواره ای موتور سیکلت و ماشین وایزر

دزد‌‌گیر ماهواره‌‌ای و رد‌‌یاب جی ‌‌پی‌‌ اس چگونه کار می‌‌کنند؟

هنگامی که درخواست توسط کاربر به سیم‌‌‌کارت دستگاه ردیاب GPS ارسال می ‌‌‌شود، سیستم به‌ طور خودکار یک پاسخ به درخواست تلفن همراه صاحب خودرو ارسال می‌ کند. صاحب خودرو می ‌‌تواند که درهنگام ارسال درخواست موقعیت وسیله نقلیه ی خود از لحاظ مکانی در هر جای دنیا باشد.
نحوه‌‌ ی کار ردیاب جی پی اس به این صورت است که با استفاده از تعدادی ماهواره که در مدارهای دور زمین قرار گرفته ‌‌‌‌اند اطلاعات دقیقی از مکان و موقعیت خودرو را برای شما ارسال می ‌کند. ردیاب‌ ها با دریافت سیگنال حداقل از 3 ماهواره برای محاسبه ‌‌‌ی طول و عرض جغرافیایی یا حداقل 4 ماهواره برای محاسبه موقعیت سه بعدی یعنی طول، عرض و ارتفاع وسیله‌‌‌ ی مورد نظر به کار می ‌‌‌آیند. بنابراین جی پی اس یک فناوری مهم برای تشخیص موقعیت مکانی هر فرد و یا وسیله ‌‌‌ی نقلیه در حال حرکت است.

مزایای استفاده از رد‌‌یاب وایزر مدل F100-R

ردیاب F100-R وایزر با وزن 70 گرم یک دستگاه ردیاب جی پی اس کوچک است که می ‌تواند به‌عنوان مکمل دزد‌‌گیر خودرو به کار آید. ابعاد کوچک آن باعث می ‌‌شود به راحتی در وسایل نقلیه نصب و پنهان شده و به ‌‌عنوان ابزاری بازیابی ‌‌کننده‌‌ ی خودرو یا موتور‌‌سیکلت پس از سرقت به ‌‌کار آید. این دستگاه دارای سنسور GPS و در حداقل زمان ممکن اطلاعات را با دقت مکانی بالا ارسال می ‌‌‌کند. همچنین این دستگاه به راحتی و بدون محدودیت مکانی، خودرو را ردیابی می‌‌‌ کند. هنگام قطع باتری خودرو با ارسال هشدار، از شارژ باتری داخلی استفاده می ‌‌‌کند، بنابراین اگر سارق باتری خودرو را قطع نماید همچنان تا چندین ساعت این دستگاه موقعیت خودرو را نمایش می ‌‌‌دهد و با صاحب خودرو ارتباط برقرار خواهد کرد. به ‌‌علاوه صاحب خودرو می ‌‌‌تواند هشدارهای متنوعی را در اپلیکیشن سامانه ردیابی وایزر (سرو) تعریف و درخواست نماید، مانند ارتباط صوتی با داخل خودرو (در صورت لزوم) یا متوقف نمودن خودرو از فاصله‌‌ ی دور. نصب این دستگاه بسیار آسان است اما پیشنهاد ما این است که حتما از نمایندگی‌ های معتبر وایزر جهت نصب ردیاب وایزر استفاده نمایید تا از گارانتی یک ساله محصول و راهنمایی نمایندگان رسمی تیم وایزر بهرهمند شوید. 

قیمت ردیاب جی پی اس f100r وایزر 

استفاده از رد‌‌یاب وایزر در آینده

تیم وایزر با تجربه 25 ساله شرکت مادر خود یعنی گروه تحقیقات کاوشکام آسیا، از سال 1395 دستگاه‌‌‌ ردیاب وایزر را جهت ردیابی خودرو و موتورسیکلت ارائه نمود و در سال‌ های آینده قصد دارد محصولات خود را با کیفیت بالاتر و استاندارد جهانی در زمینه‌‌‌ های گسترده ‌‌تری عرضه نماید. تیم وایزر هم‌‌‌ اکنون محصولات با کیفیت و مناسب خودروهای ایرانی و خارجی و همچنین کلیه‌ ی موتورسیکلت‌‌ های لوکس، مسابقه ‌‌ای و موتورسیکلت‌‌ های معمولی را تولید و عرضه نموده و همیشه برای راهنمایی مشتریان وایزر در همه ‌‌ی شهرهای ایران آماده است. تیم پشتیبانی ردیاب وایزر متعهد است که همواره جهت رفع نیاز مشتری چه از نظر افزایش اطلاعات فنی و چه از نظر نحوه‌ی استفاده از دستگاه بهترین خدمات را ارائه دهد و به همین منظور روز به روز بر سهولت استفاده از اپلیکیشن می‌‌‌ افزاید و شرایط استفاده از آن را با کاهش هزینه‌‌ ی اینترنت (پیوستن به سامانه دامنه‌های اینترنتی با میزبانی داخلی) برای مصرف ‌‌کنندگان به صرفه‌ تر می ‌نماید. برای استعلا از قیمت ردیاب خودرو وایزر (قیمت جی پی اس وایزر) می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

جی پی اس خودرو وایزر و ردیاب جی پی اس مدل f100 
در این مقاله سعی کردیم درباه ی ردیاب وایزر f100r، قیمت ردیاب وایزر و پشتیبانی ردیاب وایزر را به طور دقیق بررسی کنیم همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:

تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 90 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

راهنما و آموزش نصب ردیاب خودرو وایزر

در این مقاله آموزش نصب جی پی اس خودرو، راه اندازی جی پی اس خودرو و نحوه استفاده از جی پی اس خودرو را به صورت دقیق بررسی می کنیم. 
آموزش نصب ردیاب روی خودرو 

مراحل نصب دستگاه ردیاب F150 بر روی وسیله‌ نقلیه

مرحله اول: اتصال سیم اصلی به سوکت دستگاه (نحوه سیم کشی ردیاب خودرو)
جهت آموزش نصب ردیاب وایزر ابتدا دسته سیم اصلی دستگاه را در صورت صحت کامل سیم ‌ها، به ‌طور کامل در درون سوکت دستگاه ردیاب وارد نمایید. بر بدنه ‌ی هر سیم، برچسبی وجود دارد که نشان ‌دهنده ‌ی این است که به کدام سوکت وصل گردد. 
سیم مشکی با برچسب (GND (Line 14 و سیم قرمز با فیوز و برچسب (12/24v (Line 15 و سیم نارنجی با برچسب (ACC (Line 13 را به ترتیب به سر منفی و مثبت باتری خودرو و ACC پشت سوئیچ متصل نمایید.
مرحله دوم: نحوه‌ی نصب کلید هشدار SOS دستگاه ردیاب
SOS یک علامت بین ‌المللی به معنی خطر و نیاز به دریافت کمک فوری است. در صورت آنکه می‌ خواهید کلید هشدار SOS را نصب و فعال نمایید، اکنون می ‌توانید کلید SOS را به وسیله‌ ی سیم مشکی متصل به آن، به دسته ‌ی سیم اصلی (سیم مشکی و سفید کوتاه) متصل نمائید.
مرحله سوم: طریقه و روش نصب رله قطع برق دستگاه GPS
رله (Relay) برای قطع و وصل جریان برق به‌ کار می ‌آید. از این کلید برای وسایل زیادی در منزل استفاده می ‌شود. اما اتصال آن در دستگاه ردیاب خودرو به جهت خاموش نمودن خودرو از راه دور می ‌باشد. برای اتصال رله قطع برق خودرو، سیم زرد (Relay (Line 9 را به سیم تحریک رله (سیم ضخیم زرد رنگ) متصل نمایید. همچنین سیم سفید رنگ رله را به سر مثبت باتری 12 ولت و سیم سبز رنگ رله نیز به خط استارت خودرو متصل کنید. 
مرحله چهارم: طریقه فعال‌ سازی قابلیت هشدار باز شدن درب خودرو توسط دستگاه GPS
در مراحل نحوه فعال سازی جی پی اس خودرو، برای آنکه از باز شدن درب خودرو مطلع گردید لازم است سیم سبز رنگ با خط باریک سفید (Input (Line 6 را به ورودی درب یا لادری خودرو متصل نمایید. 
آموزش نصب جی پی اس ماشین و نحوه نصب جی پی اس خودرو 

مرحله پنجم: نحوه فعال ‌سازی قابلیت ارتباط صوتی 
مراحل فعال کردن جی پی اس خودرو، در صورت تمایل به استفاده از قابلیت ارتباط صوتی باید میکروفن (درصورت تمایل بلندگو) را نصب نمایید. برای نصب میکروفن در خودرو باید فیش نری 3/5 میلی‌ متری را به بدنه دستگاه متصل نمایید. سپس سوکت دو سیمه (سیم‌ های قهوه‌ای و مشکی رنگ) از این دسته سیم را به میکروفن (موجود در جعبه دستگاه) متصل کنید.
همچنین درصورت تمایل به نصب بلندگو، به ‌طور جداگانه یک عدد بلندگو با فیش خروجی 3/5 میلی ‌متری تهیه نموده و آن را به فیش مادگی 3/5 میلی‌متری (سیم‌ های طوسی و مشکی) از این دسته سیم متصل نمائید.
مرحله ششم: نحوه نصب کنترل کننده قفل مرکزی دستگاه جی‌ پی‌ اس F150
قطعه کنترل ‌کننده‌ ی قفل مرکزی برای صدور دستور به خودرو برای قفل و باز کردن درب خودرو به ‌کار می‌رود. این ویژگی به راننده کمک می ‌کند که در صورت سرقت خودرو دستور قفل شدن درب ‌ها را از راه دور به خودرو بدهد. در صورت تهیه ماجول کنترل ‌کننده قفل مرکزی، سیم زرد رنگ با خط باریک سفید با برچسب (Output1 (Line 7 و سیم سفید‌رنگ با خط‌ باریک قرمز (Output2 (Line 8 مورد استفاده قرار می ‌گیرد.
بعد از انجام مراحل بالا باید از فعال بودن GPRS سیم‌ کارت مطمئن شوید و سپس روی دستگاه جی‌ پی‌ اس F150 قرار دهید و در نهایت ردیاب آماده است که به سامانه سرو متصل شود.
تیم وایزر در همه ‌ی دستگاه‌هایی که به فروش می ‌رساند دفترچه راهنمای نصب به زبان فارسی قرار داده است که علاوه بر توضیحات بالا با تصاویر و دیاگرام مراحل نصب دستگاه ردیاب را برای شما ساده‌ تر می ‌گرداند. 
لازم به ذکر است که نسخه‌ ی PDF دفترچه راهنمای دستگاه ردیاب وایزر مدل F150 بر روی وب سایت وایزر موجود می ‌باشد.

طریقه نصب جی پی اس وایزر
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:
تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 50 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

بهترین ردیاب ماشین چه مشخصاتی دارد؟

امروزه شاهد این هستیم که تعداد سرقت انواع ماشین در شهرهای بزرگ، بسیار زیاد شده و از این رو تهیه و نصب بهترین ردیاب خودرو می ‌‌تواند برای هر فردی در اولویت قرار گیرد. از این محصول در حال حاضر استفاده‌ های زیادی می‌شود که بیشترین استفاده را بر روی خودروها، موتورسیکلت ‌ها، حیوانات خانگی و اشخاص دارد اما در این مقاله برای آشنایی هر چه بیشتر شما، به معرفی مشخصات بهترین جی پی اس خودرو موجود در بازار خواهیم پرداخت.

ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب خودرو وسیله ‌ای کوچک و سیم کارت‌خور است که بر روی ماشین نصب می ‌شود و با ردیابی ماشین، صاحب خودرو را از محل آن با خبر می ‌کند. با توجه به این موضوع اگر بهترین ردیاب ماشین که کیفیت خوبی داشته باشد را تهیه کنید، می ‌توانید از سرقت خودروی خود جلوگیری کنید. در موارد زیادی دیده شده است که فردی ماشین گران‌ قیمتی خریده اما برای تهیه‌ ی بهترین شرکت ردیاب خودرو تعلل کرده و بعد از مدت زمانی خودروی ایشان به سرقت می ‌رود ولی متاسفانه هر پشیمانی، نوش داریست پس از مرگ سهراب؛ توجه داشته باشید که این ردیاب بر روی هر وسیله ‌ی نقلیه‌ ای اعم از ماشین‌ های سنگین، ماشین ‌های سبک و همچنین موتورسیکلت قابل نصب می‌ باشد.
 
بهترین برند جی پی اس خودرو

نحوه‌ی کار ردیاب خودرو

شما می‌توانید ردیاب ماشین را در هر اتومبیل و حتی موتورسیکلتی نصب کنید. به خاطر اندازه‌ ی کوچک جی پی اس خودرو، این وسیله نه تنها برای اتومبیل بلکه برای دوچرخه و یا موتورسیکلت نیز قابل استفاده می‌ باشد. پیشنهاد می ‌کنیم که ردیاب خودرو را در محلی دور از چشم و دسترسی نصب کنید تا در صورت سرقت و به راحتی قابل مشاهده و از مدار خارج کردن نباشد. در واقع نحوه ‌ی کار ردیاب خودرو براساس جی پی اس و سیم کارتی است که در درون آن قرار می ‌گیرد. موقعیت مکانی توسط جی پی اس دریافت می‌ شود و توسط سیم کارت برای صاحب خودرو فرستاده می‌ شود.

طریقه‌ ی نصب ردیاب خودرو

نحوه ‌ی نصب ردیاب جی پی اس ماشین (بهترین gps خودرو) به نوع خاص دستگاه ردیاب بستگی دارد. در حالت عادی انواع ردیاب‌ های خودرو با متصل شدن به سیستم برق خودرو شروع به کار می ‌کنند، اما در مواردی ردیاب‌ های خودرو دارای باتری‌ های داخلی قدرتمندتری هستند که می ‌توانند این دستگاه ‌ها بدون نیاز به تامین برق خارجی به صورت آهنربایی به وسیله ‌ی نقلیه مانند خودرو متصل شده و تا زمانی که شارژ داخلی آن ها پاسخ‌ گوی عملکرد دستگاه ردیاب باشد برای صاحب ردیاب اطلاعات موقعیتی را ارسال کند.هنگام خرید ردیاب خودرو با قیمت مناسب یک برگه ‌ی راهنما در درون بسته بندی آن وجود دارد تا به شما نحوه‌ی نصب اتصالات ردیاب را آموزش دهد. پیشنهاد ما همیشه سپردن این کار به نمایندگی ‌های معتبر نصب، نصاب‌های حرفه‌ای و نهایتا شخص خریدار ردیاب که قصد نصب بر روی خودروی خود را دارند، می ‌باشد؛ البته آن هم با داشتن دانش حداقلی از حوه‌ ی کار با برق خودرو.

مشخصات بهترین ردیاب خودرو

برای خرید بهترین ردیاب خودرو در ایران باید توجه داشته باشید که دقت این ردیاب چگونه می ‌باشد. معمولا ردیاب ‌های موجود در بازار دقتی حدود ۵ متر داشته یعنی موقعیتی که نشان می ‌دهد احتمال دارد حداکثر دارای ۵ متر خطا باشد، از آنجایی که ممکن است شما به دقت کمتر یا بیشتری از این ردیاب نیاز داشته باشید، باید به دقت آن در هنگام خرید توجه کنید. همچنین ردیاب‌های ماشین از نظر منبع تغذیه به دو دسته تقسیم می ‌شوند. یک نوع از آن‌ها به برق خودرو وصل می‌شود که به هیچ عنوان از کار نمی‌افتد ولی نوع دیگر ردیاب برق خود را از طریق باطری تأمین می‌کند که طبیعتا بهترین gps برای ماشین از این نظر، مورد اول می‌باشد. زیرا ردیاب ‌هایی که با باطری کار می ‌کنند حداقل یک روز توانایی کارکرد دارند و نیاز به شارژ مجدد دارند.
یکی دیگر از مشخصات بهترین ردیاب ماشین، ابعاد دستگاه، استفاده از ردیاب در کنار دزدگیر، ارتباط صوتی با داخل خودرو، هشدار در صورت جا به جایی ماشین به صورت خاموش، ردیابی لحظه ‌ای خودرو با موبایل، آنتن ‌دهی در تمامی نقاط کشور و امکانات جانبی آن می ‌باشد.
 
بهترین برند ردیاب خودرو

امکانات ردیاب خودرو

همانطور که در بالا ذکر شد داشتن امکانات جانبی ردیاب یکی از مشخصات بهترین مارک جی پی اس خودرو می باشد، که این امکانات شامل دکمه‌ی کمک اضطراری برای درخواست کمک در موقعیت اضطراری، اپلیکیشن فارسی کنترل ردیاب به صورت اندروید و iOS، امکان متوقف کردن خودرو با موبایل از فاصله‌ی دور، هشدار سرعت و حرکت غیرمجاز می ‌باشد. توجه داشته باشید که هر چه مدل ردیاب شما بالاتر باشد، نصب آن نیز پیچیده‌ تر می ‌شود و طبیعتا قیمت آن نیز گران‌ تر است.
معرفی بهترین ردیاب خودرو

هشدارهای ردیاب ماشین به چه صورت است؟

یکی دیگر از مشخصات بهترین ردیاب ماشین ارسال هشدارهای کم شدن باطری داخلی ردیاب، کنده شدن ردیاب از ماشین، روشن شدن خودرو و حرکت خودرو می ‌باشد که اگر ردیاب خریداری شده جزء بهترین ردیاب ماشین باشد، باید سریعا و در زمان بسیار کمی این هشدارها را به موبایل شما بفرستد. اصول کار بهترین ردیاب ماشین به گونه‌ ایست که ردیاب با استفاده از دو تکنولوژی اصلی خود یعنی GPS و سیم کارت، طول و عرض جغرافیایی خودرو را به دست می ‌آورد و این مختصات را به صاحب خودرو که شماره‌ ی خود را از قبل وارد این سیستم کرده است، ارسال می ‌نماید.

تهیه‌ی آسان بهترین ردیاب ماشین

با توجه به نیاز شدید افراد به ردیاب ماشین و همچنین کاربردی بودن این وسیله در زندگی ‌های امروزه، در حال حاضر انواع مختلف این محصول در بازار سنتی و فروشگاه‌ های مجازی موجود می ‌باشد. 
در هنگام خرید بهترین ردیاب ماشین توجه داشته باشید که هر چه پول بیشتری بدهید، طبیعتا محصول مورد نظر شما از کیفیت و ویژگی‌ های بیشتری برخوردار خواهد بود؛ البته این موضوع سبب نمی ‌شود که شما محصول بی ‌کیفیت را با قیمت بالا خریداری کنید؛ بلکه باید توجه کنید که نمونه ‌ی اصل ردیاب را از نمایندگی‌ های فروش بهترین ردیاب ماشین تهیه کنید و همچنین به پشتیبانی و گارانتی معتبر برند آن توجه فرمایید. در هنگام خرید ردیاب خودرو از طریق سایت‌ های اینترنتی حتماً باید به نماد الکترونیک این سایت ‌ها توجه داشته باشید زیرا اگر این نماد وجود نداشت محصول عرضه شده کیفیت کافی را نخواهد داشت و بالعکس با قیمت بالایی نیز عرضه خواهد شد. شما برای استعلام قیمت ردیاب خودرو وایزر می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.
 
بهترین ردیاب خودرو از نظر کاربران 
شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:
تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 45 سه شنبه 03 دی 1398 نظرات (1)

معرفی جدیدترین سیستم ردیاب خودرو

ردیاب، دستگاه کوچکی است که در وسایل نقلیه ، خودرو و موتورسیکلت ها قرار می گیرد و با کمک ماهواره های جی پی اس که در اطراف زمین هستند، موقعیت، سرعت و زاویه ی حرکت هر نوع وسیله ی نقلیه ای را نشان می دهد. باید توجه داشته باشید که ماهواره های جی پی اس دارای دو قابلیت ردیابی و رهیابی هستند و این دو، کارکرد کاملاً متفاوت دارند. در مقالات قبلی تفاوت نویگیشن و ردیابی را توضیح داده ایم. اگر وسیله ای برای مسیریابی می خواهید، دستگاه رهیاب خودرو یا نویگیشن به کار شما می آید. اگر هدف شما افزایش امنیت وسیله ی نقلیه است حتماً باید سیستم ردیاب را تهیه و نصب کنید. این دستگاه سخت افزاری آن قدر کوچک است که با کمی هوشمندی می توان در هر وسیله ی نقلیه ای چه وسایل نقلیه موتوری و چه ماشین های سنگین نصب و پنهان شود. بنابراین به هیچ وجه سارق نمی تواند با جستجوی ظاهری آن را پیدا کرده و از خودرو جدا سازد. به کمک سیستم ردیاب GPS می توانید در هر شرایطی موقعیت جغرافیایی خودرو را مشاهده کنید، پس دیگر هیچ نگرانی جهت به سرقت رفتن خودرو نخواهید داشت و حتی قادر خواهید بود که خودروی خود را به دوست، کارمند یا مشتری اجاره یا به امانت بسپرید. جدیدترین دستگاه ردیاب خودرو اطلاعات جغرافیایی را به تلفن همراه صاحب خودرو ارسال می کند. صاحب خودرو می تواند به کمک آن مکان و موقعیت خودرو را شناسایی کند و مسیر آن را از طریق تلفن همراه خود ببیند.

با توجه به توضیحاتی که داده شد شما با نصب دستگاه ردیاب خودرو GPS قادر خواهید بود که موقعیت جغرافیایی خودرو را بدست آورید و اطلاعات را از طریق اینترنت به گوشی خود منتقل نمایید. این امر بدین معنی است که شما به عنوان صاحب وسیله ی نقلیه هر لحظه و از هر فاصله ای بر موقعیت خودرو تسلط دارید. ردیابی خودرو در سفر، هنگام ماموریت کاری و ترددهای شهری به کمک شما می آید تا با خیال آسوده از خودروی خود فاصله بگیرید. با این ترفند در هر کجا، کنترل اموال خود را در اختیار خواهید داشت.

ما برای همه ی چیزهایی که در زندگی برای شان ارزش قائل هستیم، حاضریم هزینه  پرداخت کنیم. این هزینه هرچند ممکن است کمی سنگین باشد ولی برای حفظ اموال و دارایی های ارزشمندتر مان کاملاً عقلانی و ضروری است. دارایی هایی که اگر از دست بدهیم، همیشه حسرت آن را خواهیم خورد و هیچ گاه خود را جهت کوتاهی و بی مسئولیتی نخواهیم بخشید.

نحوه نصب دستگاه ردیاب خودرو

چنانچه یک دستگاه خریداری کرده اید و می خواهید نحوه نصب دستگاه ردیاب خودرو را بدانید می توانید مراحل ذیل را طی کنید:

ابتدا دسته سیم اصلی دستگاه را در صورت صحت کامل سیم ها، به طور کامل در درون سوکت دستگاه ردیاب وارد نمایید. بر بدنه ی هر سیم، برچسبی وجود دارد که نشان دهنده ی این است که به کدام سوکت وصل گردد.

سیم مشکی با برچسب (GND (Line 14 و سیم قرمز با فیوز و برچسب (12/24v (Line 15 و سیم نارنجی با برچسب (ACC (Line 13 را به ترتیب به سر منفی و مثبت باتری خودرو وACC پشت سوئیچ متصل نمایید.

SOS یک علامت بین المللی به معنی خطر و نیاز به دریافت کمک فوری است. در صورت آنکه می خواهید کلید هشدار SOS را نصب و فعال نمایید، اکنون می توانید کلید SOS را به وسیله ی سیم مشکی متصل به آن، به دسته ی سیم اصلی (سیم مشکی و سفید کوتاه) متصل نمائید.

رله (Relay) برای قطع و وصل جریان برق به کار می آید. از این کلید برای وسایل زیادی در منزل استفاده می شود. اما اتصال آن در دستگاه های ردیاب خودرو به جهت خاموش نمودن خودرو از راه دور می باشد. برای اتصال رله قطع برق خودرو، سیم زرد (Relay (Line 9 را به سیم تحریک رله (سیم ضخیم زرد رنگ) متصل نمایید. همچنین سیم سفید رنگ رله را به سر مثبت باتری 12 ولت و سیم سبز رنگ رله نیز به خط استارت خودرو متصل کنید.

برای آنکه از باز شدن درب خودرو مطلع گردید لازم است سیم سبز رنگ با خط باریک سفید (Input (Line 6 را به ورودی درب یا لادری خودرو متصل نمایید.

در صورت تمایل به استفاده از قابلیت ارتباط صوتی باید میکروفن (درصورت تمایل بلندگو) را نصب نمایید. برای نصب میکروفن در خودرو باید فیش نری 3/5 میلی متری را به بدنه دستگاه متصل نمایید. سپس سوکت دو سیمه (سیم های قهوه ای و مشکی رنگ) از این دسته سیم را به میکروفن (موجود در جعبه دستگاه) متصل کنید.

همچنین درصورت تمایل به نصب بلندگو، به طور جداگانه یک عدد بلندگو با فیش خروجی 3/5 میلی متری تهیه نموده و آن را به فیش مادگی 3/5 میلی متری (سیم های طوسی و مشکی) از این دسته سیم متصل نمائید.

قطعه کنترل کننده ی قفل مرکزی برای صدور دستور به خودرو برای قفل و باز کردن درب خودرو به کار می رود. این ویژگی به راننده کمک می کند که در صورت سرقت خودرو دستور قفل شدن درب ها را از راه دور به خودرو بدهد. در صورت تهیه ماجول کنترل کننده قفل مرکزی، سیم زرد رنگ با خط باریک سفید با برچسب (Output1 (Line 7 و سیم سفید رنگ با خط باریک قرمز (Output2 (Line 8 مورد استفاده قرار می گیرد.

بعد از انجام مراحل بالا باید از فعال بودن GPRS سیم کارت مطمئن شوید و سپس روی دستگاه قرار دهید و در نهایت ردیاب آماده است که به سامانه سرو متصل شود.

تیم وایزر در همه ی دستگاه هایی که به فروش می رساند دفترچه راهنمای نصب به زبان فارسی قرار داده است که علاوه بر توضیحات بالا با تصاویر و دیاگرام مراحل نصب را برای شما ساده تر می گرداند توجه داشته باشید که در جواب به سوال اینکه آیا می توان احتمال سرقت خودرو را به صفر رساند، می توان گفت بله با نصب دستگاه ردیاب خودرو و رعایت نکات مهم می توان کاری کرد که سارقان ماهر هم توانایی سرقت خودرو شما را نداشته باشند.

لازم به ذکر است که نسخه ی PDF دفترچه راهنمای دستگاه ردیاب وایزر مدل F150 بر روی وبسایت وایزر موجود می باشد.

اعلام سرقت خودرو با دریافت اس ام اس

خودروهایی مانند پراید، پژو، سمند و نیسان در صدر سرقت های وسایل نقلیه قرار دارند. هرچند استدلال برخی از مسئولین جهت توجیه این مسئله، نسبت بالاتر تعداد این خودروها به خودروهای دیگر در ایران است، اما باید بپذیریم که هنوز برخی از نقص های فنی این خودروها برطرف نشده اند و شکل ظاهری درب ها و سیستم ناقص امنیتی، این امکان را به سارقان می دهد که به هدف خود سریع تر دست یابند. یکی از بزرگترین مزیت های دستگاه ردیاب شاید توانایی در اعلام سرقت خودرو با دریافت اس ام اس باشد.

دارندگان این خودروها می توانند یک دستگاه ردیاب GPS بر خودروی خود نصب کنند و در هر لحظه با اتصال به سیستم ردیاب، مکان و شرایط حرکتی خودرو را ببینند. ردیابی ماشین های ایرانی به کمک دستگاه GPS بسیار ساده است. تنها کافی است با مراجعه به نمایندگی معتبر اقدام به خرید و نصب یک دستگاه ردیاب نمایند و در همان جا اپلیکیشن ردیابی را بر گوشی خود نصب کنند. از آن پس از طریق اس ام اس و هم به صورت اینترنتی، آنلاین و لحظه ای شاهد موقعیت خودرو از هر فاصله ای خواهند بود

اصلی ترین و می توان گفت مهم ترین وظیفه ی یک دستگاه ردیاب GPS خودرو وایزر، ارسال اطلاعات دقیق از موقعیت وسیله ی نقلیه است. با تماس صاحب خودرو به سیم کارت دستگاه ردیاب، به طور خودکار، یک پیامک به تلفن همراه وی ارسال می گردد. از این طریق محل وسیله ی نقلیه ی مسروقه قابل شناسایی خواهد بود.

با دستگاه ردیاب وایزر این امکان برای صاحب خودرو فراهم می شود که در هرلحظه، موقعیت خودرو را با دریافت اس ام اس مشاهده نماید. البته هر صاحب خودرویی که یک دستگاه ردیاب وایزر بر خودروی خود نصب نماید، می تواند اطلاعات موقعیتی و حرکتی وسیله ی نقلیه ی خود را در اپلیکیشن سرو هم به صورت پیامکی و هم اینترنتی ببینید. اپلیکیشن اختصاصی که صرفاً مخصوص ردیابی وسایل نقیله طراحی شده است. اما از آنجایی که هدف ما در این مقاله بررسی چگونگی ردیابی خودرو با دریافت اس ام اس است، بیشتر بر قابلیت ردیابی از طریق دریافت پیامک یا اس ام اس تاکید کرده ایم.

مراحل اعلام و پیگیری سرقت خودروی مسروقه

اگر خودروی شما به دستگاه ردیاب GPS مجهز نبوده و اکنون سرقت شده است و یا می خواهید اطلاعات خود را در زمینه ی مراحل اعلام و پیگیری خودروهای مسروقه بالا ببرید، این مقاله برای شما مفید خواهد بود. باید بدانید که خودروها، سرنوشت متفاوتی بعد از سرقت پیدا می کنند. بنابراینکه اعضای باند سارقانی که خودرو را سرقت کرده اند در چه زمینه ای تجربه دارند، وسیله ی نقلیه مسروقه نیز به سرنوشت خاصی گرفتار می گردد. پلیس آگاهی می گوید بیش از 90 درصد از خودروهای مسروقه کشف می گردند؛ اما خودروهایی که هیچگاه کشف نگردیده اند چه می شوند و چگونه در خیابان ها تردد می کنند؟ در ادامه ی مقاله با سرنوشت خودروهایی که مورد کشف و شناسایی قرار نگرفته اند آشنا می شوید.

برای پیگیری خودروی مسروقه به کجا مراجعه کنیم؟

مرحله اول: تماس با پلیس 110 و اعلام محل دقیق سرقت و تکمیل اطلاعات برگه اظهارات

مرحله دوم: مراجعه به نزدیکترین کلانتری، گزارش سرقت خودرو و ارائه مدارک خودرو به قسمت تجسس کلانتری

هرگونه پیگیری بعدی خودروهای مسروقه از طریق سامانه، مستلزم گذراندن دو مرحله ی مذکور و اعلام سرقت خودرو می باشد. بنابراین بعد از آن که از سرقت یا گم شدن خودرو آگاه شدید سریعاً با پلیس 110 و کلانتری هماهنگ نمایید.

بعد از اعلام مفقود شدن خودروی خود به پلیس آگاهی می توانید از طریق اینترنت پیگیری کنید. جهت پیگیری خودروهای سرقتی به سامانه ی postyafteh.post.ir مراجعه کنید. در این قسمت می توانید لیست خودروهای گمشده را جستجو کنید.

سرقت خودرو در پونک مرداد 98 و بازپس گیری آن در کمترین زمان به کمک دستگاه ردیاب GPS

 

سرقت وسایل نقلیه مسئله ی جدیدی نیست و بارها خودروها در شهرها و مناطق مختلف مورد سرقت قرار گرفته اند و گاهی هیچ وقت از آن ها اطلاعی کسب نشد. اما این بار سرقت یک خودرو در پونک به نتیجه نرسید زیرا صاحب خودرو از مدتی قبل از دستگاه GPS استفاده می کرده است. طی مصاحبه ای که با صاحب خودرو داشتیم از او درخواست کردیم اطلاعات بیشتری از سرقت خودروی شخصی خود به ما ارائه دهد و توضیح دهد چگونه به کمک دستگاه جی پی اس وایزر، خودروی خود را پیدا نموده است؟ به گزارش این شخص که در محله ی پونک ساکن است با خروج از منزل در ساعات ابتدای روز متوجه می شود که خودرو در محل پارک شده در خیابان نیست. پس از آن که مطمئن می شود که خودرو به سرقت رفته است با روشن نمودن تلفن همراه متوجه می شود که موقعیت مکانی خودرو در شهریار کرج نمایش داده شده است. با تماس با نیروی انتظامی و اطلاع از وضعیت موجود، خود را به محل خودرو می رساند و با هماهنگی نیروی پلیس خودروی خود را بازپس می گیرد. از این دست اتفاقات در شهرها به خصوص در کلان شهری مانند تهران زیاد به چشم می خورد. مهم این است که صاحب خودرو از قبل نکات امنیتی را در نظر گرفته باشد و همه ی جوانب لازم را رعایت نماید. این فرد همچنین در آخر اضافه نمود که اگر دستگاه ردیاب بر خودرو نصب نبود هیچ گاه قادر به یافتن خودرو به این سرعت نبودم و از دردسر پیگیری خودرو در اداره پلیس آسوده شدم.

تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 103 دوشنبه 15 مهر 1398 نظرات (0)

جدید ترین مدل ردیاب خودرو با قابلیت کنترل سرعت و مجهز به حافظه دالی

 

جدیدترین مدل ردیاب خودرو وایزر

این ردیاب ماهواره‌ای تحت نام F150 وایزر به بازار عرضه شده است. همچنین نخستین مدل از برند وایزر است که مجهز به حافظه‌ی داخلی و سیستم کنترل سرعت می‌باشد. در این مقاله با وایزر همراه باشید تا بطور کامل با ویژگی‌ها و کارکرد این مدل از دستگاه‌ ضدسرقت ردیاب آشنا شوید.
نکته‌ی قابل ذکر آن است که تیم تخصصی وایزر بنابر نیاز و فرهنگ جامعه‌ی ایرانی، دستگاه‌های خود را به قابلیت‌های گوناگون مجهز می‌کند و تنها به کپی‌برداری از نمونه‌های خارجی دست نمی‌زند. این امر در ایجاد قابلیت‌های جدید و به‌روز‌رسانی اپلیکیشن سرو قابل مشاهده و بررسی می‌باشد. از آنجایی که دستگاه‌های ردیاب برای اهداف متفاوت شخصی و شرکتی یا مدیریتی قابل استفاده هستند باید در اینجا اشاره کنیم که دستگاه ردیاب F150 وایزر یک دستگاه ردیاب برای خودروهای شخصی است که اطلاعات زمانی و مکانی را به تنها یک تلفن همراه که اصولاً تلفن صاحب خودرو می‌باشد ارسال می‌کند. بنابراین از این دستگاه نمی‌توان انتظار مدیریت و دریافت اطلاعات از چندین خودرو را داشت. بلکه دستگاه‌های دیگری مانند ردیاب‌های GPS شرکتی برای ردیابی خودروهای متعدد یک شرکت به‌کار می‌روند. 

قابلیت ذخیره اطلاعات در حافظه‌ی جانبی خود 

ما در تیم وایزر مشاهده نمودیم که صاحبان خودرو نیازمند آن هستند که وسیله‌ی نقلیه را در هر موقعیت‌ مکانی پیگیری نمایند و این اطلاعات حتی در مکان‌های سرپوشیده که امکان آنتن‌دهی ضعیف دارند با کمترین خطا صورت پذیرد. در حال حاضر شرکت وایزر ردیاب F150 را وارد بازار نموده است و این اطمینان را به دارندگان خودروها می‌دهد که با تجهیز خودروی خود به این مدل از ردیاب وایزر ردیابی آنلاین و لحظه‌ای و همچنین ردیابی آفلاین امکان‌پذیر خواهد بود.

سری جدید ردیاب خودرو وایزر

در حقیقت طی تولید و عرضه‌ی نسل اول ردیاب‌های وایزر، نیاز‌های جدیدی از سوی مصرف‌کنندگان محصول شناسایی و مشخص شد. یکی از این موارد که توسط کاربران دستگاه‌ها و بررسی متخصصین شرکت مشخص گردید، اهمیّت حافظه‌ی داخلی برای دستگاه‌ها می‌باشد. این حافظه کمک می‌کند که در موقعیت‌هایی که آنتن‌دهی تلفن‌همراه با مشکل مواجه می‌شود، انتقال اطلاعات حرکتی خودرو به تلفن همراه قطع نگردد. این امکان در سری جدید دستگاه ردیاب وایزر مدل F150 با داشتن حافظه‌ی داخلی امکان‌پذیر شده است و داده‌های حرکتی و سرعت خودرو در حافظه‌ی داخلی ثبت و ذخیره شده و پس از اتصال به سرورهای وایزر، به تلفن همراه صاحب خودرو منتقل خواهد شد. بنابراین با اضافه شدن حافظه‌ی داخلی به این دستگاه اطلاعات پس از اتصال به‌طور کامل منتقل می‌شود. 

قابلیت متوقف کردن خودرو از راه دور

قابلیت متوقف کردن خودرو به کمک یک تلفن‌همراه از راه دور ویژگی جذابی است. اما این ویژگی به نوعی مزیت مدل‌های قبلی دستگاه‌های ردیاب وایزر هم بوده است. پس چه تفاوتی بین مدل‌های قبلی و مدل F150 وجود دارد. مزیّتی که به دستگاه ردیاب F150 وایزر برای توقف خودرو اضافه گردیده است کمی با فرایند توقف سری قبل متفاوت است. صاحب خودرو وقتی دستور توقف خودرو را از طریق تلفن‌همراه خود می‌فرستد، درحقیقت به خودرو اجازه می‌دهد هر زمان که سرعت آن به کمتر از 30‌ کیلومتر در ساعت رسید متوقف گردد. 
با اضافه شدن سیستم کنترل سرعت بر دستگاه ردیاب F150 زمانی که صاحب خودرو به دستگاه دستور توقف دهد، دستگاه با در نظر گرفتن سرعت، خودرو را متوقف می‌کند. به ‌این صورت که زمانی که خودرو به سرعت پایین‌تر از 30 کیلومتر رسید خودرو خاموش شده و دیگر امکان روشن شدن ندارد. با تعبیه این دستور در دستگاه‌ ردیاب احتمال بروز تصادف در سرعت بالا کاهش می‌یابد. به‌عبارتی صاحب خودرو کنترل بیشتری بر خودرو در زمان سرقت خواهد داشت.

ردیاب ضدسرقت وایزر

امکان جدید دستگاه وایزر برای کنترل درب خودرو

همچنین ما در تیم تخصصی وایزر به این نتیجه رسیده‌ایم که قابلیت دیگری را به دستگاه ردیاب GPS اضافه  نماییم که نه تنها پس از سرقت وسیله‌ی نقلیّه به صاحب خودرو در ردیابی آن کمک کند و مکان دقیق خودرو یا موتور‌سیکلت را نمایش دهد، بلکه درست در لحظه‌ی وقوع سرقت یعنی لحظه‌ای که درب خودرو بدون اجازه صاحب آن باز می‌شود آلارم یا پیغام هشدار به تلفن همراه منتقل گردد. با اضافه شدن این ویژگی به دستگاه‌های ردیاب GPS وایزر هم شما یک دستگاه ردیاب خریداری کرده‌اید و هم از ویژگی اصلی یک دستگاه دزدگیر بهره‌مند شده‌اید. البته این امکان جدید با درخواست صاحب خودرو از نماینده‌های فروش محصولات وایزر بر خودرو نصب خواهد شد.

شرکت وایزر

امکان ارتباط صوتی با داخل خودرو

به‌علاوه در دستگاه جی‌پی‌اس F150 قابلیّت ارتباط صوتی صاحب خودرو با داخل وسیله‌ی نقلیه به کمک میکروفن که همراه دستگاه به خریدار داده می‌شود وجود دارد. البته استفاده از قابلیّت صوتی دستگاه‌ها با درخواست صاحب خودرو نصب و قابل استفاده خواهد بود و نمایندگان فروش به صورت پیش‌فرض این امکان را راه‌اندازی نمی‌کنند مگر آنکه با اجازه‌ی صاحب خودرو باشد.
نحوه‌ی برقراری ارتباط صوتی با داخل خودرو نیز مانند سایر دستورات دستگاه به این شکل می‌باشد که صاحب خودرو دستور را به دستگاه ردیاب ارسال می‌کند و اطلاعات صوتی با تلفن همراه صاحب خودرو برقرار می‌گردد.
در انتها قابل ذکر است که دستگاه F150 دارای تائیدیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌باشد. همچنین مانند مدل‌های قبلی محصولات وایزر سیم‌کارت هدیه به مصرف‌کنندگان به‌جهت رفاه حالشان تعلق می‌گیرد و دارای اپلیکیشن با کاربری ساده و آسان است که به راحتی قابل استفاده می‌باشد و ارتباط امن با دستگاه وایزر برقرار می‌کند. این اپلیکیشن سازگار با سیستم اندروید و iOS بوده و به کمک تیم تخصصی وایزر به‌ روز‌‌رسانی می‌شود. نهایتاً با نصب دستگاه F150 توسط نمایندگی‌های مجاز یک‌ سال گارانتی تیم وایزر را نیز دریافت خواهید نمود. همچنین با نصب ردیاب‌های وایزر، یک سال اشتراک اینترنتی رایگان اپلیکیشن سرو به شما تعلق خواهد گرفت.

تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 59 دوشنبه 15 مهر 1398 نظرات (0)

ویژگی‌ها و قابلیت‌های دستگاه ردیاب F150

دستگاه F150 وایزر یک دستگاه ردیاب است که موقعیت حرکتی وسایل نقلیه را نمایش می‌دهد. از این دستگاه به منظور افزایش امنیت وسیله‌ی نقلیه با استفاده از شبکه‌های موبایل و GPS استفاده می‌گردد. اما با استفاده از لوازم جانبی ردیاب F150 وایزر، بیشتر از یک دستگاه ردیاب از آن بهره خواهید برد. مسلماً انتظار دریافت موقعیت و ردیابی وسیله‌ی نقلیه روی نقشه از یک دستگاه ردیاب بدیهی است اما شما می‌توانید با خرید یک دستگاه ردیاب GPS وایزر امکاناتی بیشتر از ردیابی خودرو به‌دست آورید. در این مقاله با برخی از ویژگی‌های دستگاه ردیاب وایزر آشنا می‌شوید. 

ردیاب f150 وایزر

مشخصات محصول: مدل F150 وایزر 

قابلیت اتصال به انواع وسایل نقلیه: این دستگاه را می‌توانید بر هر نوع وسیله‌ی نقلیه‌ای مانند موتورسیکلت، خودروهای سنگین و سبک (خودروهای ایرانی، خارجی) نصب نمایید. خودروهایی مانند توزیع‌کننده‌های مواد غذایی و فاسدشدنی، اتوبوس‌های شهری، خودروهای کرایه‌ای و خودروهای شخصی می‌توانند با کمک دستگاه ردیاب وایزر محافظت شوند.
هشدار قطع برق خارجی: با این ویژگی هرگاه برق خودرو قطع شود دستگاه ردیاب به تلفن همراه شما هشدار می‌دهد. امکان دارد برق خودرو به دلایل متعددی قطع گردد. اما اگر سارق برق خودرو را قطع نماید، سریعاً هشدار قطع برق به صاحب خودرو ارسال می‌شود.
هشدار حرکت: با این ویژگی هرگاه خودرو را در مکانی پارک کرده و آن را ترک نمایید، در صورت حرکت غیرمجاز به تلفن همراه شما اطلاع داده می‌شود. این جابجایی ممکن است یا به علت سرقت و یا جابجایی با جرثقیل باشد که در هر دو مورد شما متوجه جابجایی خودرو خواهید شد. 
هشدار ضعیف شدن باتری: دستگاه‌ ردیاب F150 دارای یک باتری داخلی است که در صورت قطع برق خودرو قادر به ادامه کارکرد خود می‌باشد. در شرایطی که باتری درون دستگاه وایزر ضعیف گردد بلافاصله به تلفن همراه گیرنده اطلاع‌رسانی خواهد شد. 
هشدار ضربه: این یکی از ویژگی‌های دستگاه ردیاب F150 است که مشابه عملکرد یک دزدگیر اتومبیل عمل می‌کند. یعنی در صورت وارد شدن ضربه به وسیله‌ی نقلیه به صاحب خودرو هشدار می‌دهد.
هشدار باز شدن درب خودرو: در صورت باز شدن درب خودرو توسط افراد غیر مجاز پیغام هشدار به شما فرستاده می‌شود. 
هشدار روش شدن وسیله‌ی نقلیه به صورت غیر مجاز: علاوه بر دریافت هشدار در زمان ضربه و باز شدن درب خودرو، اگر سارق یا هر فرد دیگری بتواند خودرو را روشن نماید بلافاصله صاحب خودرو مطلع می‌شود. 
هشدار سرعت غیر مجاز: دستگاه ردیاب F150 وایزر می‌تواند در هر موقعیتی سرعت وسیله‌ی نقلیه را به گیرنده‌ی خود ارسال نماید. این قابلیت برای والدینی که نگران رانندگی فرزندان نوجوان خود هستند یا صاحب خودرویی که وسیله‌ی خود را به فرد دیگری امانت داده است مفید خواهد بود. 
امکان قطع و وصل برق وسیله‌ی نقلیه: در صورتی که متوجه شده‌اید خودروی شما به سرقت رفته است یا توسط افرادی که صلاحیت ندارند در حرکت است، می‌توانید دستور قطع برق را به دستگاه ردیاب F150 ارسال نمایید. این دستگاه با دریافت این پیام، خودرو را در لحظه‌ای که با سرعت کمتر از 30 کیلومتر در حرکت است خاموش می‌کند و به راننده امکان حرکت دوباره نمی‌دهد.
امکان دریافت هشدار SOS در صورت فشردن دکمه SOS در مواقع اضطراری: دستگاه جی‌پی‌اس F150 قابلیت تماس اضطراری SOS جهت درخواست کمک را دارد. این قابلیت روی دستگاه به رانندگان و صاحبان خودرو کمک می‌کند که از نزدیکان خود کمک بگیرند. در ادامه درباره‌ی این قابلیت توضیح خواهیم داد. 
امکان برقراری ارتباط صوتی با دستگاه: این قابلیت هم به صورت ارتباط صوتی یک‌طرفه و هم ارتباط دوطرفه با اتصال به میکروفن وبلندگو امکان‌پذیر است.
قابلیت اتصال به ماجول کنترل‌کننده‌ی قفل مرکزی وسیله‌ی نقلیه جهت باز و بسته کردن درب خودرو:  این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا از فاصله‌ی دور درب خودروی خود را باز و بسته نمایید.

ردیاب خودرو f150 وایزر

معرفی قابلیت ارتباط صوتی در دستگاه ردیاب

همانطور که ذکر شد یکی از لوازم جانبی ردیاب وایزر آن را از سایر تولیدکندگان GPS جدا می‌کند ارتباط صوتی است. این قابلیت به صاحب وسیله‌ی نقلیه اجازه می‌دهد که با راننده‌ی داخل خودرو ارتباط برقرار کنند. این یک ویژگی خوب در هنگام سرقت خودرو است که صدای سارق شنیده می‌شود. همچنین قابلیت مورد علاقه افرادی است که می‌توانند مکالمه‌های غیر ضروری کارمندان را بشنوند. البته نصب ابزار صوتی در خودرو به تمایل و درخواست صاحب خودرو می‌باشد و در صورت عدم تمایل نصب و راه‌اندازی نخواهد شد. 

معرفی قابلیت SOS در دستگاه‌های ردیاب وایزر

این علامت به باور برخی افراد اختصاری از مخفف Save Our Ship و Save Our Souls یک نشانه بین‌المللی و به معنی خطر و نیاز به دریافت کمک فوری است. از این نشانه در میان کشتی‌ها و وسایل ارتباطی مانند هواپیما و قطار که دچار حادثه شده‌اند استفاده می‌شود. SOS یک نشانه‌ی استاندارد بین‌المللی بی‌سیم است. استفاده از نشانه‌ی SOS رسماً در سال 1908 مورد تصویب قرار گرفت. در حال حاضر نشانه‌ی SOS یکی از کاربردی‌ترین کلمه کوتاه برای درخواست کمک در همه حوادث به حساب می‌آید. در ردیاب‌های GPS وایزر این امکان فراهم است که در شرایط اضطراری که باید سریعا برای کمک تماس بگیرید، به کمک شما خواهد آمد. با فشردن این دکمه متن پیش‌فرض برای شماره‌های اضطراری ثبت شده ارسال می‌گردد.

قابلیت ردیاب f150 وایزر

مشخصات فیزیکی و ظاهری دستگاه F150

  • ابعاد خارجی دستگاه ردیاب F150 وایزر ارتفاع: 8/1 عرض: 5/58 عمق: 2/34 سانتی‌متر می‌باشد و وزن آن 95 گرم است. ولتاژ ورودی 9-36  ولت و باتری پشتیبان 450 میلی‌آمپر ساعت است. همچنین دمایی کارکرد آن -20 الی +65 درجه سانتی‌گراد می‌باشد.
  • هنگام خرید دستگاه ردیاب F150 به محتویات درون جعبه توجه فرمایید:
  • دستگاه ردیاب F150
  • دسته سیم اصلی
  • درب محل نصب سیم‌کارت به همراه پیچ‌گوشتی
  • میکروفن و سیم رابط آن
  • دکمه SOS
  • دفترچه راهنما
  • سیم کارت اعتباری

دقت فرمایید که موارد ذکر شده در بالا در جعبه‌‌ی دستگاه F150 وایزر وجود داشته باشند و در صورت فقدان هریک از موارد بالا قبل از خرید پیگیری لازم را از پشتیبانی شرکت صورت دهید و در صورت مشکل از خرید دستگاه خودداری فرمایید.

تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 51 شنبه 26 مرداد 1398 نظرات (0)

هر نقطه مهم از دنیا پیشینه شگفت آور و جاذبه های تاریخی مذهبی خود را دارد، اما در این بین سه شهر وجود دارند که در طول تاریخ کهن و پر فراز و نشیبی که داشته اند، اماکن و جاذبه های تاریخی مذهبی شگفت انگیزی را در خود جای داده اند که پس از گذشت قرن ها هنوز هم راز هایی کشف نشده در سینه خود دارند. برای آشنایی با این جاذبه ها تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

استانبول، مرکز امپراتوری عثمانی

استانبول متصل کننده اروپا و آسیا و در کناره پر رفت و آمد ترین راه آبی یعنی دریای سیاه واقع شده است. قرار گرفتن این شهر در مسیر جاده ابریشم باعث شده تا در کل دنیا شناخته شده و جاذبه های زیادی از جمله خارق العاده ترین جاذبه های مذهبی تاریخی را در خود جای دهد. برای کشف این جاذبه های خارق العاده، از تور لحظه آخری استانبول  و مطالعه ادامه این مطلببهرمند شوید.

مسجد سلطان احمد استانبول (Sultan Ahmed Mosque): این مسجد در قرن شانزدهم به دستور سلطان احمد اول ساخته شد.این مسجد در چند قدمی کاخی که محل اقامت پادشاهان عثمانی بوده است قرار دارد.این مسجد در مقابل کلیسای ایاصوفیه توسط معماران عثمانی و مسلمان ساخته شده است.این مسجد یکی از شاهکارهای معماری اسلامی است و به دلیل استفاده زیاد از رنگ آبی در نقاشی های داخلی و کاشی های آبی، در غرب این مسجد به نام مسجد کبود شناخته می شود. قبر سلطان احمد در این مسجد واقع است.

مسجد ایاصوفیه استانبول (Hagia Sophia): کلیسای ایاصوفیه در سال 532 میلادی به دستور ژوستنین اول ساخته شده است و پس از فتح استانبول محمد دوم دستور داد این کلیسا را به مسجد تبدیل کنند. در زمان مراد سوم بود که مناره، منبر ومحراب به ایاصوفیه اضافه شد. در دوره مراد چهارم، آیاتی از قرآن برروی دیوارها و سقف ایاصوفیه نگاشته شد؛ علاوه بر این لوحه‌هایی به دور سقف ایاصوفیه نصب کردند که در آن نام الله، محمد، ابوبکر، عمر، عثمان، علی، حسن و حسین نوشته شده بود. معماری ایا صوفیه یکی از برجسته ترین معماری های اسلامی است. با به قدرت رسیدن آتاترک مسجد ایاصوفیه به موزه تبدیل شد.

 

آنتالیا، شهری به جا مانده از دو امپراتوری

آنتالیا شهر بزرگی در سواحل مدیترانه و کشور ترکیه است و یک مقصد محبوب گردشگری و شهری پر رفت و آمد می باشد. دو قرن پیش از میلاد مسیح آنتالیا و مناطق اطراف آن گنجینه ای از محصوالات فرهنگی مصنوعی یا صنایع دستی و همچنین جاذبه های گردشگری تاریخی مذهبی را به وجود آوردند. امپراتوری های فراوانی در نقاط مختلف بر آنتالیا حکمرانی می کردند و میراث بزرگ این شهر را حفظ کرده اند. در اینجا برخی از بهترین جاذبه های گردشگری تاریخی مذهبی آنتالیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

مسجد مراد پاشا آنتالیا: در سال 1507 به دستور صدراعظم مراد پاشا عثمانی یا مراد پادشاه عثمانی این مسجد به صورت یک گنبد بر روی یک ده ضلعی بزرگ بیرون از محوطه کاخ در خیابان کاظم اوز آلپ ساخته شده است. با خرید یا رزرو تور لحظه آخری آنتالیا، بر روی دیوارهای داخلی مسجد مراد پاشا کتیبه های زیبایی از خوشنویسی را می بینید که زیبایی خاصی به این مسجد بخشیده و به دستور سلطان مراد ساخته شده اند. محراب مسجد در کنار ممبر مرمری آن قرار دارد. ستونهای قسمت انتهایی مسجد که باریک و سه گنبدی هستند با سنگهای رنگین تزئین شده اند.

مسجد یولی یا ییولی آنتالیا (Yivliminare Mosque): مسجد یولی یا ییولی منار در سال 1320 به دست علاالدین کیقباد سلجوقی ساخته شده است.این مناره 38 متر ارتفاع و 90 پله به سمت بالا دارد. این مسجد به دلیل داشتن شش گنبد از قدیمی ترین نمونه های مسجدهای چند گنبدی می باشد. در حال حاضر از این مسجد به عنوان مکان آموزشی فرهنگی استفاده می شود.

 

گرجستان، کشوری قرون وسطایی

کشور تاریخی گرجستان با تمامی زیباییها و جذابیتهای خود در میان عاشقان جاذبه های تاریخی مذهبی، یک مقصد سفر پرطرفدار است، کشوری که دیدنی های زیادی برای کشف کردن دارد. گرجستان دارای اماکن و جاذبه های گردشگری تاریخی مذهبی بسیاری می باشد که بهترین آن ها را به گردشگران عزیز معرفی می کنیم. حتما بعد از آگاهی از تور لحظه آخری گرجستان و خرید آن، این مطلب را مطالعه و برای دیدن بهترین اماکن تاریخی مذهبی گرجستان، ابتدا آن ها را بشناسید.

کلیسای جامع سوتیتسخولی (Svetitskhoveli): کلیسای جامع سوتیتسخولی در متسختا (Svetitskhoveli) یک کلیسای ارتدوکس شرقی با معماری شاهکار قرون وسطی که در شهر تاریخی متسختا در شمال غربی تفلیس قرار دارد. این کلیسا در اوایل عصر طلایی معماری گرجستان ساخته شد و جزو فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته و در حال حاضر دومین ساختمان بزرگ کلیسا در گرجستان به شمار می رود.کلیسای سوتیتسخولی به عنوان محل دفن حضرت مسیح بوده که مدتهاست یکی از کلیساهای ارتدوکس اصلی گرجستان به شمار رفته و یکی از مقدس ترین مکانهای مذهبی محسوب می شود. قدمت اصلی این بنای تاریخی باشکوه به قرن 4 میلادی می رسد ولی ساختار اصلی آن توسط معمار قرون وسطی گرجستان در سال ۱۰۲۹ تکمیل شد. دور تا دور این کلیسای جامع دیوار دفاعی قرار دارد و در طبقه بالای آن جایی برای نگهداری اسلحه وجود دارد. این دیوار متشکل از 8 برج بوده که 6 تای آن استوانه ای و 2 تا مربعی شکل هستند. بر روی دیوارهای داخلی کلیسای جامع متسختا، انواع نقاشی های قرون وسطایی بی نظیری به چشم می خورد که نمایانگر هنر و خلاقیت قرون وسطی است که در میان آن تصویر عیسی مسیح در محراب اثر یک هنرمند روسی در قرن نوزدهم دیده می شود.

کلیسای جامع سامبا (Sameba Cathedral): کلیسای سامبا (Sameba Cathedral) واقع در تفلیس، یکی از جاذبه های دیدنی گرجستان و نماد این شهر محسوب می شود. کلیسای جامع با ارتفاع ۵۰ متر بلند ترین کلیسای گرجستان است. این کلیسا بخشی از مجموعه اقامتی خاندان سلطنتی بزرگ تفلیس می باشد؛ مجموعه ای شامل یک صومعه، مدرسه الهیات، هتل و ۹ کلسیای کوچک که ۵ تا از آن ها در زیر زمین قرار دارند. گنبد طلایی آن از تمام نقاط شهر قابل مشاهده است . کلیسای جامع تفلیس معمولا با نام (Sameba) شناخته می شود و در محله تاریخی (Mtkvari) و بالای ساحل قرار دارد .ساخت این بنا هم زمان با دوهزارمین سالگرد مسیحیت و هزارو پانصدمین سالگرد استقلال کلیسای گرجستان بود. طراحی این کلیسا به سبک مدرنیسم است و با طراحی کلیسا های سنتی متفاوت است. طراحی این کلیسا با قوس ها و گچ بری ها بسیار زیبا است. نقاش معروف امیران گجلیدزه نیز نقاشی های دیواری زیبایی را بر روی دیوارهای این کلیسا کشیده است.همچنین از (Catholicos Patriarch) نقاشی های دیگری بر روی دیوارها کشیده شده که بسیار خیره کننده است که بزرگترین آن ها نقاشی مریم مقدس در میانه کلیسا است.

 

تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 47 شنبه 26 مرداد 1398 نظرات (0)

همه انسان ها خرید کردن را دوست دارند و از حس خوب خرید کردن در شهرها و مراکز خرید فوق العاده در سرتاسر دنیا صحبت می کنند. اما برای ایرانی هایی که اهل سفر هستند این مبحث کمی متفاوت می باشد. چرا که آنها می توانند در کشورهای دیگر تجربه خرید فوق العاده ای را تجربه نمایند. امروز باهم به بررسی چند مکانی که می توانید بهترین خرید را داشته باشید می پردازیم.

استانبول، شهر محبوب و معروف برای خرید

اگر شما به دنبال فروشگاهای بزرگ بین المللی مد مانند گوجی و لویی ویتون در استانبول هستید در محله های Nişantaşı استانبول و پارک ایستینیه و مرکز خرید زورلو میتوانید به دنبال آنها باشید. با این حال بوتیکهای مختلفی دیگری در شهر هستند که این نوع لباسهای را به فروش می رسانند. الفبای سفر آنها را به شما معرفی میکند.

بوتیک Atelier 55 استانبول : خیابان Serdar-ı Ekrem واقع در گالاتا یکی از جالب ترین خیابان های استانبول است که خیابانهای سنگ فرش و ساختمان های نئو کلاسیک در آن به چشم می خورد. در انتهای این خیابان شما به این بوتیک میرسید. بوتیک Atelier 55 دارای مجموعه ای از لباسهای به روز برند های محلی و بین المللی و لوازم جانبی شیک و امروزی می باشد.

شما می توانید نام هایی مانند بورا آکسو و Ümit Benan را در این محل پیدا کنید و همچنین Charlotte Olympia ، R & Y Augousti و دیگر برندهای مطرح را در بوتیک Atelier 55 در تور لحظه آخری استانبول میتوانید تهیه کنید.

بوتیک Midnight Express استانبول: این بوتیک توسط یک معمار و طراح مطرح مد تاسیس شده است که در محله زیبای ببک قرار گرفته است. مجموعه ایی از بهترین لباسهای و لوازم جانی مردانه و زنانه از برندهای ترکی و بین المللی را در این محل می توانید تهیه کنید.

 بوتیک میدنایت اکسپر به محلی برای نمایش لباسهای مد و به روز در استانبول بسیار شناخته شده است. این بوتیک طرحهای محلی مانند کیفهای شیک از برند Mehry Mu، مجموعه از لباسهای به روز Burçe Bekrek را به فروش می رساند. علاوه بر لباسهای برند انواع جواهرات و لوازم جانبی، دکوراسیون منزل را در تور استانبول میتوانید از این بوتیک تهیه کنید.

بوتیک V2K Designers استانبول: بوتیک وی تو کی دیزاینر  به عنوان اولین برند مشهور ترک، واکو تعلق دارد که در یک بوتیک جداگانه به نام V2K Designers محصولات به روز و برند خود را ارائه می نماید. در اینجا شما میتوانید پوشاک شیک و به روز طراحان خلاق جهان از جمله الکساندر وانگ، پیتر سام و همچنین بهترین طراحان ترکیه مانند حسین چلایان را مشاهده کنید. همچنین مجموعه کفش و کیف و لوازم جانبی بسیار شیک و امروزی در این بوتیک در معرض فروش قرار دارند. بوتیک وی تو کی دیزاینر V2K Designers استانبول در محله عبدی ابیکسی قرار دارد.

بوتیک Beymen Blender استانبول: از ارائه برند Acne Studios گرفته تا زدیگ و ولتیر در این بوتیک، بیمن را به یکی از مشهورترین بوتیکهای استانبول تبدیل کرده است. علاوه بر این، این بوتیک بهترین مجموعه های بین الملی از برندهای مشهور را نیز عرضه میکند. این بوتیک همچنین علاوه بر فروش برندهای مطرح  و محبوب به زیبایی شناسی نیز تاکید زیادی دارد. در بوتیک بیمن که در محله عبدی ابیکسی قرار گرفته شما می توانید انواع لباسهای شنا، کیف و کفش و لوازم جانبی مد را خریداری کنید.

بوتیک Acquaverde استانبول: بوتیک Acquaverde در محله گالاتا قرار گرفته است و برای افرادی که به دنبال لباسهای برند و به روز هستند بهترین انتخاب است. در این بوتیک انواع تی شرت، کفش های ورزشی و لوازم جانبی از برندهای معروف دنیا مانند آمریکن وینتیج، Majestic Fiatures و Otto d’Ame را در میتوانید خریداری کنید.

 

آنتالیا، شهر ساحلی بی نظیر برای خرید

آنتالیا علاوه بر تفریحات عالی برای گردشگران، مکان های شگفت انگیزی نیز برای خرید دارد که در آنها می توانید تمام وسایل مورد نیاز خود را به همراه بهترین سوغاتی ها و اجناس دیگر با قیمت مناسب خریداری نمایید.

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا-TerraCityمرکز خرید تراسیتی یکی از بهترین و مشهور ترین مراکز تجاری آنتالیا است که در مساحتی به وسعت ۴۸٫۰۰۰ متر در سال ۲۰۱۱ افتتاح شد.

مرکز خرید تراسیتی متشکل از ۴ طبقه و 150 فروشگاه در منطقه مرادپاشا و در محله فنر قرار گرفته است. در میان فروشگاه های آن برندهای مطرح و به روز ترک و بین الملی از جمله نایک، پیر کاردین، هوگو باس، گانت، ماسیمو دوتی، ماکس مارا، تامی هیلفیگر مارکس اند اسپنسر و.. نیز قرار دارد. این مرکز تجاری دارای مغازه های فروش لوازم خانگی و دیجیتال، لوازم آرایشی، کیف و کفش ، جواهر، ساعت و لوازم ورزشی است که تمامی گردشگران میتوانند مطابق سلیقه و بودجه خود اجناس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند، همچنین فروشگاهای مخصوص کودکان از جمله لباس و اسباب بازی نیز در این محل به چشم می خورد.

علاوه بر فروشگاه های متنوعی که در مرکز خرید تراسیتی TerraCity آنتالیا قرار دارد، طبقه چهارم آن دارای 30 رستوران و کافه است که غذاهای ترکی و بین الملی را برای مشتریان خود سرو میکند که پس از گشت زنی و رفع خستگی میتوانید در این رستورانها غذای خوشمزه میل کنید.

همچنین زمین های بازی کودکان و خردسالان نیز از امکانات تفریحی و سرگرم کننده است تراسیتی آنتالیا که میتوانید از آنها بهره مند شوید.اتاق تعویض پوشک، اطلاعات، مسجد، پارکینگ، تاکسی، ویلچیر،  اینترنت وایفای، اشیا گمشده، دستگاه های خودپرداز، رخت کن و .. بخشی از امکانات مرکز خرید تراسیتی میباشد. این مرکز خرید برای مسافران تور لحظه آخری آنتالیا از ده صبح تا ده شب باز است.

مرکز خرید میگروس آنتالیا: مرکز خرید میگروس Migros Shopping Center در منطقه کنیالتی و نزدیکی لونا پارک، آکواریوم، مینی سیتی و آکوالند قرار گرفته و بزرگترین مرکز خرید آنتالیا محسوب میشود.

این مرکز تجاری در سال 2001 در مساحتی به وسعت 50000 مترمربع افتتاح شد و با 130 فروشگاه محصولات مختلف از برندهای داخلی و بین‌المللی از جمله تامی، زارا، مودو، ال‌سی، وایکیکی و لاکوست را در خود جای داده است که بنابر سلیقه خود میتوانید در میان همه این فرشگاه ها بگردید و کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. در 23 رستوران، فست فود و کافی شاپ این پاساژ میتوانید انواع غذاهای خوشمزه بین الملی و ترکی را امتحان کنید. سرگرمی و تفریحات مختلفی از جمله برگزاری رویدادها و جشنواره های مختلف، پردیس سینمایی بزرگ به نام ماکسیموم با اکران فیلم های جدید ترکی در مرکز خرید ام میگروس وجود دارد که برای هر گردشگری جذاب خواهد بود.

محوطه پارکینگ این مرکز خرید آنتالیا دارای 1300 ظرفیت  خودرو است. همچنین به غیر از ورودی اصلی، یک ورودی به طبقه همکف و یک ورودی جانبی نیز در این محل به چشم می خورد. طبقات این مرکز تجاری نیز توسط 12 پله برقی و دو آسانسور پانورامیک به هم متصل می شود. هایپر مارکت میگروس واقع در طبقه همکف و سینما نیز با هشت سالن نمایش فیلم و رستوران‌های آن در طبقه اول قرار گرفته اند. چشم‌انداز رستوران‌های مرکز خرید میگروس مشرف به دریا و کوه‌های بیداقی می باشند. این مرکز تجاری از 10 صبح تا 10 شب یکسره باز است.

مرکز خرید مارک آنتالیا-MarkAntalyaدر ماه آگوست سال 2013 مرکز خرید مارک آنتالیا به منظور دسترسی بهتر و راحت تر اهالی و گردشگران در فضای 51 هزار متر مربع ساخته شد. این مرکز دارای 155 فروشگاه می باشد و شما می توانید اجناس و برندهای متفاوت را به قیمتی اقتصادی بیابید همچنین می توانید در رستوران های این مرکز غذای مورد علاقه خود را میل کنید. گفتنی است که این مرکز دارای پارکینگی با گنجایش سه هزار خودرو می باشد. اطلاعات مرکز: این مرکز همه روزه از ساعت 10 صبح الی 22 باز می باشد.

 

دبی، یکی از بهترین شهرها برای خرید

دبی برای داشتن مغازههای مد و فشن شهرت جهانی دارد. از برندهای محلی گرفته تا برندهای لوکس این شهر برای علاقه مندان به مد فروشگاههای زیادی برای خرید کردن دارد. الفبای سفر بهترین فروشگاها را به شما معرفی میکند.

مرکز خرید سوق مدینه جمیرا دبی: فروشگاه سوق مدینه جمیرا Souk Madinat Jumeirah برای کسانی است که دنبال اجناس خاص محلی هستند و بازدید از این مرکز خرید مدرن را نباید از دست بدهند.این مرکز خرید با تقلید از سبک و معماری یک بازار عربی سنتی، بهترین مغازه های مد و فشن را در یک محیط سنتی و قدیمی در خود جای داده است.

سوق که در زبان محلی به معنی بازار است دارای فروشگاه های مختلف طلا و جواهر و کفش از کشورهای اطراف منطقه است. این محل همچنین یک مکان عالی برای تماشای برج العرب در عین خرید کردن در تور لحظه آخری دبی لحظه آخری است.

فروشگاه والت فشن دبی: فروشگاه فشن والت Fashion Vault سبک هایی از بهترین طراحان محلی را جمع آوری کرده و جایی است که همه طراحان منطقه اجناس خود را در مدلهای مختلف به فروش میرسانند. این فروشگاه بهترین جا برای نمایش هنر افراد پر استعداد  است و فرصتی برای حمایت از طراحان خلاق محلی برای نمایش مد و فشن را فراهم کرده است. گردشگران تور دبی ارزان میتوانند مدلهای برند و خاص را در این محل خریداری کنند.

فروشگاه فشن اونیو دبی: فروشگاه فشن اونیو Fashion Avenue دبی در دبی مال یکی از بزرگترین مراکز تجاری جهان با بیش از 1200 فروشگاه قرار دارد. این فروشگاه برای طراحان مد و لباس یک محل رویایی محسوب میشود.تمام برندهای لاکچری مطرح و شناخته شده دنیا از جمله گوچی، شنل، کارتیر و.. در گوشه و کنار این مرکز خرید قرار دارند که امکان خرید را برای همه خریدارن با هر نوع سلیقه فراهم میکند.

فروشگاه فشن اونیو تجربه خرید منحصر به فردی را برای خریداران خود به جای میگذارد. از جمله شامل طراحی شخصی، خدمات سرویس دهی و حمل و نقل، تا خریدارن تجربه خرید منحصر به فردی را داشته باشند. این سرویس را میتوانید حتی به صورت آنلاین رزرو کنید. برای تهیه ارزان ترین بلیط هواپیما دبی با ما همراه باشید.

منطقه طراحی دبی: از فروشگاه های پاپ آپ گرفته تا برگزاری رویدادهای مهم در منطقه طراحی دبی Dubai Design District یا به عبارتی D3، جایی است که تا بخواهید میتوانید ببینید و غرق در مدلها و طراحهای متنوع شوید. علاوه بر خرید کردن میتوانید یک فنجان قهوه در کافه One Life Kitchen و یا Lighthouse بنوشید. اینجا محلی است که میتوانید استایل لباسهای شیک و روزانه شهروندان دبی را مشاهده کنید.

بعضی از بزرگترین رویدادهای بزرگ مد و فشن در منطقه طراحی دبی برگزار میشود. جایی که طراحان مد خاورمیانه، استعداد های خود را در تار و پود لباسهایی که طراحی کرده اند به نمایش گذاشته اند. رویداد سالانه مد در این منطقه برگزار میشود از جمله رویداد Sole DXB که تعدادی از شناخته شده ترین مدل های کفش و برخی مارک های ورزشی بین المللی در آن دیده می شود. در چنین جشنواره هایی کنسرتها و مراسمای سخنرانی برگزار میشود که یک فضای بزرگ و عالی برای گرداوری طراحان مد و لباس را ایجاد میکند.

طراحان مد در مسابقات اسب سواری دبی: مسابقات اسب سواری دبی یکی از جالبترین و بزرگترین رویدادهایی است که در دبی برگزار میشود. این مسابقه از سال 1996 در تقویم دبی قرار داشته و جز رویدادهایی است که هرساله برگزار میشود و علاقه مندان از سراسر جهان برای تماشای مسابقات لوکس اسب سواری به دبی میروند.

این مسابقه هر سال در ماه مارچ در Meydan برگزار میشود. اسبها تنها جذابیت این رویداد نیستند بلکه این مسابقه جام جهانی دبی بهترین مکان است که عاشقان مد، علاوه بر تماشای مسابقه میتوانند تعدادی از سبکهای مختلف و جالب لباس را در این محل مشاهده کنند.

جام جهانی دبی حتی مسابقه ایی برای زیباترین کلاه نیز برگزار میکند که تعدادی از خانمها نیز در آن شرکت دارند. تمام افراد مشهور دبی در صنعت مد از شرکت کنندگان این مراسم هستند که این فرصت برای طرفدارن مد است تا لباسهای و هنر دست این افراد هنرمند را مشاهده کنند.  برای اطلاع از لیست هتل های خوب دبی الفبای سفر را دنبال کنید.

 

تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 61 شنبه 26 مرداد 1398 نظرات (0)

در سراسر دنيا جاذبه هاي گردشگري زيادي وجود دارد كه براي توريست ها بسيار شگفت انگيز اند. در اين ميان مكان هاي مذهبي نيز هستند كه علاوه بر محل عبادن بودن، در معرض نمايش گردشگران و توريست ها مي باشند. براي آشنايي با برخي از اين مكان ها با ما همراه باشيد.

آنتاليا، شهري با تاريخ و مذهب كهن

آنتاليا مقصد محبوب تعطيلات است، پس از خريد تور آنتاليا، شهر قديمي آنتاليا را كشف كنيد، دروازه هادريان و مناره شكسته را ببينيد. با رفتن به غار كارائين يا بالا رفتن به بالاي كوه تحتالي، از گرما فرار كنيد. از ديدن ويرانه هاي شهرهاي يونان باستان و شعله هاي آتش سوزي Chimaera شگفت زده شويد و در آخر مساجد باستاني و با شكوه آنتاليا را از دست ندهيد! براي تفريحات بيشتر در شهر با الفباي سفر همراه باشيد.

مسجد مراد پاشا آنتاليا: در سال 1507 به دستور صدراعظم مراد پاشا عثماني يا مراد پادشاه عثماني اين مسجد به صورت يك گنبد بر روي يك ده ضلعي بزرگ بيرون از محوطه كاخ در خيابان كاظم اوز آلپ ساخته شده است. به دستور سلطان مراد بر روي ديوارهاي داخلي آن كتيبه هاي زيبايي از خوشنويسي وجود دارد كه زيبايي خاصي به اين مسجد بخشيده است. محراب مسجد در كنار ممبر مرمري آن قرار دارد. ستونهاي قسمت انتهايي مسجد كه باريك و سه گنبدي هستند با سنگهاي رنگين تزئين شده اند.

مسجد يولي يا ييولي آنتاليا Yivliminare Mosque: مسجد يولي يا ييولي منار در سال 1320 به دست علاالدين كيقباد سلجوقي ساخته شده است.اين مناره 38 متر ارتفاع و 90 پله به سمت بالا دارد.اين مسجد به دليل داشتن شش گنبد از قديمي ترين نمونه هاي مسجدهاي چند گنبدي مي باشد. در حال حاضر از اين مسجد به عنوان مكان آموزشي فرهنگي استفاده مي شود.

 

استانبول، جايگاه معروف ترين بناهاي تاريخي و مذهبي تركيه

استانبول مانند جواهري در تنگه بسفر و تركيه مي درخشد. اين شهر را مي توان در تصوير ذهني به سه قسمت، سمت شمال و اروپايي، امتداد تنگه بسفر و آسيايي و شبه جزيره تاريخي تقسيم كرد. معروف ترين مكان ها و جاذبه هاي استانبول در بخش تاريخي آن قرار دارند. نقطه شروع سفر را خريد تور استانبول و آغاز گردش در استانبول را مركز تاريخي قستنطنيه، مسجد آبي كه مسجد سلطان احمد نيز ناميده مي شود، قرار دهيد.

مسجد سلطان احمد استانبول Sultan Ahmed Mosque : اين مسجد در قرن شانزدهم به دستور سلطان احمد اول ساخته شد.اين مسجد در چند قدمي كاخي كه محل اقامت پادشاهان عثماني بوده است قرار دارد.اين مسجد در مقابل كليساي اياصوفيه توسط معماران عثماني و مسلمان ساخته شده است.اين مسجد يكي از شاهكارهاي معماري اسلامي است و به دليل استفاده زياد از رنگ آبي در نقاشي هاي داخلي و كاشي هاي آبي، در غرب اين مسجد به نام مسجد كبود شناخته مي شود. قبر سلطان احمد در اين مسجد واقع است.

مسجد اياصوفيه استانبول Hagia Sophia: كليساي اياصوفيه در سال 532 ميلادي به دستور ژوستنين اول ساخته شده است و پس از فتح استانبول محمد دوم دستور داد اين كليسا را به مسجد تبديل كنند. در زمان مراد سوم بود كه مناره، منبر ومحراب به اياصوفيه اضافه شد. در دوره مراد چهارم، آياتي از قرآن برروي ديوارها و سقف اياصوفيه نگاشته شد؛ علاوه بر اين لوحه‌هايي به دور سقف اياصوفيه نصب كردند كه در آن نام الله، محمد، ابوبكر، عمر، عثمان، علي، حسن و حسين نوشته شده بود. معماري ايا صوفيه يكي از برجسته ترين معماري هاي اسلامي است. با به قدرت رسيدن آتاترك مسجد اياصوفيه به موزه تبديل شد.

 

روسيه، سه قاره در يك كشور با وفور اماكن مذهبي

سفر به روسيه به معني مقياسي از گردش در منطقه است. هر چيزي كه سليقه تان است را مثل اروپاي روسيه، خاور دور و اورال را در اينجا پيدا مي كنيد. ما يك راهنماي هدف براي كساني كه اولين بار قصد سفر به روسيه را دارند و از تور مسكو سنت پترزبورگ استفاده مي كنند،آماده و ارائه مي كنيم و شما مي توانيد از آن به عنوان يك پلت فرم براي ماجراجويي هاي بيشتر در اماكن مذهبي و گردشگري استفاده كنيد.

كليساي خون مقدس سن پترزبورگ: كليساي منجي يكي از ديدنيهاي سن پترزبورگ و جاذبه هاي روسيه شبيه كليساي سنت باسيل در مسكو است. معماري كليساي منجي به عهده معمار پارلاند بوده است كه از فرم  كليساي سن باسيل مقدس كه در مسكو واقع شده است و در آن زمان به عنوان سمبل معماري سنتي در روسيه شناخته شده است الهام گرفته است. يكي از ويژگيهاي معماري اين كليسا، به جاي يك وروردي اصلي دو ورودي در دو جهت كليسا وجود دارد.كليسا، به طور برجسته‌اي اي در كنار كانال گريبويدوف ساخته شده و جاده‌هاي آسفالت شده در دو سوي كانال اجرا شده است. در مارس 1881، زماني كه كالسكه الكساندر در كنار كانال حركت مي‌كرد، نارنجكي توسط يك فرد آشوب‌طلب به سمت كالسكه وي پرتاب شده و منفجر شد. تزار كه از اين حمله غافلگير شده بود، از كالسكه خارج شده و شروع به تعرض به مجرم فرضي كرد. در اين هنگام فرد آشوب طلب ديگري از فرصت استفاده كرده و بمبي ديگر را منفجر كرد كه به كشته شدن خود و زخمي شدن سزار انجاميد. تزار كه به شدت خونريزي مي‌كرد، به قصر زمستاني منتقل شده و پس از چند ساعت در گذشت. معماران موظف شدند تا محل ترور اتزار را كه بر روي پول بودهاست را درون كليسا جاي بدهند كه در نيمه غربي كليسا قرار دارد و در سال 1907 ميلادي توسط پوشش گرانبهايي پوشانده شد.در مكاني پايين تر از سطح كليسا كه با چند پله از سطح كليسا جدا مي شود مي توان نرده ها و پل آغشته به خون تزار را مشاهده نمود. اين كليسا بين سالهاي 1883-1907 ساخته شده است و يكي از بهترين جاذبه هاي گردشگري سن پترزبورگ به شمار ميرود. اين كليسا به اسمامي ديگري نظير كليساي خون مقدس، كليساي خون ريخته شده و .. نيز مشور است.

كليساي Anne ******che: يكي از زيباترين كليساهاي سن پترزبورگ مي باشد. بهترين نمونه معماري قديمي در شهر است. كليساي چوبي به دستور پتر كبير در سال 1714 براي برپايي جشن تولد دخترش آنا ساخته شد. بعدها نماي كليسا از چوبي به سنگي تبديل شد. در ابتدا كليسا براي اعضاي دادگاه رزرو مي شد اما بعدا به كليساهاي عمومي معروف براي ساكنان اشرافي سن پترزبورگ تبديل شد. در سال 1930 كليسا بسته شد و ابتدا به انبار و سپس موزه تبديل شد. درسال 1990 دوباره به كليساي ارتودكس تبديل گرديد.

تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 57 شنبه 26 مرداد 1398 نظرات (0)

وقتی به فکر سفر به خارج از کشور می افتیم، نیمی از دغدغه هایمان را هزینه های بالای تفریح در آن کشور ها تشکیل می دهند. اما آیا می دانستید برخی کشور ها دارای تفریحات رایگان هستند؟ پس برای آشنا شدن با این تفریحات در نقاط مختلف جهان تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

استانبول، شهری برای سلیقه های مختلف

با وجود ساختمان و بناهای قدیمی و تاریخی و موزهای مختلف و صدها  اماکن توریستی گوناگون، اما در استانبول تفریحاتی نیز وجود دارد که به کیف پول شما نیازی ندارند.

موزه هنرهای مدرن استانبول: موزه هنرهای مدرن استانبول Istanbul Modern یکی از مهمترین مراکز دیدنی استانبول است که هنر معاصر هنرمندان محلی و بین الملی را در خود جای داده و بازدید از آن یک تجربه اساسی و متفاوت برای هنرمندان و طرفداران هنر است. برای تماشای این مجموعه هنری جذاب می توانید 5 شنبه ها به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ پولی، از تماشای این موزه در تور استانبول لذت ببرید.

آدرس: استانبول، کاراکوی، Caddesi Antrepo No.۴

موزه نقاشی و مجسمه سازی: یکی از اولین موزه های هنری زیبا در ترکیه، موزه نقاشی و مجسمه سازی The Museum of Painting and Sculpture است که توسط آتاتورک در سال 1937 تأسیس شد که آثار هنرمندان قرن 19 و 20 مانند عثمان حمدی بیگ Osman Hamdi Bey و بدری رحمی Bedri Rahmi را در معرض نمایش گذاشته است. در تور ارزان استانبول می توانید از این موزه که بین 10 صبح تا 4:30 بعد از ظهر (به جز یکشنبه و دوشنبه) رایگان است بازدید کنید.

آدرس:استانبول، بشیکتاش، آکاتلار دُرای

موزه پرا Pera Museum : موزه خصوصی پرا Pera Museum در یک ساختمان زیبای قرن نوزدهمی قرار دارد که به عنوان هتل بریست Bristol Hotel از آن استفاده می شود. در موزه پرا، نقاشیهای شرق شناسی،هنر آناتولی و کاشی و سرامیک Kütahya وجود دارد و همچنین نمایشگاه های موقت نیز در آن برگزار می شود. برخی از نمایشگاهای موقتی که برگزار شده بود شامل آثار هنرمندانی مانند اندی وارهول Andy Warhol، جوآن میرو Joan Miro، فریده کوهلو Frida Kahlo و پابلو پیکاسوPablo Picasso بوده است. از این موزه که جزو جاذبه های دیدنی استانبول است، هر جمعه بین ساعت 6 بعد از ظهر تا 10 شب  که ورودی آن به شکل رایگان و بدون پرداخت هزینه است می توانید بازدید کنید.

آدرس: استانبول، تپه باشی، Meşrutiyet Caddesi No.۶۵

مرکز فرهنگی و هنری سالت گالاتا: مرکز هنری و فرهنگی سالت گالاتا Salt Galata علاوه بر داشتن معماری خاص و منحصر به فردش، دارای کتابخانه و نمایشگاه است که در یک ساختمان قدیمی بانک عثمانی قرار دارد. در داخل این ساختمان این مرکز هنری، یک کتابخانه تحقیقاتی زیبا؛ رستوان،کافه، کتاب فروشی، گالری هنری و موزه عثمانی قرار دارد که رایگان بوده و به راحتی می توانید یک روز خود را در تور استانبول تعطیلات خرداد به بازدید از این مکان اختصاص دهید.

آدرس: استانبول، کاراکوی، Arap Cami Mahallesi, Bankalar Caddesi No.۱۱

گالری هنری در خیابان استقلال: گالریهای هنری استانبول همیشه رایگان هستند، بنابراین برای کسانی که به دنبال تور ارزان استانبول و سفر اقتصادی هستند از گزینه های مناسب برای تماشا کردن محسوب می شوند.در استانبول تعداد زیادی از بهترین گالریهای هنری در خیابان استقلال قرار دارند که از مشهورترین آنها می توان به گالری آپارتمانی اشاره کرده که در هر طبقه از آن گالریهای هنری متفاوت مانند Galeri Zilberman, Galerist, and Galeri Nev وجود دارد. در فاصله کمی دورتر از خیابان استقلال، گالری هنرهای معاصری به نام Arter وجود دارد که در آن نمایشگاهای مهم و ارزشمند برگزار می شود.

گردش و تفریح با تور بالات: یکی از محله های رنگارنگ و تاریخی که در نزدیکی استانبول قرار دارد و شما می توانید یک روز کامل بدون پرداخت پول در آنجا بگذارید و لذت ببرید محله بالات Balat است. می توانید ساختمان کالج ارتودکس فانار یونانی Phanar Greek Orthodox College building را تماشا کنید و یا شمعی در کلیسای سنت جورج St. George Church روشن کنید. از زیباییهای کلیسای بلغاری سنت استفان Stephen Bulgarian Church  و خانه های دیدنی که به  شهر بورژوازی ، خانواده یونانی ارتدکس، تعلق دارد در تور استانبول لذت ببرید.

مسجد زیرکZeyrek Mosque  : مسجد زیرک Zeyrek Mosque با چشم انداز زیبا، یکی از زیباترین مکانهای دیدنی استانبول است. این مسجد ابتدا یک صومعه پانتئون بود که شامل دو کلیسای سنتی ارتدکس شرقی و یک کلیسای کوچک بود. مسجد زیرک، دومین ساختمان باستانی مذهبی باقی مانده توسط بیزانس، پس از مسجد ایا صوفیه ساخته شد، اما این مسجد بعد از سقوط قسطنطنیه (نام کهن استانبول) تبدیل به مسجد شد.

آدرس: استانبول، خیابان عبدالله، فاطه

 

مسکو، سفری رایگان به قرن پانزدهم میلادی

اگرچه مسکو یکی از گران ترین شهرهای جهان است، اما هنوز چیزهایی وجود دارد که می توانید به صورت رایگان از آن لذت ببرید، فقط باید بدانید که چه کارهایی انجام دهید. ما لیستی از چیزهایی که به شما کمک می کند از تعطیلات خود در مسکو بدون پرداخت هزینه زیاد لذت ببرید تهیه کرده ایم. با الفبای سفر همراه باشید.

گشت و گذر در پارکها: مسکو بیش از 60 پارک دارد که بیشتر آنها برای بازدید رایگان هستند. اما بعضی از این پارکها به قدری سرسبز و زیبا هستند که عملا ممکن است شما چند روز وقت خود را صرف تماشا و قدم زدن در آنها کنید. از کاخ سلطنتی تساریتسنو که متعلق به قرن 18 میلادی است بازدید کنید و در هنگام غروب از آبنمای موزیکال لذت ببرید. در کولومنسکویه و اطرافش قدم بزنید. بر اساس سلیقه خود می توانید در تور روسیه، پارک کوسکووو در جایی که داستان عاشقانه جذاب بین کنت شرمتف و برده او پراسکوفیا کووالیووا اتفاق افتاده پیاده روی کنید، دوچرخه سواریدر پارک جنگل ایزمایلووو را امتحان کنید، یا اینکه عظمت شوروی سابق را در پارک VDNKh لمس کنید.

به تماشای اجرای موسیقی رایگان بپردازید: مسکو خیلی بیشتر از چیزی که تصورش را کنید کلاب و کافه دارد که در برخی از آن ها کنسرت های رایگان اجرا می شود. می توانید موسیقی ایندی را در کلاب Dama گوش دهید، از گوش دادن به موسیقی ریتم اند بلوز در کلاب Roadhouse لذت ببرید و یا اینکه در کافه های Punch & Judy وImagine  به تماشای کنسرت رایگان بنشینید. فقط به این مورد توجه کنید که وب سایت آن ها را از قبل باید چک کنید.

زیبایهای مترو مسکو را ببینید: خیلی ها معتقد هستند که متروی مسکو یکی از زیباترین متروهای دنیا است، به شکلی که از 206 ایستگاه آن، 44 ایستگاه آن مکان های میراث فرهنگی و جزو جاذبه های گردشگری روسیه به شمار می روند. هر ایستگاه نیز داری تاریخ خاص خود است. پس اگر تمایل ندارید که برای تورهای راهنما هزینه کنید، با کمی تحقیق و فقط با خرید بلیط ورودی مترو، ایستگاه های پر زرق و برق و زیبا را کشف کنید. فقط به ساعتهای شلوغ و پر تردد توجه داشته باشید.

کلیساهای باشکوه ارتدودکس را ببینید: کلیساهای رنگاروانگ و گنبد پیازی مسکو به غیر از اینکه برای عکس گرفتن مکانهای فوق العاده ای  هستند، ورود به همه آن ها نیز رایگان است، اما قوانینی برای وارد شدن وجود دارد که باید رعایت شود: خانمها باید لباس پوشیده به تن داشته باشند و روسری به سر داشته باشند و آقایان نیز اجازه ندارند شلوارک بپوشند و سرشان را بپوشانند. به غیر از این موارد، چیزی دیگری مانع ورود و بازدید از این عبادتگاهای پر جلال و شکوه که مربوط به قرن 15 است وجود ندارد. علاوه بر کلیسای جامع سنت باسیل و کلیساهای کاخ کرملین، کلیساهای زیبا دیگری مانند کلیسای جامع مسیح منجی، صومعه نووودویچی، کلیسای الیاس پیامبر و کلیسای جامع یلوخووو نیز را می توانید مشاهد کنید. در مسکو بیش از هزار کلیسای کوچک و بزرگ وجود دارد که می توانید انتخاب کرده و در تور مسکو سن پترزبورگ بازدید کنید.

محو تماشای معماری بناها شوید: مسکو با تاریخ 870 ساله، بناها و آثار تاریخی زیادی را در خود جای داده که  تا هفته ها می توانید مشغول دیدن آنها در تور ترکیبی روسیه باشید. با توجه به سلیقه شخصی خود می توانید از آنها بازدید کنید و از معماری آنها شگفت زده شوید: بناهای قرن هفدهمی، کلیساهای جامع دوره باروک مسکو، آسمان خراش های سبک استالینی، ساختمان های مدرن و برج های شیشه ای و بتنی.

بازدید از موزه های رایگان: بیشتر از هزار موزه در مسکو وجود دارد که ورود به بسیاری از آن ها در سومین یکشنبه هر ماه رایگان است، همچنین از برخی از موزه ها در تمام اوقات بدون پرداخت هزینه می توانید بازدید کنید . تور ادبی برای خود در مسکو ایجاد کنید. به اکتشاف خانه گورکی که در عمارتی لوکس به سبک هنر نو قرار دارد بپردازید، پس از آن از خانه بولگاکوف که خانه سابق میخائیل بولگاکوف نویسنده روسی است و صحنه های مختلفی از رمان او به نام مرشد و مارگاریتا در آنجا به چشم می خورد بازدید کنید. اگر علاقه مند هستید که در مورد تاریخ متروی مسکو اطلاعات بیشتری کسب کنید، موزه ملی متروی مسکو را انتخاب کنید و کلکسیون منحصر به فرد قطارهای قدیمی مترو را ببینید. برای بازدید از یکی مقبره لنین جنجالی ترین جاذبه مسکو، لازم نیست هزینه بپردازید در آنجا می توانید پیکر حفظ شده این انقلابی معروف را مشاهده کنید.

 

آنتالیا، تفریحات جذاب رایگان در کنار گران ترین تفریحات

برای سفر خود به دنبال پیدا کردن راه هایی برای صرفه جویی هستید؟ اینکه در هتل ارزان قیمت اقامت کنید و یا وعده های غذایی سبک بخورید؟ اما در طول سفر از بازدید برخی از اماکن توریستی نمی توان گذشت. اگر مقصد سفر شما آنتالیا است، الفبای سفر تفریحات رایگان آنتالیا را به شما معرفی می کند.

بازدید از مسجد Yivli Minaret : یکی از جاهایی که از آن باید بازدید کنید شهر قدیم آنتالیا است که جاذبه های دیدنی در آنجا می توانید مشاهده کنید. یکی از این مکان های گردشگری آنتالیا، مسجد Yivli Minaret است. این مسجد آجری قرمز رنگ با قدمتی از قرن 13، بسیار بلند بوده است و یکی از نمادهای شهر آنتالیا می باشد. این مسجد که در دوره سلجوقیان بنا شده، مناره ای به طول 38 متر دارد که اگر از 90 پله آن بالا بروید با چشم انداز بی نظیری مواجه خواهید شد. معماری بی عیب و نقص این مسجد نیز بسیار تحسین بر انگیز است.

قدم زدن در پارک Karaalioglu : محلی پر از آرامش در میان این شهر پر جنب و جوش و مکانی جالب و زیبا برای لذت بردن از سفر تور آنتالیا قدم زدن در پارکKaraalioglu است. پارک تماشایی و سرسبزی که دارای مناظر کم نظیری از ساحل بندر باستانی و دریای بی کران می باشد. در این پارک قدم بزنید و از چشم انداز دل پذیر درختان سوزنی برگ مانند سرو، نخل و کاج لذت ببرید. در این پارک می توانید فرصت را غنیمت بشمارید و از برخی از  مکان های دیدنی آنتالیا مانند ساختمان شهرداری، تئاتر شهر و  برج هیدریلیک نیز دیدن کنید.

گشت و گذار در بازار آنتالیا: سفر به آنتالیا بدون دیدن بازارهای مختلف و به خصوص مشهور شهر کامل نخواهد بود. حتی اگر شما هیچ خریدی هم نکنید می توانید با فرهنگ محلی مردم کشور ترکیه و شیوه زندگی آنها آشنا شوید و تجارب جدید بیاموزید. در بازار علاوه بر اجناس گوناگون و مغازه های مختلف، کافه های قدیمی نیز وجود دارد که سنتی هستند. در میان قدم زدن و تماشای مغازه ها شاید بعدا هم جنسی خریداری کنید و یا حتی سوغات نیز تهیه کنید چرا که اجناس ارزان قیمتی درتور آنتالیا می توانید در این مکان پیدا کنید.

تماشای ساحل کنیالتی Konyaaltı Beach : یکی دیگر از تفریحات رایگانی که در آنتالیا می توانید انجام دهید، رفتن به سواحل است. ما به شما ساحل کنیالتی را پیشنهاد می کنیم که شاید مایل باشید حتی چندین بار به آنجا بروید. ساحل زیبای کنیالتی در غرب آنتالیا قرار دارد.این ساحل محل ایده آلی برای عکاسی در تور ارزان آنتالیا است چرا که پست زمینه آن کوهستان است که زیبایی این ساحل را دوچندان کرده است. رستوران ها و کافه ها، مراکز تفریحی و درختان زیبا در این ساحل وجود دارد که می تواند چندین ساعت شما سرگرم کند. حتی میتوانید شنا کنید، آفتاب بگیرید و در ساحل شنی ماسه ای در تور آنتالیا تعطیلات خرداد قدم بزنید.

پیاده روی در مسیر Lycian : جاده Lycian یک مسیر پیاده روی محبوب و خیره کننده است که از امتداد ساحل الی دنیز Ölü Deniz در فتحیه از بنادر زیبای ترکیه) آغاز می شود که دارای چشم انداز فوق العاده ای به دریای مدیترانه است. طول این جاده 540 کیلومتر است و یک فرصت عالی برای اکتشاف زیباییهای تور آنتالیا در این منطقه است. پیاده روی یا دوچرخه سواری و موتور سواری در این جاده چیزی است که به آن نیاز دارید. البته مسلما مجبور نیستید کل این مسیر را طی کنید.

تفریح در ساحل لارا Lara Beach همان طور که گفتیم یکی از تفریحات رایگان آنتالیا تفریح و سرگرمی در سواحل این شهر است. یکی دیگر از سواحل جذاب و دیدنی که می توانید ساعاتی در آن خوش بگذرانید ساحل لارا است که در شرق آنتالیا قرار دارد، ساحلی شن و ماسه ای که لحظات خوشی را می توانید برای خود بسازید. در این ساحل علاوه بر رستوران و کافه های مختلف، تفریحات جذاب دیگری در تور گردشگری آنتالیا برای شما محیا است از جمله زمین فوتبال، پارک عجایب، محلی برای والیبال ساحلی، انواع ورزش های آبی مانند جت اسکی و موج سواری.

دیدن برج ساعت Clock Tower : یکی از مکان های توریستی آنتالیا و نقاط اصلی شهر که نمی توانید از آن چشم پوشی کنید برج ساعت است. تعدادی از مردم ترکیه این محل را به عنوان مکانی برای ملاقات و یا نقطه شروع برای تماشای شهر قدیم آنتالیا (کلایچی) می باشد برجی که آخرین بازمانده از برج های هشتادگانه آنتالیای قدیم می باشد. این برج 14 متری، محل عالیی برای گرفتن عکس های زیبا و به یاد ماندنی است. این برج با نمای شگفت انگیز اطرافش با کافه ها و رستورانهای مختلف احاطه شده که توریستهای زیادی را مجذوب خود کرده است.

 

 

تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 54 سه شنبه 15 مرداد 1398 نظرات (0)

از کوچکترین حرکتی در خودروتان مطلع شوید!

سابقه‌ی سرقت خودرو در ایران به سال‌ها قبل یعنی در سال 1312، همان یکی دو دهه‌ی اول ورود خودرو به ایران برمی‌گردد. از زمان اولین سرقت خودرو تاکنون، علاوه بر افزایش تعداد اتومبیل‌ها، تعداد سارقان هم روز‌به‌روز بیشتر شد. در سال‌های اخیر آمار سرقت وسایل‌نقلیه بسیار بالاتر از حد‌ّتصور است. هر‌چه صاحبان خودرو تمهیدات گسترده‌تری برای امنیت خودروهایشان در نظر می‌گیرند، امّا همچنان این سارقان هستند که موانع امنیتی را دور می‌زنند. خودروی ایرانی و خارجی هم ندارد. البته از آنجایی که در سرقت، مسئله‌ی زمان بسیار حیاتی و مهم است، اکثر سارقان بیشتر دور خودروهای ایرانی می‌چرخند. اما این دلیل بر آن نمی‌شود که سارقان زبده‌ دست از خودروهای گران‌ قمیت خارجی بردارند. 

دریافت پیغام روی موبایل

این روزها از زبان اطرافیان این جمله را زیاد می‌شنویم که وضعیت جامعه بد و نابسامان شده است و نمی‌توان خودرو را با بی‌خیالی در خیابان رها نمود. کاملاً منطقی است که هر صاحب خودرویی نگران امنیت اموال ارزشمند خود باشد و برای خرید بهترین سیستم ضد‌سرقت با دوست و آشنا مشورت کند یا در بازار و اینترنت جستجو ‌کند و نهایتاً با اجرای بهترین راه‌کارها، میزان نگرانی‌اش را کاهش دهد. همه‌ی ما شاهدیم که از میان جرم و جنایت‌هایی که در جامعه اتفاق می‌افتد موارد زیادی مربوط به سرقت خودرو و وسایل نقلیه‌‌ی دیگر مانند موتور‌سیکلت‌ها است. اما چقدر خوب است که در میان فراوانی جرائم مربوط به سرقت، ابزارهای امنیتی هم به سبب رشد تکنولوژی گسترش می‌یابد و بیش از گذشته در دسترس عموم قرار می‌گیرد. هم‌اکنون با گسترش تکنولوژی، این ابزارها با قیمت پایین‌تری نسبت به گذشته در اختیار اقشار مختلف جامعه قرار می‌گیرد. هر چند در گذشته استفاده از سیستم GPS تنها به بخش دولتی و سازمان‌های دریایی و هوایی محدود می‌شد ولی امروزه این تکنولوژی در اختیار عموم مردم قرار دارد. پیگیری و ردیابی خودروی مسروقه تنها با دریافت یک اس‌ام‌اس برای صاحب خودرو قابل مشاهده است. اما این در صورتی است که صاحب خودرو از قبل دستگاه ردیابی GPS را در خودرو جاسازی و نصب کرده باشد. 
در این مقاله قصد داریم دستگاه ردیاب جی‌پی‌اس را معرفی کنیم که با ارسال یک اس‌ام‌اس، صاحب خودرو را متوجه لحظه‌ی سرقت خودرو می‌نماید. چنانچه تمایل دارید از قیمت ردیاب خودرو مطلع شوید، می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

سرقت خودرو

راهکاری برای جلوگیری از سرقت خودروهای ایرانی

می‌دانیم که امنیت خودروهای ایرانی نسبت به خودروهای تولید شده‌ی پیشرفته بسیار پایین‌تر است. متأسفانه با وجود اعمال برخی از تغییراتی که در جهت امنیت خودروهای تولید داخلی صورت گرفته است، هنوز در مقایسه با خودروهای خارجی سهل‌الوصول‌تر هستند. اخبار سرقت خودروها نشان می‌دهد، سارقان درمدت‌زمان کمتر از 10 ثانیه می‌توانند درب یک پراید را باز کرده و آن را روشن نمایند. همین امر لزوم استفاده از ابزار ضدسرقت قوی را بر خودروهای داخلی حیاتی می‌کند. سیستم ضد‌سرقتی که حتی اگر سارق توانست به داخل خودرو وارد شود، وی را از جابه‌جایی و مخفی کردن خودرو باز دارد.

اتومبیل سازی

جلوگیری از سرقت خودروهای ایرانی با ارسال پیامک دستگاه ردیاب GPS

خودروهایی مانند پراید، پژو، سمند و نیسان در صدر سرقت‌های وسایل‌نقلیه قرار دارند. هرچند استدلال برخی از مسئولین جهت توجیه این مسئله، نسبت بالاتر تعداد این خودروها به خودروهای دیگر در ایران است، اما باید بپذیریم که هنوز برخی از نقص‌های فنی این خودروها برطرف نشده‌اند و شکل ظاهری درب‌ها و سیستم ناقص امنیتی، این امکان را به سارقان می‌دهد که به هدف خود سریع‌تر دست یابند.
دارندگان این خودروها می‌توانند یک دستگاه ردیاب GPS بر خودروی خود نصب کنند و در هر لحظه با اتصال به سیستم ردیاب، مکان و شرایط حرکتی خودرو را ببینند. ردیابی ماشین‌های ایرانی به کمک دستگاه GPS بسیار ساده است. تنها کافی است با مراجعه به نمایندگی معتبر اقدام به خرید و نصب یک دستگاه ردیاب نمایند و در همان‌جا اپلیکیشن ردیابی را بر گوشی خود نصب کنند. از آن پس از طریق اس‌ام‌اس و هم به‌صورت اینترنتی، آنلاین و لحظه‌ای شاهد موقعیت خودرو از هر فاصله‌ای خواهند بود.  

دستگیری سارقان

ردیابی خودروهای خارجی با دستگاه GPS وایزر

شاید یکی از دلگرمی‌های صاحبان خودروهای خارجی آن است که دیگر خودروی‌شان از نظر امنیتی کم‌و‌کاستی ندارد. اما باید بگوییم که با وجود مطمئن‌تر بودن امنیت خودروهای خارجی، ولی سرقت این نوع خودروها هم کم نیست. این مدل از خودروها، هم در ایران و هم در سایر کشورها مورد سرقت قرار می‌گیرند. به نظر می‌رسد علت سرقت خودروهای خارجی و مدل بالا به خاطر نقص فنی و کوتاهی تولیدکنندگان این خودروها نیست، ولی هرچه خودرو پیشرفته‌تر باشد انگیزه‌ی سارقان هم جهت سرقت آن بالاتر می‌رود و به‌ فکر به‌کار بردن ترفندهای پیچیده‌تر می‌افتند. احتمالاً یکی از انگیزه‌های سارقان برای سرقت خودروهای گران‌قیمت  و پذیرفتن ریسک سرقت آن‌ها، سود بالا در فروش قطعات این خودروها است. به‌هرحال برخی افراد از هوش و توانایی خود در جهت دور زدن قانون استفاده می‌کنند، هرچند به قیمت آسیب جانی و مالی دیگران تمام شود.
بنابراین خودروهای خارجی نیز که نسبت به خودروهای ایرانی دارای امنیت بالاتری هستند، نیازمند سیستم محافظتی خوب می‌باشند و امکانات امنیتی اولیه این خودروها، بی‌توجهی در مراقبت و محافظت از آن‌ها را توجیح نمی‌کند. نصب یک دستگاه کوچک مخفی در خودروهای خارجی، هرگونه ترس و نگرانی را از ناپدید شدن وسیله‌ی نقلیه و یا مورد سرقت قرار گرفتن آن‌را از بین خواهد برد.

چگونه ردیاب GPS با ارسال پیامک، صاحب خودرو را از سرقت مطلع می‌کند؟

اصلی‌ترین و می‌توان گفت مهم‌ترین وظیفه‌ی یک دستگاه ردیاب GPS خودرو وایزر، ارسال اطلاعات دقیق از موقعیت وسیله‌ی نقلیه است. با تماس صاحب خودرو به سیم‌کارت دستگاه ردیاب، به‌طور خودکار، یک پیامک به تلفن‌همراه وی ارسال می‌گردد. از این طریق محل وسیله‌ی نقلیه‌ی مسروقه قابل شناسایی خواهد بود.
با دستگاه ردیاب وایزر این امکان برای صاحب خودرو فراهم می‌شود که در هرلحظه، موقعیت خودرو را با دریافت اس‌ام‌اس مشاهده نماید. البته هر صاحب خودرویی که یک دستگاه ردیاب وایزر بر خودروی خود نصب نماید، می‌تواند اطلاعات موقعیتی و حرکتی وسیله‌ی نقلیه‌ی خود را در اپلیکیشن سرو هم به‌صورت پیامکی و هم اینترنتی ببینید. اپلیکیشن اختصاصی که صرفاً مخصوص ردیابی وسایل نقیله طراحی شده است. اما از آنجایی که هدف ما در این مقاله بررسی چگونگی ردیابی خودرو با دریافت اس‌ام‌اس است، بیشتر بر قابلیت ردیابی از طریق دریافت پیامک یا اس‌ام‌اس تاکید کرده‌ایم.

قابلیت اعلام سرقت خودرو با ارسال اس‌ام‌اس دستگاه ردیاب

خلاصه‌ی تمام توضیحاتی که تاکنون در این مقاله مطالعه نمودید آن است که هر شخصی با نصب یک دستگاه ردیاب GPS بر وسیله‌ی نقلیه‌ می‌تواند محل خودرو را از هر فاصله‌ای به کمک دریافت اس‌ام‌اس در اپلیکیشن ردیابی مشاهده کند و دیگر نگران به‌سرقت رفتن اموال خود نباشد. این فرایند به این صورت است که صاحب خودرو با شماره‌ی سیم‌کارت داخل دستگاه تماس می‌گیرد و بلافاصله پیامک به شماره‌ی شخص ارسال می‌شود. با باز نمودن پیامک و کلیک بر لینک ارسالی، موقعیت خودرو قابل مشاهده است. روش دیگر آن است که از طریق سامانه اپلیکیشن سرو مسیر و موقعیت خودور را لحظه‌ای و آنلاین پیگیری کنید.

تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 63 سه شنبه 15 مرداد 1398 نظرات (0)

نحوه اعلام و سپس نحوه پیگیری خودروی مسروقه

اگر خودروی شما به دستگاه ردیاب GPS مجهز نبوده و اکنون سرقت شده است و یا می‌خواهید اطلاعات خود را در زمینه‌ی مراحل و چگونگی پیگیری خودروهای مسروقه بالا ببرید، این مقاله برای شما مفید خواهد بود. باید بدانید که خودروها، سرنوشت متفاوتی بعد از سرقت پیدا می‌کنند. بنابراینکه اعضای باند سارقانی که خودرو را سرقت کرده‌اند در چه زمینه‌ای تجربه دارند، وسیله‌ی نقلیه مسروقه نیز به سرنوشت خاصی گرفتار می‌گردد. پلیس آگاهی می‌گوید بیش از 90 درصد از خودروهای مسروقه کشف می‌گردند؛ اما خودروهایی که هیچگاه کشف نگردیده‌اند چه می‌شوند و چگونه در خیابان‌ها تردد می‌کنند؟ در ادامه‌ی مقاله با سرنوشت خودروهایی که مورد کشف و شناسایی قرار نگرفته‌اند آشنا می‌شوید.

در این مقاله این موارد را می‌خوانید

  • سرنوشت خودروهایی که هرگز پیدا نمی‌شوند
  • نحوه‌ی عملکرد سارقان حرفه‌ای با خودروهای تصادفی و سرقتی
  • سند نمره کردن خودروهای سرقتی توسط سارقان
  • خودروهایی که اوراق می‌شوند
  • برای پیگیری خودروی مسروقه به کجا مراجعه کنیم
  • استعلام خودروی سرقتی از طریق سامانه پست یافته
  • کشف خودروهای مسروقه توسط ردیاب GPS وایزر
  • راه مطمئن برای پس گرفتن خودروی سرقتی از سارقان

سرقت خودرو

سرنوشت خودروهایی که هرگز پیدا نمی‌شوند

پلیس آگاهی اظهار می‌دارد که محل بیش از 90 درصد از خودروهای سرقتی پس از مدتی کشف می‌شود اما در این میان خودروهایی هستند که هیچگاه پیدا نشده‌اند. سرنوشت این خودروها چیست؟ چگونه از این خودروها برای تردد در معابر عمومی استفاده می‌گردد؟ در این مقاله با نحوه‌ی عملکرد برخی از سارقان حرفه‌ای آشنا می‌شوید که می‌توانند هر نوع نشانه و شماره‌ی موجود بر خودرو را مخدوش نمایند و به‌راحتی به فروش برسانند. 

نحوه‌ی عملکرد سارقان حرفه‌ای خودروهای تصادفی و سرقتی

قبل از هر چیز باید بدانید که گروهی از سارقان هستند که به دو دسته از خودروهای مدل بالا و خودروهای تصادفی یا مدل پایین علاقه‌‌ دارند. به گفته‌ی پلیس در استان البرز نحوه‌ی عملکرد یک باند سرقت خودرو به این صورت بوده است که خودروهای تصادفی را خریداری کرده و در همان زمان اقدام به سرقت خودروی هم‌رنگ و هم‌شکل خودروی خریداری شده با مدل بالاتر می‌نمودند. این سارقان با مخدوش کردن شماره خودرو، اسناد و مدارک مربوط به خودروی مسروقه با خودروی تصادفی، اقدام به فروش خودروی مسروقه‌ای می‌نمودند که مدل بالا و ارزشمند بود. در این فرایند اعضای باند سرقت هر یک عهده‌دار قسمتی از مراحل سرقت هستند و در نهایت با شستشوی کامل خودروی مسروقه در کارواش آن‌را به یک خریدار از همه جا بی‌خبر به قیمت روز می‌فروشند. در این روش خودروی مسروقه با پلاک و نمره‌ی خودروی تصادفی در معابر در تردد خواهد بود. 

خودرو سرقتی

سند نمره کردن خودروهای سرقتی توسط سارقان حرفه‌ای

همانطور که در بالا توضیح داده شد سارقان حرفه‌ای با خرید یک خودروی مدل پایین یا تصادفی و هم‌زمان  سرقت یک خودروی مدل بالا به هدف خود می‌رسند. آن‌ها سند خودروی مدل پایین را با سند یک خودروی سرقتی جابه‌جا می‌کنند که به این عملیات به‌اصطلاح "سند نمره کردن" می‌گویند. سارقان می‌توانند با این عملیات، خودروی سرقتی را بدون آن که خریدار متوجه گردد، به فروش برسانند. 
این دسته از سارقان حرفه‌ای با تعویض برخی از قسمت‌های خودرو، مانند شاسی، تنه‌ی خودرو، پلاک و برخی قسمت‌های دیگر که شماره دارند، با خودروی تصادفی احتمال شک و تردید را به صفر می‌رسانند. با تعویض این قطعات کاملاً شماره‌ها با شماره‌های درج شده در سند یکسان است. در این مرحله می‌توان خودروی سرقتی را با سند جدید به فروش رساند. 

خودروهایی که اوراق می‌شوند

دسته‌ی دیگری از خودروها سرنوشت متفاوتی دارند. قطعات این دسته از خودروها از هم جدا شده و به دلالان فروخته می‌شود. معمولاً خودروهای گران‌قیمت یا خودروهایی که به‌یک‌باره از میزان قطعات مصرفی آن در بازار کاسته می‌شود، معمولاً دچار چنین سرنوشتی می‌گردند. این خودروها هم هیچگاه در خیابان‌های شهر دیده نمی‌شوند، بلکه در کمترین زمان ممکن قطعه قطعه می‌شوند. این سرنوشت دو دسته از خودروهای مسروقه در ایران است که توضیح داده شد. اما برای پیگیری خودروهای مسروقه باید به مراکز قانونی مراجعه کنید. 

برای پیگیری خودروی مسروقه به کجا مراجعه کنیم؟

  1. مرحله اول: تماس با پلیس 110 و اعلام محل دقیق سرقت و تکمیل اطلاعات برگه اظهارات
  2. مرحله دوم: مراجعه به نزدیکترین کلانتری، گزارش سرقت خودرو و ارائه مدارک خودرو به قسمت تجسس کلانتری

هرگونه پیگیری بعدی خودروهای مسروقه از طریق سامانه، مستلزم گذراندن دو مرحله‌ی مذکور و اعلام سرقت خودرو می‌باشد. بنابراین بعد از آن که از سرقت یا گم شدن خودرو آگاه شدید سریعاً با پلیس 110 و کلانتری هماهنگ نمایید.

پیگیری خودرو مسروقه

استعلام خودروی سرقتی از طریق سامانه "پست یافته"

بعد از اعلام مفقود شدن خودروی خود به پلیس آگاهی می‌توانید از طریق اینترنت پیگیری کنید. جهت پیگیری خودروهای سرقتی به سامانه‌ی postyafteh.post.ir مراجعه کنید. در این قسمت می‌توانید لیست خودروهای گمشده را جستجو کنید. 

کشف خودروهای مسروقه توسط ردیاب GPS وایزر

اما راه حل دیگری وجود دارد که به صاحبان وسایل نقلیه کمک می‌کند تا خودروی مسروقه‌ی خود را در مدت‌زمان کوتاه بیابند. به کمک دستگاه ردیاب GPS وایزر موقعیت دقیق خودرو و موتورسیکلت نمایش داده می‌شود. سرعت حرکت و زمان توقف آن نیز نمایان خواهد بود. همچنین صاحب خودرو می‌تواند آن‌را در هر لحظه‌ای خاموش نماید و اجازه‌ی حرکت به سارق ندهد. امروزه بهترین وسیله‌ی ضد سرقت در برابر سارقان حرفه‌ای دستگاه ردیاب جی‌پی‌اس است که به کمک ماهواره‌های موقعیت‌یاب جهانی مکان و موقعیت وسایل نقلیه را نمایش می‌دهند.

پیدا کردن خودرو مسروقه

راه مطمئن برای پس گرفتن خودروی سرقتی از سارقان 

هرچند بسیاری از خودروهایی که سارقان برای رسیدن به اهداف مجرمانه‌ی خود سرقت کرده و در محلی دورتر رها کرده‌اند توسط پلیس کشف می‌گردد؛ ولی سرنوشت برخی از خودروها به همین جا ختم نمی‌شود. برخی از این خودروها با سند نمره کردن دوباره به خریداران بی‌خبر فروخته می‌شوند و هیچگاه توسط پلیس کشف نمی‌شوند زیرا با پلاک و قطعات خودروی تصادفی در خیابان‌ها تردد دارند. از طرفی دیگر برخی از خودروها نیز اوراق شده و دیگر هیچگاه به دست صاحبان اصلی خود بازنمی‌گردند. در این میان تنها وسایل‌نقلیه‌ای که به دستگاه‌ ردیاب خودرو GPS مجهز شده‌اند می‌توانند از این نوع عملیات حرفه‌ای سارقان جان سالم به‌در برند و دوباره به دست صاحبان خود باز گردند. چرا که صاحبان خودروی دارای ردیاب ماهواره ای، می توانند با نصب اپلیکیشن وایزر همواره موقعیت مکانی خودروی خود را مشاهده کنند و نگرانی درباره سرقت خودرو خود نداشته باشند.

تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 57 سه شنبه 15 مرداد 1398 نظرات (0)

اشتباهات رایجی که مردم درباره ی نگهداری خودروها انجام می دهند و امنیت وسایل نقلیه را به خطر می اندازند!

بیشتر سرقت هایی که در حوزه ی خودرو ها صورت می گیرد به اشتباهات رانندگان برمی گردد. اشتباهات کوچکی که پشیمانی های بزرگی را به دنبال دارد. در این مقاله به 4 اشتباه رایج رانندگان اشاره می کنیم که مربوط به عادات رفتاری و عدم آگاهی نسبت به وضعیت پمپ بنزین ها، سیستم موقعیت یاب GPS، اشتباهات طول سفر و عادات پارک خودرو مربوط می شود. اگر به این چند نکته ی کوچک توجه شود، بخش بزرگی از موقعیت های خطر آفرین مهار خواهد شد. 

اشتباهات مردم در پمپ بنزین

اشتباهاتی که مردم در پمپ بنزین ها انجام می دهند؟

یکی از اشتباهات رایجی که رانندگان در پمپ بنزین ها مرتکب می شوند قفل نکردن درب خودرو است. رانندگان تصور می کنند پمپ بنزین ها به خاطر تردد و رفت وآمد خودروها و عبور و مرور افراد، مکان ناامنی برای وسایل نقلیه محسوب نمی شود و سارقان جرأت دزدی در چنین مکانی پیدا نمی کنند. اما گاهاً دیده شده است که سارقان از غفلت صاحب خودرو هنگام پر نمودن باک بنزین استفاده کرده و خودرو را سرقت می کنند. سرقت های جزئی و کلی در پمپ بنزین های ایران و شهرهای مختلف در سراسر دنیا اتفاق افتاده است و حتی در مواردی، جان کودکان درون خودرو به خطر می افتد. سارقان از این فرصت استفاده می کنند و گاهی به وسایل ارزشمند درون خودرو دستبرد می زنند و گاهی خودرو را سرقت می کنند. به رانندگان توصیه می کنیم، در صورتی که تنها هستید و یا کودک خردسال در اتومبیل دارید، هنگام پیاده شدن از خودرو در پمپ بنزین ها حتماً درب ها را قفل نمایید تا مانند راننده ای که در ادامه می خوانید تجربه ی تلخی نداشته باشید. 

اشتباهات مردم در نگداری خودرو

یکی از موارد سرقت خودرو که در سال 2018 در West Palm Beach اتفاق افتاد سرقت یک خودرو در پمپ گاز بود که داخل خودروی مسروقه یک نوزاد خوابیده بود. حدود ساعت 3:15 دقیقه صبح صاحب خودرو، وسیله ی نقلیه ی خود را در پمپ گاز به قصد خرید از سوپر مارکت ترک می کند و تنها برای چند دقیقه ی کوتاه که باز می گردد از خودرو خبری نبود. دوربین های مداربسته  نشان می دهد یک سارق از خودروی سفید رنگ خود پیاده می شود و به سرعت خودرو را از پمپ گاز خارج می کند. صاحب خودرو پس از اطلاع از سرقت این اتفاق را به پلیس گزارش می دهد و این واقعه ناگوار، استرس و نگرانی بزرگی برای او خواهد بود. 

اشتباهات رایج خودرو در نگهداری خودرو

اشتباهاتی که مردم در خرید تجهیزات امنیتی و حفاظتی  مانند GPS انجام می دهند؟

یکی از تصورات رایج ولی اشتباه مردم ایرانی این است که تصور می کنند که سیستم Navigation یا رهیاب GPS وظیفه ی ضد سرقت و ردیابی خودرو را به عهده دارد و به همین خاطر از خرید یک سیستم ردیاب ضد سرقت خودرو غافل می شوند. آن ها تصور می کنند GPS خودروی آن ها وسیله ای برای ردیابی خودرو هنگام سرقت است ولی این کاملاً اشتباه است. سیستم موقعیت یابی جهانی GPS دارای دو کارکرد رهیابی و ردیابی است که کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند. این تصور اشتباه و متداول صاحبان خودروهایی است که دارای مانیتور GPS هستند ولی هنگام خرید خودرو از فروشنده شنیده اند که این خودرو به سیستم GPS مجهز است. برخی از آن ها به جای خرید یک دستگاه ردیاب GPS وایزر تصور می کنند می توانند از طریق همان نمایشگر رهیابی در هنگام سرقت نیز مکان خودرو را ردیابی کنند. برای آشنایی کامل با سیستم موقعیت یاب جهانی GPS و تشخیص تفاوت دو کارکرد ردیاب و رهیاب به مقالاتی که پیش از این توسط تیم تحقیقات وایزر در سایت منتشر شده است مراجعه کنید.

اشتباهات رایجی که مردم در سفر با خودروهای شخصی انجام می دهند و منجر به سرقت خودرو می گردد؟

اشتباه رایج دیگری که منجر به سرقت خودرو می شود مربوط به رفتار رانندگان هنگام سفر در شهرهای مقصد است. اطلاعات پلیس آگاهی نشان می دهد همیشه آمار سرقت در ایام تعطیل در مقایسه با روزهای دیگر بیشتر است. تعطیلات زمان مناسبی برای سارقان است که از شلوغی ها و بی نظمی های شهرهای توریستی استفاده کرده و به هدف خود دست یابند. در این روزها سارقان هم با برنامه های از قبل تعیین شده وارد عملیات می شوند.
در ایام تعطیل همیشه سارقان منتظر فرصت هستند و از غفلت صاحبان خودرو و ناآشنایی آن ها نسبت به محیط جدید استفاده می کنند. از جمله اشتباهاتی که صاحبان خودرو در سفرها انجام می دهند، عدم تجهیز خودرو قبل از سفر است. یکی از راه هایی که می توان از سرقت خودرو در سفر جلوگیری کرد پیدا کردن یک محل امن است. اصولاً پارکینگ ها بهترین و امن ترین مکان پارک خودرو هستند ولی امنیت پارکینگ ها هم همیشه به طور صددرصد نخواهد بود. بنابراین به این چند نکته همیشه توجه کنید:

  • حتماً هنگام ترک خودرو از قفل بودن درب ها و بالا بودن شیشه ها اطمینان حاصل کنید. 
  • وسایل قیمتی و ارزشمند را در معرض دید قرار ندهید. 
  • حتی المقدور خودرو را در پارکینگ های مورد اطمینان پارک کنید.

اشتباهات رایجی که مردم هنگام پارک خودرو انجام می دهند؟

هر چند ایام تعطیل تقریباً آمار سرقت دو برابر می شود ولی این بدان معنی نیست که در روزهای دیگر سال سارقان دست از سر خودروها برمی دارند. خودروهایی که در خیابان پارک می شوند همیشه برای سارقان می توانند طعمه ی جذابی باشند. هر نوع مانعی که در مسیر سرقت قرار داده می شود احتمال منصرف نمودن سارق را بالا می برد. 
در هنگام پارک خودور سعی کنید فرمان را به سمت جدول کنار خیابان بچرخانید. قفل فرمان و قفل پدال را به عنوان ابزارهای بازدارنده ی یدکی استفاده کنید. از بهترین اپلیکیشن ردیابی خودرو استفاده کنید تا به موقع هشدارهای لازم را دریافت کنید. از سیستم های ضد سرقت قوی که شما را قبل و بعد از سرقت کمک می کند استفاده نمایید. ردیاب های باکیفیت بر خودرو نصب نمایید تا همیشه از مکان آن مطلع گردید. 

اشتباهات رایج و گاهی بسیار کوچک، پشیمانی های بزرگ به وجود می آورد. در این مقاله به 4 مورد از اشتباهات رانندگان اشاره کردیم. محل های سوخت گیری وسایل نقلیه محل مناسبی برای سارقان بی پروا است و این اتفاق ناگوار بارها در پمپ گاز ها و پمپ بنزین ها رخ داده است. در چنین مکان هایی بهتر است توجه بیشتری به اطراف خود داشته باشید. همچنین تفاوت بین دستگاه های ردیاب GPS خودرو و مانیتورهای رهیابی GPS را بدانید. در طول مدت سفر دقت بیشتری به محافظت از خودرو داشته باشید و بدانید تعداد سرقت در این ایام بیشتر از روزهای دیگر سال است. در آخر هم باید اضافه کنیم پارک خودرو در خیابان ها با توجه به وضعیت جامعه نیاز به کار بردن ابزار امنیتی قوی تر نسبت به گذشته دارد. 

تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 94 دوشنبه 31 تیر 1398 نظرات (0)

اگر خودروی شما به دستگاه ردیاب GPS مجهز نبوده و اکنون سرقت شده است و یا می‌خواهید اطلاعات خود را در زمینه‌ی مراحل و چگونگی پیگیری خودروهای مسروقه بالا ببرید، این مقاله برای شما مفید خواهد بود. باید بدانید که خودروها، سرنوشت متفاوتی بعد از سرقت پیدا می‌کنند. بنابراینکه اعضای باند سارقانی که خودرو را سرقت کرده‌اند در چه زمینه‌ای تجربه دارند، وسیله‌ی نقلیه مسروقه نیز به سرنوشت خاصی گرفتار می‌گردد. پلیس آگاهی می‌گوید بیش از 90 درصد از خودروهای مسروقه کشف می‌گردند؛ اما خودروهایی که هیچگاه کشف نگردیده‌اند چه می‌شوند و چگونه در خیابان‌ها تردد می‌کنند؟ در ادامه‌ی مقاله با سرنوشت خودروهایی که مورد کشف و شناسایی قرار نگرفته‌اند آشنا می‌شوید.

  • ·         سرنوشت خودروهایی که هرگز پیدا نمی‌شوند

پلیس آگاهی اظهار می‌دارد که محل بیش از 90 درصد از خودروهای سرقتی پس از مدتی کشف می‌شود اما در این میان خودروهایی هستند که هیچگاه پیدا نشده‌اند. سرنوشت این خودروها چیست؟ چگونه از این خودروها برای تردد در معابر عمومی استفاده می‌گردد؟ در این مقاله با نحوه‌ی عملکرد برخی از سارقان حرفه‌ای آشنا می‌شوید که می‌توانند هر نوع نشانه و شماره‌ی موجود بر خودرو را مخدوش نمایند و به‌راحتی به فروش برسانند. 

  • ·         نحوه‌ی عملکرد سارقان حرفه‌ای خودروهای تصادفی و سرقتی

قبل از هر چیز باید بدانید که گروهی از سارقان هستند که به دو دسته از خودروهای مدل بالا و خودروهای تصادفی یا مدل پایین علاقه‌‌ دارند. به گفته‌ی پلیس در استان البرز نحوه‌ی عملکرد یک باند سرقت خودرو به این صورت بوده است که خودروهای تصادفی را خریداری کرده و در همان زمان اقدام به سرقت خودروی هم‌رنگ و هم‌شکل خودروی خریداری شده با مدل بالاتر می‌نمودند. این سارقان با مخدوش کردن شماره خودرو، اسناد و مدارک مربوط به خودروی مسروقه با خودروی تصادفی، اقدام به فروش خودروی مسروقه‌ای می‌نمودند که مدل بالا و ارزشمند بود. در این فرایند اعضای باند سرقت هر یک عهده‌دار قسمتی از مراحل سرقت هستند و در نهایت با شستشوی کامل خودروی مسروقه در کارواش آن‌ را به یک خریدار از همه جا بی‌خبر به قیمت روز می‌فروشند. در این روش خودروی مسروقه با پلاک و نمره‌ی خودروی تصادفی در معابر در تردد خواهد بود. 

 

سند نمره کردن خودروهای سرقتی توسط سارقان حرفه‌ای

همانطور که در بالا توضیح داده شد سارقان حرفه‌ای با خرید یک خودروی مدل پایین یا تصادفی و هم‌زمان  سرقت یک خودروی مدل بالا به هدف خود می‌رسند. آن‌ها سند خودروی مدل پایین را با سند یک خودروی سرقتی جابه‌جا می‌کنند که به این عملیات به‌اصطلاح "سند نمره کردن" می‌گویند. سارقان می‌توانند با این عملیات، خودروی سرقتی را بدون آن که خریدار متوجه گردد، به فروش برسانند. 
این دسته از سارقان حرفه‌ای با تعویض برخی از قسمت‌های خودرو، مانند شاسی، تنه‌ی خودرو، پلاک و برخی قسمت‌های دیگر که شماره دارند، با خودروی تصادفی احتمال شک و تردید را به صفر می‌رسانند. با تعویض این قطعات کاملاً شماره‌ها با شماره‌های درج شده در سند یکسان است. در این مرحله می‌توان خودروی سرقتی را با سند جدید به فروش رساند. 

خودروهایی که اوراق می‌شوند

دسته‌ی دیگری از خودروها سرنوشت متفاوتی دارند. قطعات این دسته از خودروها از هم جدا شده و به دلالان فروخته می‌شود. معمولاً خودروهای گران‌قیمت یا خودروهایی که به‌یک‌باره از میزان قطعات مصرفی آن در بازار کاسته می‌شود، معمولاً دچار چنین سرنوشتی می‌گردند. این خودروها هم هیچگاه در خیابان‌های شهر دیده نمی‌شوند، بلکه در کمترین زمان ممکن قطعه قطعه می‌شوند. این سرنوشت دو دسته از خودروهای مسروقه در ایران است که توضیح داده شد. اما برای پیگیری خودروهای مسروقه باید به مراکز قانونی مراجعه کنید. 

  • ·         برای پیگیری خودروی مسروقه به کجا مراجعه کنیم؟

مرحله اول: تماس با پلیس 110 و اعلام محل دقیق سرقت و تکمیل اطلاعات برگه اظهارات

مرحله دوم: مراجعه به نزدیکترین کلانتری، گزارش سرقت خودرو و ارائه مدارک خودرو به قسمت تجسس کلانتری

هرگونه پیگیری بعدی خودروهای مسروقه از طریق سامانه، مستلزم گذراندن دو مرحله‌ی مذکور و اعلام سرقت خودرو می‌باشد. بنابراین بعد از آن که از سرقت یا گم شدن خودرو آگاه شدید سریعاً با پلیس 110 و کلانتری هماهنگ نمایید.

  • ·         استعلام خودروی سرقتی از طریق سامانه "پست یافته"

بعد از اعلام مفقود شدن خودروی خود به پلیس آگاهی می‌توانید از طریق اینترنت پیگیری کنید. جهت پیگیری خودروهای سرقتی به سامانه‌ی postyafteh.post.ir مراجعه کنید. در این قسمت می‌توانید لیست خودروهای گمشده را جستجو کنید. 

 

  • ·         کشف خودروهای مسروقه توسط ردیاب GPS وایزر

اما راه حل دیگری وجود دارد که به صاحبان وسایل نقلیه کمک می‌کند تا خودروی مسروقه‌ی خود را در مدت‌زمان کوتاه بیابند. به کمک دستگاه ردیاب GPS وایزر موقعیت دقیق خودرو و موتورسیکلت نمایش داده می‌شود. سرعت حرکت و زمان توقف آن نیز نمایان خواهد بود. همچنین صاحب خودرو می‌تواند آن‌را در هر لحظه‌ای خاموش نماید و اجازه‌ی حرکت به سارق ندهد. امروزه بهترین وسیله‌ی ضد سرقت در برابر سارقان حرفه‌ای دستگاه ردیاب جی‌پی‌اس است که به کمک ماهواره‌های موقعیت‌یاب جهانی مکان و موقعیت وسایل نقلیه را نمایش می‌دهند.

  • ·         راه مطمئن برای پس گرفتن خودروی سرقتی از سارقان 

هرچند بسیاری از خودروهایی که سارقان برای رسیدن به اهداف مجرمانه‌ی خود سرقت کرده و در محلی دورتر رها کرده‌اند توسط پلیس کشف می‌گردد؛ ولی سرنوشت برخی از خودروها به همین جا ختم نمی‌شود. برخی از این خودروها با سند نمره کردن دوباره به خریداران بی‌خبر فروخته می‌شوند و هیچگاه توسط پلیس کشف نمی‌شوند زیرا با پلاک و قطعات خودروی تصادفی در خیابان‌ها تردد دارند. از طرفی دیگر برخی از خودروها نیز اوراق شده و دیگر هیچگاه به دست صاحبان اصلی خود بازنمی‌گردند. در این میان تنها وسایل‌نقلیه‌ای که به دستگاه‌ ردیاب خودرو GPS مجهز شده‌اند می‌توانند از این نوع عملیات حرفه‌ای سارقان جان سالم به‌در برند و دوباره به دست صاحبان خود باز گردند. چرا که صاحبان خودروی دارای ردیاب ماهواره ای، می توانند با نصب اپلیکیشن وایزر همواره موقعیت مکانی خودروی خود را مشاهده کنند و نگرانی درباره سرقت خودرو خود نداشته باشند.

تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 81 چهارشنبه 01 خرداد 1398 نظرات (0)

راهکارهای مفید برای جلوگیری از سرقت موتورسیکلت

بازار خرید و فروش موتورسیکلت همیشه داغ است. استفاده از این وسیله‌ی نقلیه نسبت به خودرو‌ها مزایایی برای صاحبان آن دارد، از این‌رو توجه ویژه‌ای به این وسیله‌ی نقلیه می‌شود. سارقان نیز در اقدامات تبهکارانه‌ی خود از موتورسیکلت استفاده‌ی فراوانی می‌کنند. آن‌ها با موتورسیکلت‌ مسروقه به کلاهبرداری‌های دیگری دست می‌زنند. بنابراین پلیس آگاهی نیروی انتظامی برای پیشگیری از سرقت موتورسیکلت همواره توصیه‌هایی برای مردم دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

جلوگیری از سرقت موتورسیکلت

چرا تردد موتورسیکلت‌ها در خیابان‌‌ها زیاد شده است؟

نمی‌توانیم تاثیر آشفتگی خیابان‌‌های شلوغ بر احساس تنش و آزردگی روح و روان‌مان را انکار کنیم. وقتی عجله داریم و می‌خواهیم سریعاً به مقصد برسیم، درست زمانی است که می‌بینیم هزاران وسیله‌ی متحرک سد ‌راه ما هستند. در آن زمان، اگر به‌جای حرص خوردن به فکر راه‌حل باشیم، مطمئناً یکی از راه‌حل‌هایی که به ذهن‌مان می‌رسد سهولت حرکت با یک موتورسیکلت است. همیشه موتورسیکلت‌های پرشتاب و جمع‌و‌جور می‌توانند مسیر حرکت خود را لابه‌لای اتومبیل‌های دیگر پیدا ‌کنند. این وسایل نقلیه‌ی سبک راهی برای دور زدن چالش همیشگی ترافیک بوده‌اند. البته که استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی همیشه جزء بهترین راهکارهای موجود بوده است.
به‌هر‌حال قدرت مانور و حرکت موتورسیکلت یا مقرون‌به‌صرفه بودن این وسایل نسبت به خودروها باعث شده است که هر روز بر تعداد این نوع از وسایل نقلیه در خیابان‌های شهر افزوده گردد. اگر اکنون به هر دلیلی صاحب یک موتورسیکلت هستید، به چند توصیه‌ی پلیس توجه کنید تا از این همراه همیشگی در مسیرهای صعب‌العبور خیابان‌ها به درستی محافظت نمایید.

توصیه‌های پلیس آگاهی نیروی انتظامی برای جلوگیری از سرقت موتورسیکلت

در هنگام خرید موتورسیکلت به سند و مدرک معتبر (سند مالکیت) آن توجه کنید.
اصول امنیتی را در هنگام رها کردن موتورسیکلت حتماً رعایت نمایید. مواردی نظیر استفاده از قفل و زنجیر و استفاده از ردیاب GPS بهترین محل پارک برای موتورسیکلت در پارکینگ یا سپردن آن به نگهبان خیابان است. رها کردن موتورسیکلت در معابر عمومی برای سارقان وسوسه برانگیز است. 

توصیه های پلیس جهت جلوگیری از سرقت موتورسیکلت

چرا ردیاب موتورسیکلت ابزاری ضروری برای موتورسیکلت‌ها هستند؟

دستگاه‌ ردیاب ابزاری کوچک است که امروزه از پیشرفته‌ترین ابزار ضد‌سرقت وسایل نقلیه محسوب می‌شود. دستگاه جی‌پی‌اس قابلیت‌هایی دارد که تاکنون هیچ‌یک از دستگاه‌های دزدگیر خودرو نداشته‌اند. این دستگاه‌ها ابزاری برای ردیابی و بازیابی وسیله‌ی نقلیه محسوب می‌شوند. هیچ‌یک از دزدگیرها تاکنون وسیله‌ای برای بازیابی نبوده‌اند ولی ردیاب GPS از طریق ارتباط با سیستم موقعیت‌یاب ماهواره‌ای قابلیت ردیابی وسایل مسروقه را دارد.
بنا به گفته‌ی نیروی انتظامی ایران، 93 درصد از جرائم به سرقت مربوط می‌شود و از آنجایی که سیستم امنیتی موتورسیکلت‌ها از همان زمان تولید در کارخانه‌ها نقص دارد، به سرقت بردن آن‌ها چندان کار دشواری برای سارقان نیست و هر ساله بخش بالایی از جرائم به سرقت موتورسیکلت مربوط می‌شود.

ردیاب موتورسیکلت

با ردیاب GPS چگونه مانع سرقت موتورسیکلت خواهیم شد؟

همان‌طور که گفته شد دستگاه ردیاب  GPSیک قطعه‌ی کوچک است که در قسمتی از موتورسیکلت به‌طور پنهانی نصب می‌شود. بنابراین سارق زمان قطع سیم سوئیچ و اقدام جهت روشن و حرکت دادن آن، متوجه دستگاه ردیاب نخواهد شد. در این لحظه با قطع برق موتورسیکلت، یک پیغام هشدار به صاحب موتورسیکلت فرستاده می‌شود. با این وجود اگر سارق باز هم موفق به سرقت شود، صاحب موتورسیکلت مسیر آن را از طریق تلفن‌همراه هوشمند خود ردیابی می‌کند. 
برای خرید ردیاب ضد‌سرقت موتورسیکلت باید به چه ویژگی‌هایی دستگاه GPS توجه نمایید:

  • دارا بودن هشدار قطع برق
  • هشدار روشن شدن موتورسیکلت
  • هشدار خروج از محدوده‌ی جغرافیایی از قبل تعیین شده
  • بررسی محل توقف و سرعت وسیله‌ی نقلیه
  • قابلیت خاموش کردن موتورسیکلت از فاصله‌ی دور
  • ردیابی مسیر حرکت
  • ردیابی آنلاین از طریق مشاهده مسیر لحظه‌ای موتورسیکلت

معمولاً افرادی که برای رفت‌وآمدهای‌شان وسیله‌ای مانند موتورسیکلت را انتخاب کرده‌اند مشغله‌ی فکری زیاد و زمان اندکی دارند و همین امر موجب عدم رعایت برخی از نکات امنیتی و به‌کار بردن درست ابزار ضد‌سرقت می‌شود. 
یکی دیگر از مسائل مورد توجه صاحبان موتورسیکلت صرف هزینه‌ی کم برای دستگاه‌‌های ضدسرقت است. آن‌ها می‌خواهند با صرف هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه دستگاهی باکیفیت خریداری نمایند. تحقیق درباره‌ی دستگاه‌های ردیاب وایزر موجود در بازار به این افراد کمک می‌نماید تا انتخاب درستی داشته باشند. تیم فروش وایزر نیز برای راهنمایی خرید بهترین ردیاب GPS موتورسیکلت همیشه در دسترس هستند.

نکات ضروری در انتخاب دستگاه GPS موتورسیکلت

  • دقت فرمایید که اپلیکیشن دستگاه ردیاب GPS به روی سیستم‌عامل اندروید و iOS قابل استفاده باشد.
  • دستگاه GPS در ایران پشتیبانی شود و تیم پشتیبانی قوی داشته باشد.
  • اپلیکیشن آن دارای محیط کاربری ساده و آسان باشد.
  • توانایی دانلود اپلیکیشن به‌طور رایگان وجود داشته باشد.
  • دقت دستگاه ردیاب GPS بالا باشد و اطلاعات را با کمترین خطا نسبت به محل موتورسیکلت نمایش دهد.
  • دستگاه GPS دارای باطری داخلی باشد که در صورت قطع برق موتورسیکلت، قابلیت ردیابی آن همواره امکان‌پذیر باشد.

انتخاب دستگاه GPS موتورسیکلت

معرفی ردیاب موتورسیکلت وایزر

ردیاب موتورسیکلت وایزر در هر مکانی چه داخل و چه خارج از محدوده‌ی شهر قابل استفاده است. 
با ارسال درخواست به دستگاه ردیاب GPS موتورسیکلت در اپلیکیشن وایزر (سرو)، اطلاعات مکانی و نحوه‌ی حرکت و سرعت موتورسیکلت از طریق تلفن‌همراه قابل مشاهده خواهد بود. 
6 دلیل که نشان می‌دهد ردیاب موتورسیکلت وایزر ابزاری ارزشمند برای مصرف‌کننده است:

  • ردیاب وایزر دقت بالایی در شناسایی مکان وسیله‌ی نقلیه دارد.
  • وایزر دارای دستگاه‌هایی مدرن و مطابق استانداردهای جهانی است.
  • با توجه به سیاست‌های مالی تیم وایزر، قیمت این محصولات با حداقل قیمت ارائه می‌شود.
  • تیم پشتیبانی وایزر همیشه حتی سال‌ها پس از فروش و نصب دستگاه، شما را در لحظات نگران‌کننده‌ی سرقت راهنمایی و حمایت می‌نماید.
  • محصولات وایزر از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و این امر از تجربه‌ی مثبت دارندگان این دستگاه مشخص است. 
  • دستگاه‌های ردیاب وایزر دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.
تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 61 چهارشنبه 01 خرداد 1398 نظرات (0)

نیاز خودروی من به کدامین کارکرد جی پی اس است؟

کارکرد مفید جی پی اس

GPS تکنولوژی جدیدی است که کارکردهای متفاوتی داشته و با توجه به نیاز هر فرد مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. ما می‌‌خواهیم از کارکرد این تکنولوژی در خودروها صحبت کنیم. به‌‌ خاطر ظهور سیستم‌‌ موقعیت‌‌ یاب جهانی GPS تحول عظیمی در صنعت حمل و نقل به‌‌ وجود آمد، به‌‌ طوری‌‌که هم‌‌ اکنون در دنیا و در کشور خودمان ایران، نیز از این سیستم استفاده می‌‌ گردد. مسئله‌‌ای که مطرح می‌‌ گردد آن است که با گذشت زمان در استفاده از امکانات مختلف GPS هنوز هم تعداد زیادی از صاحبان خودرو تفاوت بین دو قابلیت رهیاب و ردیاب جی‌‌پی‌‌اس خودرو را نمی‌‌ دانند. برخی از مردم فکر می‌‌ کنند که دستگاه‌‌ های GPS نصب شده در وسیله‌‌ ی نقلیه تنها یک مسیر‌‌یاب خودرو به هنگام رانندگی است که به راننده کمک می‌‌ کند تا بسیار ساده‌‌ تر از پیش به مقصد برسد. برخی نیز از رهیاب‌‌های GPS به اشتباه انتظار دارند مانند یک دستگاه ضد‌‌ سرقت عمل کند. در حقیقت صاحبان خودرو در هنگام خرید و استفاده از ردیاب‌‌ و رهیاب‌ دچار سردرگمی ‌می‌‌شوند. بنابر پرسش تعدادی از کاربران، تصمیم‌‌ گرفته‌‌ شد تا تفاوت اصلی این دو کارکرد GPS را توضیح دهیم. 

تفاوت بین ردیابی GPS و رهیابی (مسیریابی) GPS

باید بدانید که رهیابی و ردیابی دو نوع از کارکرد‌‌ متفاوت سیستم موقعیت‌‌ یاب جهانی GPS است که امروزه در خودروها و سایر وسایل نقلیه به شکل گسترده‌‌ ای استفاده می‌‌ شود. بنابراین قبل از هر چیز باید بدانید که چه نیازی دارید. برخی در جستجوی دستگاهی جهت مسیریابی هستند و عده‌‌ای دیگر می‌‌خواهند سیستم حفاظتی خودروی خود را تقویت و تکمیل کنند. این دو با یکدیگر متفاوت است. با ما همراه باشید تا تفاوت اصلی رهیاب و ردیاب را توضیح دهیم. 

ردیابی و مسیریابی جی پی اس

ویژگی و مزایای استفاده از سیستم‌‌های رهیابی جی پی اس (Navigation System)

یکی از تحولات عظیم استفاده از سیستم موقعیت‌‌یاب جهانی، کاربرد مسیر‌‌یاب یا نویگیشن است که به مرور زمان، برنامه‌‌‌ها و اپلیکیشن‌‌های مختلفی هم جهت سهولت و کاربرد بیشتر آن طراحی گردید. هر فرد، راننده‌‌ یا صاحب خودرو‌‌یی می‌‌تواند با نصب هر یک از این اپلیکیشن‌‌ها اطلاعاتی درباره‌‌ی موقعیت خود بر صفحه‌‌ی مانیتور یا گوشی‌‌های همراه دریافت نماید. این اپلیکیشن‌‌ها گا‌‌هاً دارای قابلیت‌‌هایی مانند اعلام هشدار پیچ، خطوط راه‌‌آهن، تقاطع‌ها، محل قرارگیری پلیس و غیره می‌‌باشند. همچنین سیستم‌‌های‌‌ رهیابی خودرو قادر هستند آخرین اطلاعات ترافیکی را دریافت کرده و در اختیار رانندگان بگذارند تا از موقعیت ترافیکی اطراف خود مطلع شوند. اپلیکیشن‌‌ ردیاب یا مسیر‌‌یابی به مرور زمان پیشرفته‌‌تر شده و قابلیت‌‌های خود را افزایش داده‌‌اند.
سیستم رهیاب که اخیراً بر تعدادی از خودروها نصب شده است، کارکردی مشابه مسیریابی تلفن‌های همراه دارد. دستگاه‌‌ رهیاب متشکل از یک مانیتور است که به سیستم ماهواره‌‌‌ای متصل شده و مسیر حرکت خودرو را تا مقصد نشان می‌‌دهد. رانندگان می‌‌توانند مسیر مورد نظر خود را بیابند و خود را از خیابان‌‌های شلوغ و پرترافیک رهایی بخشند. اکنون سیستم رهیاب یکی از آپشن‌‌های خودرو است و تولید‌کنندگان برای پیشرفته‌‌تر شدن خودروهای خود از این سیستم استفاده می‌‌کنند. اما سیستم ردیابی خودرو با رهیابی متفاوت است که در ادامه توضیح خواهیم داد. مدل‌‌های کمی از خودروهای جهان از زمان تولید به سیستم ردیابی مجهز هستند و البته هیچ یک از مدل‌‌های خودرو ایرانی از زمان تولید به سیستم ردیابی GPS مجهز نیست. 

بهترین عملکرد جی پی اس

ویژگی و مزایای استفاده از سیستم‌‌های ردیابی جی‌‌پی‌‌اس (Tracking System)

همان‌طور که گفتیم استفاده از سیستم ماهواره‌‌ای GPS تنها به مسیریابی محدود نمی‌‌شود، بلکه یک ویژگی جدید و منحصر‌‌به‌‌فرد آن ردیابی وسایل نقلیه است. به کمک سیستم‌‌های ردیابی جی‌‌پی‌‌اس، صاحب وسیله‌‌ی نقلیه از راه دور بر خودرو تسلط و مدیریت دارد. این همان بخش جالب سیستم‌‌های ماهواره‌‌ای است که به آن قابلیت ضدسرقت داده است. در حقیقت دستگاه کوچک نصب شده در وسیله‌‌ی نقلیه امکان ردیابی را به صاحب یا دارنده‌‌ی خودرو می‌‌دهد. از این دستگاه‌‌های کوچک ضدسرقت می‌‌توان در همه‌‌ی خودروهای شخصی، شرکتی، موتورسیکلت‌‌ها و حتی کانتینر‌‌ها استفاده نمود. 
دستگاه‌‌ ردیاب GPS جهت هدفی خاص و بنابر نیاز کاربر با مجموعه‌‌ای از ویژگی‌‌ها برنامه‌‌ریزی می‌‌شود. هدف کلی آن در ارائه اطلاعات مکانی، جهت و سرعت وسیله‌‌ی نقلیه است. این داده‌‌ها و اطلاعات را می‌‌توان در حالت آنلاین یا آفلاین و در طول یک دوره‌‌ی زمانی جمع‌‌آوری نمود. با چنین قابلیتی هیچ وسیله‌‌ی نقلیه‌‌ای خارج از دسترس صاحب آن قرار نمی‌‌گیرد و اگر سرقت شود، امکان بازیابی دارد. 

سامانه‌‌ی ردیابی آنلاین GPS چگونه کار می‌‌کند؟

با استفاده از سامانه‌‌ی ردیابی آنلاین GPS می‌‌توان به عنوان صاحب خودرو اطلاعات دقیق و لحظه‌‌ای خودرو را دریافت کرد. این اطلاعات به‌‌‌صورت بی‌‌سیم و از طریق اینترنت منتقل می‌‌شود. اما چرا به آن سامانه‌‌ی آنلاین و لحظه‌‌ای می‌‌گویند؟ چون وقایع و رخدادها را در همان لحظه که اتفاق می‌‌افتد دریافت و انتقال می‌‌دهد. رد‌‌یا‌‌ب خودرو که به‌‌صورت آنلاین کار می‌‌کند با یک سیم‌‌کارت فعال شده و اطلاعات را از طریق اینترنت به سامانه ارسال می‌‌کند و دارنده‌‌ی وسیله‌‌ی نقلیه این اطلاعات را از طریق اپلیکیشن خود دریافت می‌‌کند. 

ردیاب آنلاین جی پی اس

کارکرد دستگاه ردیاب GPS چیست؟

بنابراین اگر به دنبال تقویت سیستم امنیتی خودرو هستید باید یک دستگاه ردیاب یا  GPS Tracker تهیه و در قسمتی از خودرو پنهان کنید. شاید تاکنون با مورد سرقت مواجه نشده‌‌اید ولی جای آن دارد که به تدابیر لازم بیاندیشید. از آنجایی که بستر فروش قطعات دست دوم در ایران زیاد است، سارقان به خودروهای صفر و حتی کار‌‌کرده رحم نمی‌‌کنند. خودروهای ایرانی مدل‌‌های پراید، پژو و سمند بیشترین سرقت را دارند و نسبت به سایر خودروها به ردیاب GPS نیازمندتر هستند. ولی سرقت خودرو تنها به ایران محدود نمی‌‌شود و در همه‌‌ی جای دنیا اتفاق می‌‌افتد و این موضوع اهمیت دستگاه‌‌های ردیاب ماهواره‌ای GPS را پررنگ‌‌تر می‌‌کند. 

هر دو دستگاه ردیابی و مسیریابی GPS در کارکرد و وظایفی که دارند بسیار خوب  و کاربردی‌‌اند. نیاز شخصی هر کاربری مشخص می‌‌نماید که از کدام یک از این دو دستگاه استفاده نماید. با این حال این مطلب واضح است که هر دو کارکرد و قابلیت ردیابی و مسیریابی GPS در دنیای امروز جای خود را باز کرده‌‌اند و ماندگار هستند به‌‌طوری‌‌که نمی‌‌توان از منافع هیچ‌‌یک چشم پوشید. اکنون متوجه شده‌‌ایم که به کمک دستگاه رهیاب GPS می‌‌توان مسیر حرکت مناسب تا مقصد را به راحتی مشخص نماییم و درباره‌‌ی مسیرهای پیرامون خود آگاهانه‌‌تر تصمیم بگیریم. همچنین به کمک دستگاه‌ ضد‌‌سرقت ردیابی خودرو می‌‌توانیم به‌‌طور لحظه‌‌ای و در هر فاصله خودرو را ردیابی کنیم. اکنون شما می‌‌توانید بین دو کارکرد رهیاب و ردیاب GPS خودرو وایزر تفاوت قائل شوید.

تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 52 پنجشنبه 29 فروردین 1398 نظرات (0)

نصب ردیاب جی پی اس روی خودرو های لوکس

ممکن است تصور ما از خودروی لوکس در ایران و تجربه‌ی افراد دیگر در سایر کشورهای پیشرفته متفاوت باشد، اما در این مقاله سعی داریم درباره‌ی نصب دستگاه ردیاب بر خودروهایی صحبت کنیم که به‌نظر می‌رسد دارای سیستم حفاظتی بالایی هستند. ردیاب دستگاه کوچکی است که برای محافظت از وسایل‌نقلیه در قسمتی از خودرو قرار می‌گیرد. این تکنولوژی می‌تواند برای خودروهای شخصی و یا شرکتی استفاده شود. کاربرد این دستگاه در وسایل‌نقلیه شامل جلوگیری از سرقت، ردیابی خودروهای کرایه‌ای و مدیریت خودروهای شرکتی می‌باشد و استفاده از آن بسیار آسان است. عموماً تصور بر این است که خودروهای بی‌بهره از سیستم حفاظتی باید از دستگاه‌های ردیاب GPS استفاده نمایند. اما در این مقاله تلاش می‌کنیم تجربه‌ی نصب این تکنولوژی را بر خودروهای لوکس مورد بررسی قرار دهیم. 

خودروهای لوکس در جهان و نصب ردیاب بر آن‌ها

شاید تصور کنید خودروهایی که توسط برترین برندهای جهان ساخته می‌شوند، نیازی به نصب دستگاه‌های ردیاب GPS ندارند، اما کمپانی‌های خودرو‌سازی دنیا در سال‌های اخیر برخی از مدل‌های خود را به سیستم ردیاب GPS مجهز نموده‌اند. چرا این کمپانی‌ها به نصب دستگاه ردیاب اقدام نموده‌اند؟ علاوه بر این فروش و نصب ردیاب در کشورهای پیشرفته که از آخرین مدل‌های تکنولوژی خودرو بهره‌مند هستند مرسوم شده است. چرا صاحبان خودرو پس از خرید خودروهای لوکس، آن را به تکنولوژی ماهواره‌ای GPS مجهز می‌کنند؟ در ادامه تجربه‌ی شرکت خودروسازی را می‌خوانید که خودروی کلاسیک خود را به ردیاب GPS مجهز نموده است. سپس با دلایل دیگر نصب ردیاب بر خودروهای لوکس آشنا می‌شوید. 

پورشه، خودروی لوکس و نماد سرعت، دقت و طراحی

پورشه در سال 1948 با ساخت یک خودروی اسپرت کوچک وارد بازار شد. طراحی این خودرو هنوز هم الگوی ساخت خودروهای بعدی کمپانی پورشه است. شاید باورکردنی نباشد که فردیناند پورشه در سال 1899 نخستین خودروی هیبریدی الکتریکی را ساخته که در آن یک ژنراتور به‌کار رفته است. کمپانی پورشه همچنین در طول تاریخ خود، خودروهای مسابقه‌ای موفقی را طراحی و تولید کرده است. سرعت پورشه‌های مسابقه‌ای، طراحی خاص و دقت در کیفیت از ویژگی‌های بارز خودروهای شرکت پورشه در این سال‌ها بوده است. در حقیقت پورشه و سایر کمپانی‌های خودروسازی با گسترش خدمات و تجهیز بیشتر خودروهای خود به تکنولوژی روز دنیا، مشتریان را به خرید این خودروها تشویق می‌کنند. 

نصب ردیاب خودرو روی ماشین های لوکس

نصب ردیاب GPS بر خودروی پورشه

همانطور که گفته شد پورشه کمپانی خودروساز در کشور آلمان، همیشه تجهیزات رفاهی و امنیتی را برای مشتریان خود در نظر داشته است. در سال‌های اخیر این کمپانی جهت افزایش امنیت خودروهای کلاسیک خود، دستگاه ردیاب GPS بر روی آن‌ها قرار داده است. این دستگاه در صورت به سرقت رفتن خودرو، اطلاعات مسیر حرکت را به صاحب خودرو و مرکز امنیت ارسال می‌نماید. سیستم ردیابی GPS همچنین امکان خاموش نمودن خودرو را از راه دور به صاحب آن می‌دهد. این تکنولوژی برای خودروهای این شرکت که قیمتی بسیار بالاتر از خودروهای دیگر دارند، امری حیاتی محسوب می‌شود. 
تولیدکنندگان اتومبیل که به‌عبارتی ابر‌قدرت‌های دنیای خودرو در جهان هستند، همیشه درصدد آن هستند که خودروهای خود را به آخرین ابزار امنیتی مجهز نمایند. از‌این‌رو درب‌های ضد‌سرقت، هشدار ضربه و امکانات حفاظتی دیگری را بر خودروها اعمال می‌کنند اما از قابلیتی که ممکن است دستگاه ردیاب وایزر بر خودروهای‌شان داشته باشد، غافل نگشته‌اند. 

نصب ردیاب روی خودروی پورشه

چرا در ایران خودروهای لوکس را به ردیاب GPS مجهز می‌کنند؟

اگر‌چه خودروهای تولید شده توسط برندهای برتر جهان از امنیت بالایی برخوردارند و کمتر دست سارقان به چنین خودروهایی می‌رسد اما به دلایل مختلف مانند نیاز شخصی صاحب خودرو یا نیاز مدیریتی در شرکت، بر این وسایل‌نقلیه گران‌قیمت، دستگاه ردیاب GPS نصب می‌شود. 
تیم وایزر در ایران تاکنون تجربه‌ی نصب و راه‌اندازی دستگاه ردیاب را بر طیف گسترده‌ای از خودروها داشته است. از این میان صاحبان خودروهای لوکس برای افزایش امنیت دارایی‌های خود به محصولات وایزر اعتماد کرده‌ ‌و وسیله‌ی نقلیه‌ی خود را به این تکنولوژی مجهز نموده‌اند. نیاز هر یک از صاحبان این وسایل مشخص می‌نماید که از چه نوع سیستم حفاظتی استفاده کنند و چه میزان هزینه برای آن در نظر گیرند. در ادامه‌ی مقاله می‌توانید 4 دلیل عمده‌ی نصب دستگاه ردیاب جی‌پی‌اس بر خودروهای لوکس را مطالعه نمایید. 

3 دلیل مهم نصب جی‌پی‌اس وایزر بر خودروهای لوکس

  1. جلوگیری از سرقت خودروهای لوکس و گران‌قیمت
    کمی باور کردن‌اش سخت به‌نظر می‌رسد که سارقان بتوانند از موانع امنیتی خودروهای لوکس و گران‌قیمت بگذرند و آن را به سرقت ببرند. اما نه تنها در ایران، سارقان بارها این خودروها را دزدیده‌اند بلکه آمار سرقت خودرو در کشورهای پیشرفته نشان می‌دهد که سارقان بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنند. بنابراین یکی از مهم‌ترین دلایل نصب ردیاب  GPSبر خودروهای لوکس، جلوگیری از به سرقت رفتن این خودروها و بازپس‌گیری آن‌ها است. 
  2. نصب ردیاب در خودروهای اجاره‌ای لوکس برای مراسم ازدواج یا تشریفات
    یکی از اهداف صاحبان خودروهای لوکس از نصب ردیاب وایزر، کنترل بیشتر از وسیله‌ی‌نقلیه‌ای است که به دیگران اجاره می‌دهند. اجاره‌ی خودرو در سال‌های اخیر به‌عنوان یک صنعت پردرآمد مرسوم شده است، به‌طوری که به‌عنوان یک کسب‌وکار پرسود به آن نگاه می‌کنند. افزایش قیمت خودرو اجازه‌ی خرید را به همه‌ی اقشار جامعه نمی‌دهد اما اجاره‌ی آن برای اهداف اقتصادی یا تشریفاتی مورد توجه عموم است. معمولاً خودروهای گران‌قیمت را برای مراسم ازدواج، تشریفات، معاملات بین شرکت‌ها و حتی برای افرادی که برای مدتی کوتاه به ایران سفر می‌کنند اجاره می‌کنند. بنابراین نصب یک دستگاه ردیاب به صاحب چنین خودروهایی احساس آرامش و امنیت می‌دهد.
  3. مدیریت و کنترل رانندگی نوجوانان به کمک تکنولوژی ماهواره‌ای جی‌پی‌اس وایزر
    دوره‌ی نوجوانی مرحله‌ی حساسی از زندگی انسان است. نوجوان گاهی ممکن است به دلیل شور و هیجان‌طلبی، بدون اطلاع والدین دست به انتخاب‌های‌ خطرناک بزند. رانندگی در خیابان یکی از تجربیات هیجان‌انگیز در این دوران محسوب می‌شود. برای والدینی که همیشه نگران هیجان‌طلبی نوجوان خود هستند، استفاده از تکنولوژی ردیاب بر روی خودرو می‌تواند راهکار مناسبی برای‌شان باشد. در چنین شرایطی والدین می‌توانند، رفتارهای پرخطر نوجوان را حین رانندگی مشاهده کنند و با مشورت‌های به‌موقع از بروز خطرات آتی جلوگیری نمایند.  
تیم تحقیقاتی وایزر بازدید : 63 پنجشنبه 29 فروردین 1398 نظرات (0)

تیم پشتیبانی وایزر همواره برای پاسخگویی به سؤالات و سهولت استفاده‌ی کاربران در دسترس می‌ باشد. علی‌ رقم امکان تماس با شماره‌‌ی پشتیبانی تیم وایزر، مطالعه‌ی این مقاله به شما کمک می‌کند که مهم‌ ترین نکات کلیدی را در راه‌ اندازی اپلیکیشن سرو و سیم‌کارت ردیاب خودرو متوجه گردید. البته اطلاع از این نکات، مراجعه به نمایندگی‌های مجاز فروش و نصب دستگاه ردیاب وایزر را که در سراسر کشور حضور دارند، کم‌اهمیت نمی‌پندارد، بلکه صرفاً جهت افزایش آگاهی شما رانندگان و صاحبان وسایل‌نقلیه‌ای می‌باشد که قصد خرید و استفاده از دستگاه ردیاب را دارید. 
قبل از پاسخگویی به مهم‌ترین سؤالات احتمالی که ممکن است برای کاربران پیش آمده باشد، باید بدانید که هر دستگاه ردیاب وایزر به یک سیم‌کارت نیاز دارد که باید به درستی در محل خود قرار گیرد. این سیم‌کارت می‌تواند از هر شرکت مخابراتی خریداری گردد. امّا در ادامه نکاتی را در رابطه با سیم‌کارت ردیاب آورده‌ایم که می‌تواند برای شما مفید باشد. به‌ علاوه دستگاه‌های ردیاب وایزر به‌ کمک اپلیکیشن سرو و به‌صورت اینترنتی یا پیامکی ارتباط دارند که درباره‌ی نحوه‌ی عملکرد آن‌ها هم می‌خوانید. 

نکات کلیدی در نصب دستگاه ردیاب خودرو وایزر

نحوه‌ی فعال‌سازی سیم‌ کارت هدیه دستگاه ردیاب وایزر

درحال حاضر گروه وایزر به همراه دستگاه ردیاب خودرو یک سیم‌ کارت هدیه به مشتریان ارائه می‌ دهد. این سیم‌ کارت صرفاً هدیه‌ خرید دستگاه ردیاب می‌باشد و مشتری ملزم به استفاده از سیم‌کارت هدیه نیست. امّا درصورتی‌که بخواهد از سیم‌ کارت هدیه استفاده نماید می‌ بایست با مراجعه به دفاتر امور مشترکین و ارائه‌ سیم‌ کارت و کارت ملّی خود، اقدام به فعّال‌ سازی آن نماید. درصورتی که مایل باشد از سیم‌ کارت شخصی خود استفاده نماید، باید مطمئن شود که تاکنون، سیم‌ کارت بر دستگاه ردیاب دیگری نصب نگردیده است. در صورتی که در‌گذشته سیم‌ کارت یک‌ بار بر ردیاب دیگری فعال شده است، قبل از اتّصال به دستگاه ردیاب و اپلیکیشن سرو، با تیم پشتیبانی تماس گرفته که اقدامات لازم را جهت راه‌ اندازی مجدّد انجام دهند. 

نحوه‌ی فعال‌سازی سیم‌ کارت هدیه دستگاه ردیاب وایزر

امنیت سیم‌ کارت دستگاه ردیاب وایزر

گروه وایزر جهت حفظ امنیت اموال مشتریان و حفظ حریم خصوصی، تمهیدات بی‌ شماری در نظر گرفته است. به‌ طور مثال اپلیکیشن سرو اجازه‌ی تعریف هر دستگاه را فقط به یک کاربر می‌ دهد. بنابراین باید صاحب خودرو، تنها از طریق یک تلفن‌ همراه از اپلیکیشن سرو استفاده نماید. همچنین یکی دیگر از موارد امنیتی سیستم، عدم تغییر سیم‌ کارت به‌ کار رفته در دستگاه ردیاب خودرو است. به‌ عبارتی اگر صاحب خودرو قصد تغییر سیم‌ کارت دستگاه ردیاب را داشته باشد باید با تماس با بخش پشتیبانی شرکت وایزر، اقدام به تعویض سیم‌ کارت نماید. 

ارتباط دستگاه ردیاب در دو حالت اینترنتی و پیامکی با تلفن‌همراه

دستگاه ردیاب وایزر در دو حالت اینترنتی و پیامکی با اپلیکیشن سرو ارتباط برقرار می‌کند. اگر در حالت پیامکی باشد، هزینه‌ی انتقال اطلاعات تنها به هزینه‌ی پیامک منحصر می‌شود. در این حالت ارتباط با دستگاهردیاب خودرو داخل خودرو، به‌صورت مستقیم و از طریق پیامک برقرار است. 

نصب دستگاه ردیاب خودرو وایزر

مراحل تعریف دستگاه ردیاب در حالت پیامکی اپلیکیشن سرو

  • تعیین رمز عبور برای حفظ حریم خصوصی
  • تعیین نوع محصول با انتخاب مدل دستگاه ردیاب از بین گزینه‌ها
  • ثبت دستگاه با وارد نمودن شماره‌ی سیم‌کارت داخل دستگاه ردیاب و شماره‌ی تلفن‌همراه کاربر

با ورود اطلاعات مراحل قبلی، اتصال بین دستگاه ردیاب و اپلیکیشن برقرار خواهد شد. فرایند نصب دستگاه چندان سخت و زمان‌بر نیست ولی مستلزم رعایت همه‌ی نکات است. برای عبور از همه‌ی موارد و نصب کامل دستگاه، شارژ بودن تلفن‌همراه کاربر و سیم‌کارت دستگاه لازم است. درغیر‌این صورت فرایند نصب به‌طور کامل صورت نمی‌گیرد. 
درصورتی که به هر دلیلی اپلیکیشن سرو از تلفن‌همراه پاک شده باشد و شما قصد نصب مجدداً آن‌ را دارید با وارد نمودن کد 15 رقمی مخصوص دستگاه ردیاب می‌توانید برای بار دوم اپلیکیشن را راه‌اندازی کنید. در صورت مشاهده‌ی هر نوع مغایرت، سیستم سرو اجازه‌ی اتّصال نخواهد داد. تیم پشتیبانی سرو جهت امنیت وسایل نقلیه راه نصب یک دستگاه بر چندین تلفن‌همراه را محدود کرده است. در چنین شرایطی باید با تیم پشتیبانی تماس گرفته و با ارائه‌ی اطلاعات هویّتی خود  اقدام به راه‌اندازی مجدد نمایید. 
درحالت اینترنتی، اطلاعات دستگاه ردیاب و اپلیکیشن از طریق سرورهای تیم وایزر تحلیل و به اپلیکیشن منتقل می‌شود. این سرورها اطلاعات را تا 1 سال نگهداری می‌نمایند. هزینه‌‌ی اشتراک در حال حاضر به‌صورت مدت زمان‌های متفاوت از سوی مصرف‌کننده به شرکت پرداخت می‌شود که جهت نگهداری اطلاعات بر سرورهای شرکت وایزر می‌باشد. از آنجایی که شرکت وایزر سعی بر رضایت مشتریان دارد، هزینه‌ی یک‌سال اول اشتراک اینترنتی برای مشتریان رایگان خواهد بود. از ابتدای سال دوم مشتریان وایزر می‌توانند از اپلیکیشن سرو به حالت پیامکی استفاده کنند یا با پرداخت هزینه‌ی اشتراک همچنان از حالت اینترنتی بهره‌مند شوند. 

در چه زمان‌هایی باید سیم‌کارت دستگاه ردیاب شارژ باشد؟ 

درصورت استفاده از اپلیکیشن سرو باید همواره سیم‌کارت دستگاه ردیاب وایزر شارژ باشد. اطمینان از شارژ همیشگی سیم‌کارت یک ضرورت مهم است زیرا با اتصال به اینترنت می‌توانید به‌صورت آنلاین و لحظه‌ای خودروی خود را ردیابی کنید. با اتمام شارژ اینترنت، عملاً اتصال آنلاین به سیستم موقعیت‌یاب ماهواره‌ای قطع می‌گردد. در چنین شرایطی البته قادر خواهید بود که با تماس با شماره‌ی سیم‌کارت دستگاه ردیاب جی پی اس خودرو، پیامک ردیاب را دریافت نمایید. درهرصورت از شارژ پولی و شارژ اینترنتی دستگاه ردیاب غافل نشوید. 

شارژ سیم کارت دستگاه ردیاب وایزر

مسیر دانلود، نصب و آپدیت مجاز اپلیکیشن سرو

گروه وایزر و تیم تحقیقات و پشتیبانی آن همواره در تلاش است که مشتریان از بهترین امکانات نرم‌افزار ردیابی بهره‌مند گردند. از این رو جهت استفاده از آخرین ویژگی‌ها و تنظیمات اپلیکیشن می‌توانید با جستجوی کلیدواژه‌ی سرو و یا Sarv در اپلیکیشن کافه‌بازار (برای نسخهی اندروید) و در اپلیکیشن سیب اپ (برای نسخه‌ی iOS) یا وبسایت وایزر آخرین نسخه را دانلود نمایید. 
بهتر است اپلیکیشن ردیاب وایزر را تنها از طریق وبسایت رسمی وایزر و یا کافه‌بازار و سیب اپ  نصب نمایید. جستجوی اپلیکیشن ردیاب سرو از سایت‌های دیگر و همچنین انتقال فایل نصبی از طریق بلوتوث، اشکال در استفاده از آن را ممکن است به‌همراه داشته باشد. 

البته ارائه این اطلاعات در این مقاله توجیح این مسئله نمی‌باشد که صاحبان خودرو، شخصاً اقدام به نصب این دستگاه نمایند. امیدواریم با مطالعه‌ی این مقاله، آگاهی کامل‌تری نسبت به سیستم اپلیکیشن سرو و ردیاب وایزر بدست آورده باشید. مجموعه‌ی کاوشکام با تجربه‌ی 25 ساله در زمینه‌ی هوشمندسازی و ایجاد امنیت وسایل نقلیه و همکاری با تیم فروش و پشتیبانی وایزر شما را در نگهداری از وسایل‌نقلیه‌تان یاری می‌رساند. 

 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 199
  • بازدید سال : 1,595
  • بازدید کلی : 8,217

  • جزئیات طراحی دفتر کار و مبلمان اداری یک وکیل
    مبلمان اداری با بهترین کیفیت
    www.fazagooya.com

    سرعت لود کم صفحات در موبایل و از بین رفتن ترافیک سایت
    شرکت پیام آوران پارسیان
    www.papgroup.ir

    انواع میز کارمندی
    قیمت میز کارشناسی
    www.afn-furniture.com

    one day tour in Tehran
    ferdowsi hotel in tehran
    www.ferdowsihotel.com/en

    مراکز عرضه دام زنده
    مرکز فروش گوسفند زنده
    www.alivesheep.com

    عمل های شایع در بین خانم ها
    مرکز تخصصی خدمات زیبایی
    www.clinicsurgery.ir

    تشریفات مجالس
    خدمات و تشریفات عروس
    www.tashrifataroos.com

    تشریفات عروسی رویایی طلایی
    باغ عروسی رویای طلایی
    www.royayetalaei.com

    خرید دسته گل عروس
    خدمات مجالس صبور
    www.tashrifatsabour.com

    عینک زایس
    نمایندگی کارل زایس در ایران
    www.maadrac.com

    مبلمان اداری
    انواع مبلمان اداری
    www.azaran.com

    ویژگی های باغ عروسی در بهار
    تشریفات مجالس ثمین
    www.tashrifatsamin.com

    کاغذ دیواری اتاق خواب
    انواع کاغذ دیواری اتاق خواب با بهترین کیفیت
    www.azinzand.com/fa

    تشریفات عروسی
    برگزاری مجالس با شیک ترین تشریفات
    www.maghsoudloocatering.com

    حفر چاه نو
    شرکت خدمات فنی آریا
    www.evacuation.ir

    ردیابی موتورسیکلت سرقتی
    بهترین ردیاب آنلاین خودرو
    www.wizerco.com

    متخصص چشم پزشک
    کلینیک چشم پزشکی بینایی
    www.binaii.com

    آتلیه کودک
    آتلیه عکاسی کودک
    www.bridalphotographystudio.com

    CNC چیست و چگونه کار می کند
    شرکت بین المللی پرسناژ
    www.personageco.com

    کرم دور چشم کلاژن
    کرم دور چشم کلاژن تالگو
    www.thalgoparis.com

    ترمیم کننده بتن
    تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
    www.clinicbeton.ir

    تور کوش آداسی
    آژانس هواپیمایی مهرپرواز
    www.mehrparvaz.com

    جراحی زیبایی کم خطر اما موثر
    کلینیک های تخصصی زیبایی
    www.clinichairtransplantation.com

    تور استانبول نوروز 99
    برگزار کننده بهترین تورهای نوروزی
    www.yasminseyr.com

    تور روسیه
    برگزار کننده بهترین تورهای روسیه
    www.alefbatour.com

    راه اندیشه
    آموزشگاه کنکور راه اندیشه
    www.raheandisheh.ir

    انبار
    آنچه باید درباره انبار بدانید
    www.fazasazanamin.com

    کلید سازی شبانه روزی
    کلید سازی تهران
    www.kelidsazitehran.com

    دستگاه نوار قلب
    ECG قیمت دستگاه نوار قلب
    www.kavoshcom.com

    بلیط هواپیما چارتر
    خرید بلیط هواپیما لحظه آخری
    www..jibojet.com

    خدمات زیبایی مهسا ممتاز
    سالن آرایش مهسا ممتاز
    www.mahsamomtaz.com

    تالار عروسی عرشیا
    مجتمع گردشگری عرشیا
    www.talararous.com

    تور استانبول نوروز 99
    آژانس هواپیمایی آسمان آبی
    www.asemanabi.net

    تور دبی نوروز 99
    آژانس هواپیمایی اوج ماندگار
    www.oujmandegar.com